פורסם by & קטגוריה בית, בריאות, חומרי ניקוי.

כל אחד והשיטות שלו להרגעה עצמית בתקופת הקורונה בכלל, והסגר בפרט. הליכון, צפיית בינג'. בישול וכו'. לרשימה הזו אפשר להוסיף עוד שיטה יעילה: ניקיונות. לשפשף, לקרצף, לאבק, לשטוף, מזמן לא היו הרבה בתים בישראל נקיים כל כך. גם הפעולה הפיזית, וגם התוצאה המבריקה, מקפיצים את האדרנלין. הטכניקה הזו השתלבה אצלי עם התנסות בכמה אביזרים ותכשירים חדשים, שהגיעו אלי.

נתחיל ברצפה. ברור שיש כאלה המנקים בעזרת איי רובוט, אבל אין לדעתי על מטלית שטובלים בנוזל במים מבושמים בריח וניל, לבנדר או מרכך כביסה. כמובן, אני מדברת מתוך העדפה אישית, אבל בטוחה שיש עוד אלפים כמוני. אז הנה מטלית עשויה מיקרופייבר, שיש לה מרקם רך, כושר ספיגה גבוה, ולא משאירה סיבים וסימנים. משיקה אותה סנו סושי בכ-20 שקלים.

צילום ישראל כהן

ואם הזכרתי נוזל רצפה, אז מומלץ גם התרכיז הנקרא "ריצפז פרש הום" שהודות לריח מרכך הכביסה שלו, אני מסתובבת בבית בהרגשת פינוק של מי שפוסעת על כבסים נקיים… בקבוק של 2 ליטר עולה 16 עד כ-24 שקלים.

סבון אסלה. הוסטס של אינטרסן

האסלות זוכות לטיפוח נמרץ במיוחד בעידן הקורונה, ואני תולה בתוכן את סבון הוסטס של אינטרסן, שגם מונע הצטברות אבנית, ויש לו ארבעה ניחוחות לבחירה: לימון, אוקיינוס, פרחים ולבנדר. אישית מעדיפה לבנדר. הוא עולה ברשתות השיווק כ-8 שקלים מחיר הנחה. אפשר להשיג גם באתר היבואן www.Intersun.co.il

גם מי שאוהבים לשטוף רצפות ומרגישים רווחה נפשית ממש כשהשירותים שלהם נוצצים מניקיון, מגלים התלהבות קטנה כשמדובר בחלונות. אז ההתגייסות של ניקול, מותג עזרי הבית והניקיון מבית קימברלי קלארק, לעזור לנו בסעיף הניקיונות המסובך הזה, היא ממש מבורכת. מדובר בשני סוגים של מטליות לחות, סוג אחד לניקוי וסוג שני בתוספת חומץ, להברקה.

החומץ היה הפטנט הסודי של סבתותינו להברקה של כל משטח זכוכית, כולל מראות. וכך, במקום ספריי חלונות ומגבות נייר בכמות אסטרונומית (או עיתונים ישנים), המטליות הללו מנקות לכלוך אבק, כתמי מזון ושומן, ואחרי שניסיתי אותן בעצמי בשבועות האחרונים, בין גשם לגשם, אני מעידה שהן עושות את העבודה. נכון שעוד לא פורים, והפסח רחוק, אבל אין לי ספק שהחידוש הזה יתגלה כלהיט אולטימטיבי במבצע ניקיון האביב הגדול. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום ישראל כהן

 כשמדברים על ניקיון בעידן מגפה, אי אפשר להתחרות במה שקורה לכפות הידיים שלנו. לא רק שלמדתי השנה איך מנקים אותן בשיטת המנתחים בבתי החולים (ילדי המשפחה שלנו למדו את התנועות הנכונות עם שיר מיוחד המורות שלהן), אלא שאני מנסה גם כל מיני סבונים ומגבונים וג'לים, והפכתי מכורה במיוחד לאל-סבון בתוספת אלוורה של סנו מדיק. התוספת של האלוורה ושל תמצית התה הירוק הפכה את הרחצה התכופה לידידותית במיוחד לעור. הסבון הנוזלי הזה נטול פרבנים וסיליקונים, ועולה ברשתות כעשרה שקלים. ל-500 מ"ל.

קלינקס

אחרון חביב המותג הוותיק קלינקס. בימים אלה הוא משווק ברשתות השיווק והפארם סדרת מוצרים בשם  Proactive Care:  ג'ל ידיים, 5 מסכות חד פעמיות עם לולאות אוזניים אלסטיות המתאימות את עצמן גם לילדים מגיל 3, ונרתיק לסגירה חוזרת, ואריזה של 24 מגבוני פנים וידיים נטולי אלכוהול, מושרים במים מטוהרים, עדינים מספיק לניקוי גם עור רגיש.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.