פורסם by & קטגוריה אופנה, איפור ובישום, טיפוח, קוסמטיקה.

עם כל ההקלה שבחיסונים נגד קורונה, ויש הקלה, מהמסכה עדיין לא נשתחרר שבועות ואולי גם חודשים רבים. וזה מוביל אותי לאירוניה של חיינו בזמן האחרון: שנים נהגתי לחשוב  כמה מסכנות ומקופחות הן המוסלמיות שמכסות את פניהן בצאתן מהבית ומשאירות רק עיניים גלויות. חשבתי גם שאני לא הייתי מחזיקה מעמד כך אפילו יום. באה הקורונה וכפתה על כולנו, ובהם עלי, להשאיר כמעט רק את העיניים גלויות בצאתנו לרחוב. ואני מחזיקה מעמד לא רק יום אלא שנה שלמה. עובדה.

איפור חורף. לוריאל פריז

מי שהרוויח מהמציאות החדשה במיוחד הן יצרניות איפור העיניים. מול הירידה הגדולה במכירות השפתונים והגלוסים, יש עליה בולטת בענף המסקרה, הצלליות והאייליינר. עיניים הן הרי ראי הנפש, ואיזו אישה לא רוצה להיראות יפה בראי. בימים אלה משווקות חברות הקוסמטיקה את סגנונות איפור העיניים הטרנדי לחורף 2020-2021. חלקן כבר הקדימו והן משווקות גם את איפור האביב הבא.

איפור האביב הבא. לוריאל פריז

בלוריאל פריז, מנהלת ההדרכה מאיה לזר מציעה להסתיר כהויות  מתחת לעיניים בעזרת קונסילר ולעצב את הגבות עם ג'ל צבע מתאים, לפני הכול. הצלליות המתאימות לעונה הן בגווני כחול, היא אומרת. אבל גם לפני שמורחים אותן כדאי להניח קונסילר סביב כל העין, גם על העפעף, כך צבע הצללית מחזיק יותר מעמד. צללית מבריקה או בגימור מאט? שתי האופציות מקובלות אם כי יש העדפה לצבעים מטאליים בוהקים.. מורחים בצמוד לקו הריסים העליון וממשיכים למלא בצבע עד לשקע העין, ואז מטשטשים בעדינות לכיוון הגבה למראה מעושן ורך. ואחרי הצללית, מברישים את הריסים בשתיים שלוש שכבות של מסקרה שחורה.

אשר לאביב הבא, שמי יודע אם לא נמשיך בו עם המסכות, ואל גרלנד, אמנית איפור בינלאומית העובדת עם לוריאל, האייליינר יהיה צבעוני, לא רק שחור, ומציירים אות בקו מחודד כלפי הקצה החיצוני של העפעף. הצלליות החדשות יהיו מיזוג של גווני ברונזה ונחושת מבריקים, והטרנד הזה, מדגישה גרלנד, מתאים לכל גווני העור וכל צורות העיניים.

מייבלין ניו יורק

חברת מייבלין משיקה פלטת צלליות אופנתית עם 16 גווני ניוד במרקם רך כמו קרם, ומציעה לכסות בגוון אחד את כל שטח העין, גוון שני על העפעף וגוון שלישי על קפל העפעף. המחיר המומלץ לפלטה ברשתות השיווק והפארם הוא 50 שקלים.

מייבלין ניו יורק. ערכת הצלליות

מתקשות למרוח אייליינר בקו ישר וסימטרי או מסקרה? מאיה לזר מנהלת השיווק וההדרכה של מייבלין מלמדת איך לעשות זאת בארבעה שלבים:

  1. אפשרי ליד שלך יציבות. הניחי את המרפק על שולחן לתמיכה והישעני עם הזרת על הלחי למניעת תזוזות.
  2. בעזרת היד השנייה, מתחי את העפעף כלפי מעלה. לא למתוח הצידה, כי מתיחה לצד מייצרת קמטוטים בעור ומקשה על האייליינר להחליק על העין באופן אחיד.
  3. לא חייבים לשרטט את כל האייליינר בפעם אחת. תעשי הפסקות קצרות כשאת מרגישה שאת מאבדת יציבות. המשיכי מאותה הנקודה שהפסקת.
  4. סיימי את איפור העיניים עם מסקרה שחורה שמורחים על הריסים בתנועות סיבוביות משורש הריס לכיוון מעלה.
מייבלין ניו יורק. עיפרון גבות

גבות הן גם חלק מהותי ממופע העיניים האופנתי, ולחברת מייבלין ניו יורק יש עיפרון לעיבוי גבות במרקם קרמי, שבצבע שלו משולבים סיבים דמויי שיער. כך ניתן לעבות ולמלא את הגבה.40 שקלים מחיר מומלץ.

ג'ייד

והתרומה של חברת ג'ייד ( GA-DE) לעיניים הוא מארז צלליות עם תשעה גוונים במרקמים שונים, מאט, סאטן, מטאלי, ושימר עדין, מועשרים בשמן שקדים בכ-80 שקלים בשם "ולווטין", מסקרה עמידה בכ-90 שקלים,  ואייליינר נוזלי בגימור מבריק בכ-70 שקלים.

ג'ייד. ערכת הצלליות

בקנייה בחנות אונליין של החברה (www.gade.co.il) מקבלים הנחה של 25% על המחירים האלה.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.