פורסם by & קטגוריה בריאות, תוספי בריאות.

 כמעט כל בני ארצות המערב המשיגנים והקרייריסטים, חווים מתח קיומי, ואנחנו ביניהם. תופעה שמנסים להתגבר עליה במדיטציה, ספורט, אכילה או תרופות נוגדות דיכאון. החידוש ששמעתי עליו באחרונה במרכז של חברת נווה פארמה באזור התעשייה פולג בנתניה, הוא שאנשיה הצליחו לייצר תכשיר המשלב תמצית פרמצבטית של זעפרן, ביחד עם ויטמינים מקבוצת B-12 וB-6, ויטמין D, חומצה פולית ואבץ, שיש לו השפעה מרגיעה מוכחת, בעקבות מחקרים קליניים, על מתח, עצבנות, פיזור נפש, עייפות וכעס.

פרח הזעפרן

מה שמשמח לא פחות: את ההרכב הזה משווקת החברה בצורת סוכריות ג'לי ללא סוכר עם ספיגה מהירה. ודי באחת או שתיים ביום, כדי לחולל שינוי. אז הנה וידוי: בעשרת הימים האחרונים הפכתי את עצמי לנסיינית הסוכריות האלה, המכונות BE HAPPY (היו מאושרים), ולגבי האושר אני לא אחראית, הוא לדעתי תכונה מולדת וגנטית, אבל לגבי כל יתר ההבטחות אני מעידה שהן מתקיימות. יותר ריכוז, יותר רוגע, והפתעה – אני מצליחה גם להירדם בלילה ביתר קלות.

נווה פארמה. תכשירי הזעפרן החדשים

נווה פארמה החלה לשווק בנוסף תכשיר לילדים בעלי בעיות של קשב וריכוז בשם BE FOCUS – שגם הוא עבר בדיקות קליניות, והתוצאות מראות שהמרכיב הטבעי המופלא הזה, תמצית זעפרן, הוא בעל השפעה דומה לריטלין (!) – שיפור ביכולות ריכוז ולמידה. גם זה משווק בצורת סוכריות ג'לי. לנווה פארמה יש בין היתר תוספים שונים עם מגנזיום, ותכשיר בעל הצלחה בינלאומית לסילוק שעווה מאוזני תינוקות בשם CleanEars. על אלה אין לי עדות מכלי ראשון, אבל על הזעפרן אני ממליצה כאמור באופן אישי וממש בחום. ולמידע נוסף כדאי להתקשר לשירות הלקוחות של החברה: 1-700-503-503.

טופשייפ. משקאות ויטמינים. צילום גאיה פלד

תמריץ בריאות חדש נוסף הוא משקה ויטמינים של המותג TOPSHAPE שנחת לראשונה בישראל בשלושה טעמים: תפוח, תפוז ולימון ליים. 19 קלוריות ל-100 מ"ל. משיקה אותו בישראל חברת "22 קרבון –22 Carbon", מבית אירני סחר, והוא מכיל ויטמינים מקבוצת B 12 ו-6, ויטמין C וחומצה פולית. כ-9 שקלים לבקבוק שתייה של 330 מ"ל.

פול לייף. אבקות ספירולינה

בחיפוש אחרי שיפור בריאות על ידי חומרים טבעיים, הגעתי גם לאצת הספירולינה המופלאה, שתולים בה אין ספור תכונות חיוביות. חברת "פול לייף" המשווקת מזונות על רבים (סופר פוד), המכילים את חלבון הקולגן, למיצוק העור, חלקם בשילוב חומצה היאלרונית, השיקה סדרה בשם SPC (ראשי תיבות של סופר פוד קולגן), עם שישה מוצרים המכילים כולם ספירולינה, וגם אבץ, מגנזיום, קריאטין ואננס, ומיועדים לחזק את מלאי החלבון בגוף, וכך לשפר את מצב העור, העצמות, והשרירים. אפילו לעכב נשירת שיער. התכשיר משווק כאבקה בשקיקים. בכל שקיק 5 גרם שמערבבים בכוס שתייה, שייק או יוגורט. מחירי ההשקה של התכשירים :149 שקלים. פרטים נוספים אפשר להשיג בפייסבוק בכותרת ספירולינה פול לייף.

טבע ירוק. חטיפי ספירולינה ותמרים

לא ייאמן אבל אפשר לשפר בריאות בעזרת ספירולינה כחטיף מתוק. חברת טבע ירוק (green-nature.co.il) השיקה באחרונה חטיפי תמרים וספירולינה, בכשרות מהודרת, על טהרת החומרים הטבעיים, בטעמי קשיו וחמוציות או קקאו וקוקוס. הם מכילים גם אבקת חרובים, שבבי קוקוס, וספירולינה, כבר אמרתי ומוגדרים כסופר פוד. 220 שקלים לאריזה של 20 יחידות של 40 גרם כל אחת.

אירני סחר. תה מאצ'ה. צילום אסף לוי

אחרון חביב התה. למשל אבקת תה המאצ'ה הירוק הטבעי של היפנים בכשרות OU, המיובאת על ידי חברת אירני סחר. היפנים אומרים שהתה הזה עשיר בנוגדי חמצון וחומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים. יש מחקרים שמצאו כי אבקת המאצ'ה מכילה קפאין המתפרק בגוף בצורה נכונה יותר מאשר הקפה, תורמת להאצת חילוף חומרים ושריפת שומנים, סילוק רעלים והגברת ריכוז. אפשר לשלב את האבקה הזו גם בעוגיות, שייקים, מרקים, ממרחים ועוד. כ-50 שקלים ל-50 גרם בחנויות טבע ובסופר פארם.

תה הרבלייף

סוזן בוורמן מדריכת תזונה גלובלית בחברת הרבלייף המשווקת אבקות תה עם תוספי בריאות כמו חלבון, אומרת שגם תה ירוק ותה שחור רגילים, נוגדים חמצון, ותומכים בבריאות, ובלבד שלא יומתקו בסוכר. לדבריה, חלק ממשקאות התה המסחריים מכילים כמויות גדולות של סוכר מוסף וצריך לבדוק זאת לפני שקונים.

.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.