פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ביגוד, חגים, כלי בית, עיצוב.

הפריחה השופעת בנוף הארץ ישראלי בעקבות הגשמים השנה, מוצאת הד מרנין בכמה מותגי ביגוד פרחוניים מותאמים לאביב וגם בכמה אביזרי נוי לבית עם הדפס של פרחים.

פנדורה

זה אולי לא מותאם לגמרי לאופנה הבינלאומית של מעצבי העל ואפילו לא לחלק מהמעצבים המקומיים, הנוטים למינימליזם ולצבע חלק אחד, אבל פריטים פרחוניים מתאים למצב הרוח שלי ולמלתחה אביבית חדשה לקראת פסח.

feyge צילום ענת קזולה

קולקציה שמצאה חן בעיני במיוחד היא של בית האופנה הישראלי feyge של המעצבת בתאל בר גיורא, שדואגת גם לנשים שמידות גופן מציאותיות יותר מאלה של דוגמניות ואושיות אינסטגראם. בתאל חושבת גם על נשים בהריון, אימהות מיניקות, כאלה שלא ממש סימטריות (למשל חזה קטן ובטן גדולה, או להיפך, חזה שטוח וירכיים דשנות וכו').  הבגדים שלה בעלי שרוולים, מחשופים מינימליים, גזרות מעטפת המחמיאות למידות גדולות, אבל גם למידות קטנות (34-48), ורבים מהם  כאמור בהדפס פרחוני. המחירים 35-499 שקלים. בקניה של מעל 350 שקלים אפשר לקבל אותם במשלוח עד הבית ללא תשלום. אתר הבית: https://feyge.fashion/ בתיאום מראש אפשר להגיע גם לסטודיו ברחוב אילת 18 תל אביב 050-3083089.

feyge צילום ענת קזולה

מותג נוסף שמציע גם בגדים פרחוניים וגם טווח מידות  מ- S עד  XXXL הוא גלביה. כבר השם מעיד על הגזרות, רובן רחבות, חלקן במראה קימונו, מבדי סאטן ליום ובדי פייטים לערב. בנוסף יש לגלביה חולצות דקיקות ולבנות רקומות בפרחים הנראות לי מושלמות לפסח וליל הסדר. חלקן בשילוב תחרה או קרושה. טווח המחירים: 390-2000 שקלים.

גלביה. צילום עדי הלמן

את גלביה ניתן להשיג ברוטשילד 1, תל אביב ובקניון ארנה הרצליה

גלביה. צילום עדי הלמן

גילית שגם המותג  RESERVED משיק בקולקציית אביב 2021 שלו גזרות גדולות מחומרים ממוחזרים חדשניים, אריגים סרוגים ובדים בטקסטורה בולטת (תלת ממד).  בין היתר יש עליהם הדפסה של פרחים גדולים, לצד דוגמאות טאי דאי ופפיטה בשחור לבן. עוד מאפיינים הם צווארונים גדולים מעוטרים ברקמה, שמלות רחבות בקומות, שילובי מלמלה בחולצות, וסולם צבעים הכולל ירוק פיסטוק או זית, כתום תפוז, לבן וניל, כפתורים בצבעוניות מנוגדת לבגד. אביזרי המותג כוללים תיקים בטקסטורת בדי ריפוד, ומשקפי שמש עם מסגרות גדולות.המחיר

RESERVED צילום אסף לוי

זוהר כלב, המעצבת והבעלים של המותג טוטון- Twotone: יצרה קולקציה מבדים מיובאים מאיטליה בכמויות קטנות, כי "ככה שומרים על כדור הארץ מפני עודפים מיותרים" . סולם הצבעים שלה: ורוד מעושן, כחול צי, חום אדמדם כמו חמרה, לבן ושחור. על חלק מהשמלות יש הדפס של עלי צמחים, וגם היא דואגת למידות המתחילות בקטן ועולות עד 48. טווח המחירים שלה: 299-950 שקלים. ניתן להשיג בחנות האונליין:   www.twotone.co.il

Twotone צילום לירון ויסמן

פרחים מככבים גם על הרבה אביזרים, טקסטיל לבית וכלי אוכל.

גולף & קו. צילום עידן מלכה וערן סלם

הנה כמה מאלה: ברשת גולף & קו יש מצעים עם הדפס של פרחים גדולים, וצלחות ומרקיות לבנות ועליהן דוגמת פרחים.

גולף & קו. צילום עידן מלכה וערן סלם

מותג התכשיטים פנדורה יש תליוני פרחים במחירים נגישים,

המרכז לטיפול וחקר באוטיזם, של העמותה לילדים בסיכון

והמרכז לטיפול וחקר באוטיזם, של העמותה לילדים בסיכון הדפיסה הגדות מקסימות עם תפזורת של פרחים על הכריכה. 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.