פורסם by & קטגוריה אופנה, איפור ובישום, קוסמטיקה.

לק כחול כהה. טרנד מרכזי בחורף 2016. חברת ESSI צילום אסף לוי

לק כחול כהה. טרנד מרכזי בחורף 2016. חברת אסי פרופשיונל. צילום אסף לוי

ציורי ציפורנים הפכו במאה ה-21 לטרנד פופולארי שמתכתב עם הפופולאריות של הקעקועים ואפילו של הגרפיטי. כל עונה מכריזות יצרניות הלקים על מוטיבים חדשים לאיור ציפורניים, על חומרי גלם מהפכניים כמו חול צבעוני, אבקת זהב, נצנצים, אבנים קטנות וג'ל המעורבבים בלק, או על סולם גוונים מפתיע ולעתים מרתיע כמו ירוק רעל, שחור, צהוב לימון וכחול עז. חורף 2016 לא שונה מקודמיו. מותג הלקים essie professional למשל, השיק במכוני האיפור המקצועיים סולם צבעים הכולל סגול כהה, תכלת, טורקיז, זהב מטאלי וכסף, לצד האדום המסורתי. בקבוקון כזה עולה 56 שקלים.

אסי פרופשיונל. לק בגווני לימון וטורקיז, זהב וכסף, חום ושחור

אסי פרופשיונל. לק בגווני לימון וטורקיז, זהב וכסף, חום ושחור

לפי רשת סקארה, הטרנד המרכזי בחורף הנוכחי הוא לק בגוונים שונים של כחול. החל בכחול בהיר ועד לכחול העמוק כהה (על גבול השחור), בגימור מטאלי או בשילוב עם נצנצים. בקבוקון קטן של לק רגיל כחול עולה ברשת הזו כחמישה שקלים. טרנד נוסף הוא הנצנצים. הציפורניים מעוטרות בקונפטי מנצנץ שניתן למרוח על הציפורן כולה רק בחלקה התחתון.

סקארה. איורי אליסה בארץ הפלאות: החתול המחייך מצ'שייר

סקארה. איורי אליסה בארץ הפלאות: החתול המחייך מצ'שייר

סקארה מציעה גם לצייר על הציפורניים באמצעות לק דמויות מאליסה בארץ הפלאות, למשל חתול הצ'שייר המחייך – בהשראת משימת "אליס" בבית "האח הגדול" למי שצופה בריאליטי האולטימטיבי הזה. לשם כך מציירים על הציפורניים שתי שכבות של לק לבן ואחרי ייבוש מלא טובלים מכחול דקיק בלק שחור ומציירים כמיטב הכישרון פרצוף חתולי עם שערות שפם (ראו באיור).

החידוש של אביב 2016: מראה לוח שחמט צבעוני. על פי CND

החידוש של אביב 2016: מראה לוח שחמט צבעוני. על פי CND

חברת ליברטין הכריזה שבאביב 2016 הציפורניים יראו כמו לוח דמקה או שחמט, והצוות של מותג הלק CND התבקש להדגים זאת עם איורי תלת ממד של גרפיקה גיאומטרית, אבל לא בשחור ולבן כמו לוח השחמט הרגיל, אלא בכתום, צהוב, אדום, ירוק וכחול. עוד איורי ציפורניים יהיו סמיילי הפוך, פסי חיתוך וצורות הנדסיות מגוונות בהשראת טרנד ה"קולור בלוק" שזכה לכינוי חדש: "בלינקי בלוק".

סקארה. לק ג'ל. צילום קית' גלסמן

סקארה. לק ג'ל. צילום קית' גלסמן

המהפכה המשמעותית ביותר בתחום הלק בשנים האחרונות הייתה חדירתו של הלק ג'ל שמחזיק במשך שבועות. סקארה השיקה 20 גוונים בתכשיר ג'ל שמאפשר למרוח צבע על ציפורניים בשכבה אחת, בלי צורך בשכבת בסיס או שכבה שלישית עליונה, דבר המקצר את תהליך העבודה ומתאים לעבודת צביעה גם בבית. צריך לדאוג שהציפורן נקייה משומנים (משייפים אותה בבלוק שיוף ומנקים באלכוהול), מורחים שכבה דקה מאוד ומייבשים היטב. צריך גם להקפיד שהג'ל לא יגיע עד לעור שמסביב לציפורן, וכך מונעים היווצרות בועות אוויר מתחת לצבע. כשרוצים להסיר לק ג'ל מורחים על הציפורן מסיר מיוחד המיועד לדבר, עוטפים את הציפורן בנייר כסף ואחרי כרבע שעה הצבע מתקלף עם הנייר. כ-50 שקלים לבקבוקון.

"נגטיב ספייס". חברת ORLY

נגטיב ספייס". חברת ORLY

עוד טרנד חזק באביב 2016, שנראה באחרונה בשבוע האופנה בניו יורק יהיה "נגטיב ספייס מניקור". הדגים אותו הצוות הקריאטיבי של מותג הלק ORLY. קטיה שו – המדריכה הראשית של אורלי מסבירה: 'נגטיב ספייס' הוא הכינוי לשטח הציפורן הנקי מאלמנטים גרפיים המקיף אלמנט גרפי בולט אחד. למשל, סטריפ שחור המחלק את שטח הציפורן באופן א-סימטרי וכך מחזק ומדגיש את הניגודיות הצבעוניות שמשני צדדיו. התוצאה משדרת מסר מינימליסטי לצד אלמנט עיטורי.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.