פורסם by & קטגוריה אופנה, שיער, שיער ותסרוקות.

לרשימת "הימים הבינלאומיים" המתארכת והולכת, במיוחד באביב (יום האהבה, יום המשפחה, יום האישה וכו'), מצטרף גם יום הפאות הבינלאומי שמציינים ב-10 במרץ. הוא רלוונטי לא רק לציבור היהודי הדתי- חרדי אלא לכל הנשים בארץ ובעולם המתמודדות עם התקרחות בעקבות טיפולים נגד מחלת הסרטן, או רוצות להסתיר נשירת שיער בגלל סיבות בריאותיות וגנטיות רבות אחרות, פחות קריטיות אבל לא פחות טראומטיות למי שמתקשה להשלים עם ההתדלדלות.

לפני. צילום באדיבות אלי כהן
אחרי. צילום באדיבות אלי כהן

אלי כהן, מומחה לפאות ותוספות טבעיות, מייסד המרכז לפתרונות שיער ברמת גן ומתמחה בשזירת תוספת ומילוי שיער דליל, מציע פאה מודולרית לחולות לפי שלבי המחלה. באחרונה הוא המציא פאת "ואקום", הנצמדת לראש ללא חומרים כימיים או דבקים, ושומרת על יציבות בזכות רשת דקיקה מחומר מנדף. כהן מנדב לקראת היום הבינלאומי כמה טיפים לנזקקות לפאות מלאכותיות. לבדוק אם יש אחריות לשנתיים שמאפשרת תיקונים מהירים כפי שהוא נוהג לעשות. ללמוד איך לתחזק פאה. להתאים את הפאה לאישיות ולמראה האישי. לדוגמה, למתולתלות אין צורך לעבור לפאה חלקה וכך המראה המוכר שלה לא ישתנה. להיזהר משיער סינטטי רגיל שהוא לא עמיד בחום. להתאים את תוספת השיער לשלב הנשירה. לא חייבים מיד פאה שלמה.

קרסטס. להפחתת נפח של שיער סורר

פורמולת שמנים חדשה להפחתת נפח של שיער סורר, היא התרומה של מותג הטיפוח קרסטס ושמה OLEO RELAX DISCIPLINE. שיער מקורזל, יבש, רגיש, או עבה ומרדני יצא נשכר מהשימוש התכשיר הזה, לפחות למשך יממה ואפילו באקלים של 80 אחוזי לחות. ההרכב של התכשיר כולל פולימרים ונגזרת של סיליקון. הטיפול כולל שמפו מפחית נפח, 129 שקלים ל-250 מ"ל, מסכת שיער מזינה, כ-180 שקלים ל-200 מ"ל, והשמן המיוחד, כ-150 שקלים ל-100 מ"ל. ניתן להשיק במספרות מורשות קרסטס בלבד

לוריאל פריז. להסתרה מיידית של שורשים כהים
צילום באדיבות לוריאל פריז

ועוד חידוש בתחום השיער, של חברת לואריאל פריז, המיועד לצובעות לבלונד: תרסיס בשם מג'יק ריטאצ' בשתי אופציות, בלונד בהיר ובלונד כהה, לכיסוי מהיר של שורשי שיער כהים. זה מחזיק עד לחפיפה הבאה. בתרסיס אומרת החברה, אין מי חמצן ואין חומרי צבע כימיים. מחירו המומלץ כ-50 שקלים ומחיר ההשקה שלו כ-30 שקלים.

לוריאל פרופסיונל. צילום חיים סיוון

שיאו של הטיפול בשיער הטבעי או בפאה המלאכותית היא תספורת עדכנית ומחמיאה. המותג לוריאל פרופסיונל גייס את מעצב השיער חיים סיוון להצגת מגמות באופנת עיצוב השיער לאביב 2020. מהתמונות המצורפות תוכלו ללמוד שא-סימטריה ושילוב של שני צבעים לפחות בתספורת אחת, הן שתי מגמות עכשוויות בולטות. גם מי שנזקקת לפאה יכולה לקבל השראה מהדוגמאות האלה ולהציג אותן בפני הספרים.

לוריאל פרופסיונל. צילום חיים סיוון

חיים סיוון אומר שהגוונים השולטים באופנת השיער הם אפור כסוף, בלונד קרח, אדום נחושת, חום שוקולד, מוקה ובלונד בז'. השילוב של גוונים קרים וחמים באותה תסרוקת, הוא האמירה החזקה. אפשר אפילו להסתפק בנגיעה קטנה של צבע נוסף או להעז ולצבוע בשלושה גוונים שונים.

לוריאל פרופזיונל. צילום חיים סיוון

תלתלים וגלים טבעיים גם הם "רלוונטיים" באופנה ואת מקום השיער האורך (ביי. ביי. לפן), יתפוס קצר עם משחק של קווצות אלכסוניות וישרות, קצרצרות ויותר ארוכות, העיקר שיהיו כמה סגנונות באותה התספורת. והפוני עושה קאבק רציני. גם צמות ימשיכו ללוות אותנו וקארה בעיקר א-סימטרי.

לוריאל פרופסיונל. צילום חיים סיוון
Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.