פורסם by & קטגוריה אופנה, הנעלה, עיצוב.

כדי לדייק ברכישת נעלי חורף עדכניות, כדאי לשנן את עשיריית המאפיינים שאספתי בעקבות התבוננות בקולקציות האופנה החדשות. והרי החדשות ועיקרן תחילה:

טרנד הנצנצים. ניין ווסט.  צילום ירון ויינברג

טרנד הנצנצים. ניין ווסט. צילום ירון ויינברג

1. פרנזים (גדילים). 2. רקמות. 3.שיבוץ קטעים סרוגים. 4. רוכסנים. 5. נצנצים. 6. שרוכים. 7. צבעי בורדו, זית, זהב וכסף. 8. מגפוני קטיפה. 9. מגפיים עד הברכיים. 10. שילוב של לק ומט באותה נעל.

טרנד הפרנזים. רוסלנה רודינה לסקופ. צילום עמירם בן ישי

טרנד הפרנזים. רוסלנה רודינה לסקופ. צילום עמירם בן ישי

ואחרי תמצית התורה כולה על רגל אחת, ניכנס לפרטים. את אחת הקוקלציות המדגימות היטב חלק מן המאפיינים שהזכרתי, השיקה הדוגמנית-שחקנית- סלבריטאית רוסלנה רודינה, בשיתוף עם רשת סקופ. רוסלנה מתגלה בחורף הנוכחי לא רק כפרזנטורית של סקופ, אלא גם כמעורבת בעיצוב קפסולה מצומצמת של נעלים ומגפים הנושאת את שמה, וכרגיל ברשת הזו, במחירים נגישים.

טרנד השילובים. רוסלנה רודינה לסקופ. צילום עמירם בן ישי

טרנד השילובים. רוסלנה רודינה לסקופ. צילום עמירם בן ישי

מדובר ב-8 דגמים שהיא עיצבה יחד עם אנשי המותג בסולם צבעים של שחור, זית ובורדו. מגפונים על עקב עם גדילי עור. מגפי זמש המגיעים עד הירך ומעל הברך ומגפוני עקב בשילוב פרווה. טווח המחירים: כ-150 עד כ-200 שקלים. אגב, מגפוני הפלטפורמה עם הפרנזים בסגנון שנות השבעים, הוא הדבר הכי לוהט כרגע באופנת הנעליים ובסקופ הם עולים כ-150 שקלים.

טרנד המבריק והמאט באותו פריט. רוסלנה רודינה לסקופ

טרנד המבריק והמאט באותו פריט. רוסלנה רודינה לסקופ

כל הטרנדים העכשוויים שהזכרתי בפתיח, מופיעים בנעלי החורף של "נמרוד אנד מור" המיועדים לילדים ונוער.

טרנד הסריג כחלק מהנעל. נעלי נמרוד אנד מור. צילום רון קדמי

טרנד הסריג כחלק מהנעל. נעלי נמרוד אנד מור. צילום רון קדמי

נעלי שרוכים כביכול, שבעצם נסגרות ברוכסן בצד, נעלי עבודה כאילו עם סוליות טרקטור ומבנה גברי, המיועדות לילדות ענוגות שהעבודה הכי קשה שלהן היא שעורי בית. נעליים הנראות כעשויות מעור אבל הן עשויות מחומרים סינטטיים חכמים. נעליים שמושתלים בהן חלקים סרוגים. נעליים עם פרנזים. עם ניטים. עם חרוזים ושרשראות. עם סולם צבעים הכולל בין היתר בורדו, כסף וזהב. מבחר מסחרר, הכולל סגנון אתני, אורבני, רוקיסטי, קלאסי וספורטיבי. כמובן נעלי הבובה והבלרינה הנצחיות, מגפי גומי צבעוניים,

טרנד הצבעים המטאליים. נעלי נמרוד אנד מור. צילום רון קדמי

טרנד הצבעים המטאליים. נעלי נמרוד אנד מור. צילום רון קדמי

נעלי עבודה עם צווארוני צמר, מגפוני שרוכים במראה צבאי, מגפוני צ'לסי עם רקמה אתנית. וסביר להניח ששכחתי מאפיין או שניים. טווח המחירים נע בין כ-130 לכ-250 שקלים.

טרנד הבורדו וסוליות הטרקטור. נעלי נמרוד אנד מור. צילום נ. גולן

טרנד הבורדו וסוליות הטרקטור. נעלי נמרוד אנד מור. צילום נ. גולן

Sol Sana הוא מותג פרימיום של נעלי נשים שהגיע מאוסטרליה לישראל בקיץ האחרון ונשאר גם בחורף עם קולקציה של דגמים בעל ייחוד, כמו מגפונים מעוטרים בעיגולי מתכת בהשראת הרוק אנד רול, מגפוני זמש עם פרנזים שיש בכל המותגים כרגע, ונעליים מרובות רצועות המאזכרות את הטרנד הוויקטוריאני. נתן להשיג רק בבוטיקים במחירים הנעים בין 590 ל-1180 שקלים.

טרנד המגפונים בסגנון רוק אנד רול. סן סנה

טרנד המגפונים בסגנון רוק אנד רול. מותג הבוטיקים האוסטרלי סן סנה

את הטרנד של הנוצצים מייצג מותג נעליי האופנה ניין ווסט עם נעלי ערב מעוטרות באבנים בגדלים שונים ופייטים בגווני זהב וכסף. מדובר בסגנון סירה מהודר עם עקב סיכה בגובה בינוני עד גבוה, ומחירים המתחילים ב-325 שקלים.

טרנד מגפוני הקטיפה. נעלי גלי

טרנד מגפוני הקטיפה. נעלי גלי

ואת טרנד הקטיפה שגם הוא נחשב כפריט חובה במלתחת הנעליים של החורף הנוכחי, מייצגת רשת גלי עם מגפונים בגובה של מעט מעל הקרסול מקטיפה בצבע בורדו יין, כחול כהה או שחור. הם מתאימים גם לשמלות ערב בלילה חורפי וגם לג'ינס. מחירם כ-300 שקלים. עד סוף דצמבר זוג שני של מגפיים בנעלי גלי נמכר בכ-40 שקלים.

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.