פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ביגוד.

התרגלנו למושג "צבעי גלידה" באופנת הקיץ, ותשדירים מפורסמים החדירו למוחנו את המשפט "קח פרי ותהיה לי בריא", אבל מי שרוצה להזדהות בצורה מובהקת יותר עם שני המרעננים הרשמיים האלה של הקיץ, ארטיקים ופירות, יכולה להצהיר זאת עכשיו גם באמצעות הדפסי בגדים, הדפסי תיקים ואפילו כיסוי של אייפון.

 כיסוי אייפון של ASOS

כיסוי אייפון של ASOS

זה אולי גימיק ואולי הצהרה של העדפות אכילה, ובכל מקרה פטנט מקורי וקל לביצוע, המאפשר להפוך למסמר החבר'ה במסיבת בריכה בימי החופש הגדול, ולמרכז תשומת לב בכל התכנסות קיצית.

 

אוברול בהדפס ארטיקים. ASOS

אוברול בהדפס ארטיקים. ASOS

ההוכחה לכך שמדובר באופנה לצעירים היא העובדה שבדרך כלל ניתן לרכוש את הפריטים האלה באמצעות אתרי אינטרנט, אם כי גם בגילאים מבוגרים יותר למדו באחרונה להתייחס לרכישות הווירטואליות באמון. הנה שלוש אופציות הפתוחות בפני הצרכן הישראלי. ASOS ענקית אופנה בריטית לקנייה ברשת, בשיתוף פעולה עם מותג הגלידות והארטיקים WALL'S, השיקה קולקציה שך 16 פריטים שנוצרו בהשראת הגלידות והקרטיבים של המותג. ASOS הצהירה עם הקמתה לפני כשמונים שנה, שהיא שמה לה למטרה לייצר מאה מיליון חיוכים ביום ובקיץ הנוכחי מנסה להגשים את היעד הזה באמצעות בגדי ים, שמלות קצרות, כיסויים לטלפון חכם ותיקים, עם הדפסי קרטיבים וארטיקים ואפילו נעלים עם עקב בצורת קרטיב "טוויסטר".  גם בארץ ניתן להשיג את הפריטים האלה בכתובת www.asos.com במחירים הנעים בין 47 ל-880 שקלים.

 

 תיק גב  בהד]ס אננסים. LASTER צילום מיכאל טופיול

תיק גב בהדפס אננסים. LASTER צילום מיכאל טופיול

 

מי שגלידות וארטיקים, אפילו כהדפסים, מתנגשים עם הדיאטה או האג'נדה הבריאותית שלה, יכולה לבחור באופנת הפירות של המותג לסטר בקולקציה של חולצות טי, תיקי קלאצ' ותיקי גב ועליהם הדפסים של אננס ופירות קיץ אחרים. מחירי המותג הזה נעים בין 49 ל-169 שקלים וניתן להשיגם גם בשואורום בתל אביב וגם באתר www.laster-design.com.

 

 שמלת אבטיחים. סטייל ריבר

שמלת אבטיחים. סטייל ריבר

בכך לא מיצינו את האופציות הקיימות בתחום, כי גם אתר האופנה "סטייל ריבר" החליט להוציא את פירות הקיץ מהמקרר אל מחלקת האופנה. בקיץ הנוכחי ניתן לראות הדפסי בננות, אננס ופלחי אבטיח על אוברולים ושמלות במחירים של 89 עד 299 שקלים. ניתן להשיגם באתר: www.styleriver.com

 שמלת בננות. סטייל ריבר. צילום נועה סלטי

שמלת בננות. סטייל ריבר. צילום נועה סלטי

www.styleriver

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.