פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ביגוד, הנעלה.

האתר המקוון NEXT

חובבי טבע ובעלי חיים בסכנת הכחדה סובלים מזה שנים מסתירה פנימית: מצד אחד הם מתנגדים לפרוות ועורות לייצור מעילים, נעליים, ארנקים וחגורות, ומצד שני הם מעוניינים מאוד בהטמעת המסר שלהם ועידוד המודעות לנזק שמחולל האדם באוכלוסיית החי על פני כדור הארץ. לשם כך קיבלו פרוות ועורות מלאכותיים לגיטימציה. לשם כך הודפסו סיסמאות אקולוגיות על חולצות טי. לשם כך השתלטו על האופנה הדפסים של נשל נחשים, חברבורות ברדלסים, יגוארים ונמרים, פסי זברות וכתמי ג'ירפה. ובאחרונה קיבל הטרנד שחקני חיזוק בדמות צילומי חיות בסכנת הכחדה על בגדים. בעלי החיים בהם מדובר הם זאבי ערבות, דובי קוטב וכל החיות המנומרות.

ברשקה

שיתוף פעולה בין חברת ברשקה וחברת נשיונל ג'יאוגרפיק הניב קולקציית קפסולה בשם "Join Life" – "מצטרפים לחיים", הכוללת צילומי החיות הגיעה לחנויות נבחרות ברחבי העולם, ובארץ ניתן לראות אותה בחנות ברשקה בקניון עזריאלי בתל אביב. בברשקה מדגישים גם שהבגדים מיוצרים מפוליאסטר ממוחזר או כותנה הגדלה בתנאים אקולוגיים. וכן שחומרי הגלם מיוצרים על ידי ספקים בעלי הדירוג הגבוה ביותר בנושא תנאי העבודה ותהליכי הייצור והעיבוד (כביסה, הדפסה וצביעה). המוצרים המיוצרים למשל בטכנולוגיה המפחיתה את צריכת המים בתהליך. מחירי הבגדים האלה כ-100 עד כ-450 שקלים.

כידוע בעשורים האחרונים כמעט כל טרנד של אופנת מבוגרים עובר גם למלתחת הילדים, ולמותג הבריטי המקוון NEXT יש שמלות בהדפס מנומר שניתן למצוא באתר next.co.il. מחירי קולקציית השמלות: 30-60 שקלים.

H&O צילום ליאור קסון

בחנות הראשונה של מותג האופנה האמריקאי GUESS תגלו קרדיגנים עם הדפס צ'יטה ואו הדפס של עור נחש צהבהב על חצאיות מקסי. בגדי הנשים שם נעים בין כ-150 לכ-1350 שקלים. ברשת האופנה H&O קולקציית סתיו חורף 2019 לנשים בנוסף לשמלות בסגנון חולצות גברים רחבות, חצאיות וחולצות אריג עם כפתורי עץ, או קשירות פפיונים בצדי הגוף, המבחר העשיר מאוד כולל הדפסים של נחשים, נמרים, טיגריסים זברות ולביאות. הדפסים כאלה מופיעים בחולצות שיפון או שמלות "קומות", על בדי ג'רסי, בדי ניילון למעילי פוך, בד ג'ינס, ועוד ועוד. מעניין למשל למצוא טקסטורת זבה בשילוב של פסים זוהרים בירוק לימון ליים. השמלות החל מכ-90 שקלים וחולצות האריג החל מכ-40 שקלים.

לאפייט. צילום נדב כהן יונתן

נעליים היו מאז ומתמיד הזדמנות להצגת דגמים של עור בעלי חיים. כך למשל בקולקציה החורפית החדשה של רשת לאפייט יש נעליים ומגפיים עם הדפסים של זברה, נמר, נחש וקרוקודיל בשלל צבעים, הדפסי פרה ואפילו כתמי ג'ירפה.

שואו/אוף. מארק פישר. צילום מאי דגן

ברשת שאו/אוף נעלי הסתיו-חורף עם המותגים המובילים: גס, מארק פישר, אן קליין, קנדל וקיילי ועוד, הם במגוון הדפסים חייתיים בשילוב צבעים קלאסיים כמו שחור, לבן ובז'. אחד המותגים המפורסמים ביותר של הרשת הזו הוא קיילי וקנדל, ממשפחת קרדשיאן, עם סניקרס גרב וסניקרס עם עקבי פלטפורמה גבוהים. המחיל ההתחלתי של המגפיים הוא כ-350 שקלים.

ניין ווסט. צילום מאי דגן
גם ברשת ניין ווסט אומרים שבחורף הנוכחי לא ניתן להתעלם מהטרנד המשמעותי ביותר שהוא הדפסי חיות, ומדגימים זאת על נעלים, מגפים, סניקרס, מגפונים ותיקים. המחיר ההתחלתי של הנעליים הוא כ-250 שקלים ושל המגפיים כאלף שקלים.

גולברי. צילום נעמי גוטקינד-גולן

ברשת גולברי ראיתי מעילים מנומרים מפרווה מלאכותית וברשת תמנון ראיתי מעילי ילדים בהדפס בעלי חיים במידות: 4-16 במחירים הנעים מ-70 עד 120 שקלים.
שורה תחתונה: כל בעלת מודעות אופנתית עכשווית חייבת במלתחה שלה ושל בנותיה לפחות פריט אחד הדפס של בעלי חיים.

 

שואו/אוף. גס

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.