פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, עיצוב, תרבות.

איך מניעים את ענף האופנה למרות מגבלות עידן הקורונה? יש תשובות מגוונות לשאלה הקריטית הזו בקרב מעצבים וייצרני בגדים. אחד המעניינים שבהם הוא של נטלי ורובלבסקי.

נטלי ורובלבסקי עם ציור והדפס הציור על חולצה

  בוגרת שנקר ואוניברסיטת אריאל המציירת בטכניקות וסגנונות שונים כמו נאיבי, פולק-ארט, גרפיקה, קליגרפיה, קוביזם, אבסטרקט ועוד, המדפיסה את ציוריה על חולצות טי, וזוכה איתן להצלחה רבה. כך שאפשר גם "ללבוש אותה" וגם לראות את ציוריה ב-Unity Art House – גלריה קהילתית ללא כוונות רווח, שמטרתה לסייע לאמנים ישראלים. הגלריה שוכנת ברחוב  דוד רזיאל 6 מיפו וניתן לסייר בה פיזית, בתיאום טלפוני (054-3544218) או בסיור ווירטואלי: https://www.facebook.com/unityartproject/ 

ורובלבסקי ואחת מיצירותיה

הדפסה של ציורי קומיקס על בגדים, היא לא תופעה חדשה. רשת ההלבשה התחתונה אינטימה החלה לשווק בסניפיה לכבוד הקיץ קולקציית קפסולה של פיג'מות קלילות, כותנות לילה, חולצות טי ופריטים נוספים למבוגרים, עם דמותו של "סנופי", כלבו של צ'רלי בראון בסדרת הקומיקס הוותיקה פינאטס. הבגדים עשויים מבדי כותנה, בדי אינטרלוק, ועוד.

אינטימה. הכלב סנופי גם למבוגרים

בחנויות Bershka נוקטים בצעד שכמעט כל רשתות האופנה הכריזו עליו בלית ברירה: מכירות "סוף עונה" ישר בתחילת העונה. מסוף השבוע שעבר ועד גמר המלאי נמכרים שם הבגדים החדשים לנשים, גברים וילדים בהנחות של עד 50 אחוזים.

ברשקה. סוף עונה בתחילת העונה

ברשת האופנה תמנון המלחמה על הלקוחות מתבטאת בהכרזה המחייבת שהמחירים של כל קולקציית הקיץ יעלו רק עד 70 שקלים. מדובר בשמלות, חולצות טי מודפסות, ג׳ינסים, בגדי ספורט ובגדי ילדים, עד גמר המלאי הכולל 100,000 יחידות.

תמנון. צילום אלכס ליפקין

גולברי. צילום יניב אדרי

הטקטיקה של רשת האופנה GOLBARY על 85 סניפיה היא להציע עכשיו ועד 8 ביולי, שני בגדים במחיר של אחד (1+1 במתנה) על קולקציית קיץ 2020 לא כולל פריטים שיש עליהם תווית PROMO. המשתתפים במבצע: שמלות, חולצות, חצאיות, מכנסיים, אוברולים, טישרטים, ז'קטים  ועוד. גולברי אגב השקיעה מיליון שקלים בקמפיין שיעלה בתחילת יולי ומככבת בו השחקנית, מנחת הטלוויזיה ומלכת היופי לשעבר אילנית לוי ואמור לעלות בטלוויזיה, שלטי חוצות, מודעות דיגיטל וברשתות החברתיות. מדובר בין היתר בשמלות וחליפות ערב לאירועים חגיגיים, במחירים נוחים. בקולקציית הערב מככבות שמלות פייטים באורכים שונים, שמלות מעטפת עם קשירות במותן, חולצות עם שרוולי מלמלה וקשירות בצוואר, ועוד.

גולברי. צילום יניב אדרי

להשלמת המראה יש בגולברי תיקי קלאץ' קטנים ונוצצים , חגורות, ותכשיטים.  

רינה צין. צילום גיל חיון

הוזלות ענק שיכולות להרשות לעצמן רשתות גדולות, לא יכולים להרשות לעצמם מעצבים ישראלים יחידים כמובן. וכך, אחת המעצבות המרשימות ביותר לטעמי בתחום האופנה הישראלית, רינה צין שנמצאת בתחום כבר 30 שנה, מציעה את השמלות והחצאיות הארוכות שלה, הז'קטים עם הכתפיים העוצמתיות, הבגדים הנראים כמו קצף גלים מאורגנזה ומשי, החולצות המכופתרות, גווני הפסטל של הזריחה והקווים הזורמים והגולשים, ב-590 עד 5400 שקלים.

רינה צין. צילום מיכל שינבאום

לרינה צין יש חנויות בדיזינגוף 280 תל-אביב,  שמעון בן שטח 13 ירושלים, האגוז 2 יבנה,  אוסישקין 38 רמת השרון וגם חנות עודפים בתל גיבורים 5 (בית טפר) תל-אביב.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.