פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, עיצוב.

שעון הקיץ ייכנס בלילה שבין חמישי לשישי בשבוע הבא. הילדים שגם כך קשה לגרום להם ללכת לישון בשעה סבירה (קורונה ואין לימודים), עומדים להפסיד שעת חשכה נוספת, כשנזיז את השעון בשתיים בלילה שעה קדימה.

KIDI WATCH

אבל אולי יש קצת אור בקצה המנהרה: שעון חכם בגרסת ילדים. בחברת KIDI WATCH המשווקת את השעון החכם הזה אומרים שבאמצעות אפליקציה שיש בו ניתן להורים  לאתר את הילדים העונדים אותו ולדעת גם מרחוק היכן הם בכל רגע נתון, וגם להתקשר ולברר מה הם עושים. על הפופולריות של האביזר תעיד העובדה שבשנה האחרונה נמכרו בישראל מעל 70,000 שעונים חכמים. ומאחר שהם פועלים באמצעות סים קארד סלולרי ניתן להגדיר מספרי טלפון שרק עימם הילדים יכולים לתקשר. תוספת חשובה היא כפתור מצוקה שבלחיצה עליו יכול הילד לשלוח אות מידי אל שלושה מספרים שההורה הגדיר מראש. ניתן להשיג באתר  החברה ובחנויות שעונים ברחבי הארץ. 299 שקלים.

G-BABY

עוד שעון ילדים מיוחד מציע המותג GBABY בשיתוף פעולה עם סדרת פוקימון. רצועת השעון מעוטרת בהדפס של ברקים בצבעי ניאון, ובחלקו האחורי מוטבעת דמותו של פיקאצ'ו שמופיעה גם כאנימציה הפועלת יחד עם התאורה על צג מלפנים. הלוגו של פוקימון מוצג גם הוא. והאריזה נראית כמו פוכדור. בין יתר תכונותיו, השעון הזה עמיד בפני חבטות וזעזועים ומצויד בסטופר, טיימר, זמן עולמי ב-48 ערים מרכזיות בעולם, ועוד. מחירו 499 שקלים וניתן להשיגו בלעדית באתר היבואן הרשמי I&/T

WONDER MOM

ואחרי הילדים, ההורים. הנושאים בנטל העיקרי של סגירת בתי הספר. לאם המשפחה מציע בימים אלה מותג השעונים סווטש שעון וונדר וומן עם הכיתוב  WONDER MOM  בגווני התלבושת של הגיבורה- כתום, אדום ולבן. מארז המתנה הקשיח ומעוטר הלבבות של השעון כולל גם זוג גרביים מעוצבים בהשראת גיבורת העל. המחיר: 409 שקלים. ולאב המשפחה יש לסווטש שעון ג'יימס בונד חדש במהדורה מוגבלת בשישה דגמים שכל אחד מהם מאזכר אחד מסרטי ג'יימס בונד, החל מ"ד"ר נו", ועד "קזינו רויאל". גוף השעון שקוף וחושף את המנגנון הפנימי ואריזה המתנה היא במראה של מחשב נייד של ג'יימס בונד. 890 שקלים. ניתן להשיג בחנויות סווטש ברחבי הארץ.

סווטש. ג'יימס בונד

למתקשים להשכים בבקרים במיוחד עם כניסת שעון הקיץ, לכבדי שמיעה, וגם למי שלא מתעורר בקלות לצלילי השעון המעורר, מותג הטכנולוגיה iLuv, המיובא לישראל ע"י חברת "אודיוקר תקשורת", מציע שעון מעורר עם כרית רטט המחוברת אליו באמצעות כבל. בשעה היעודה תרטט הכרית ותרעיד את ראשו של הישן עד שיתעורר. עוצמת הרטט ניתנת לכוונון באחת משלוש רמות, החל מקלה ועד "רעידת אדמה". ואם הרטט אינו מספיק, ניתן להפעיל בנוסף צליל התראה חזק, ואפילו אורות מהבהבים, כל אלה ביחד או בנפרד. שעון הפטנט הזה מאובזר ביציאת USB להטענת מכשירים סלולאריים, ויש לו סוללת גיבוי שתבטיח את המשך פעולתו גם במקרה של הפסקת חשמל. 450 שקלים. כבדי שמיעה יכולים לקבל עבורו החזר מקופות החולים השונות ולהשיגו ב-100 שקלים. לפרטים נוספים- 077-2315926 ובאתר היבואן.

אודיוקר תקשורת. שעון מעורר מרטיט כרית

מחפשים מתנה לבעלי מודעות אקולוגית גבוהה? מותג השעונים השוויצרי ORIS משווק באחרונה מהדורה מוגבלת של שעונים שמכירתם מיועדת לגיוס כספים עבור ימת באיקל המהווה מקור המים המתוקים בסיביר והוכרזה כאתר מורשת עולמית. באיקל, היא האגם המכיל 20% ממי השתייה של כל אוכלוסיית העולם, ומקור שתייה ומחיה לאלפי מיני חיות וצמחיה. הוא סובל מסכנת זיהום גבוהה בשל מפעלים תעשייתיים בסביבתו ומפוקח על ידי מדענים מהפקולטה לביולוגיה באוניברסיטת אירקוצק. מחירו כשמונת אלפים שקלים וניתן להשיגו בהזמנה אישית בלבד ברשת אימפרס ובחנויות שעונים מובחרות. אישית הייתי שמחה שתצא גם מהדורה דומה למען האגם הלאומי שלנו, הכנרת.

רולטיים. אוריס. להצלת ימת בייקל בסיביר

לבעלי העדפה למותגי על מוכרים, ברשת חנויות רולטיים ובאתר קבוצת רולטיים יש מהדורת שעונים חדשה של מותג הצרפתי פייר קרדן המעוצבים בסגנון מינימליסי מעודן.

רולטיים. פייר קרדן

בנוסף לכסף וזהב הקלאסיים, ניתן להשיג את שעון קרדן החדשים גם בכחול, חום, ורוד פודרה ועוד. 560-880 שקלים.

אימפרס. אומגה. Master Chronometer 39

ואם יוקרה, אז השעון היקר ביותר בו נתקלתי בימים אלה שייך למותג אומגה ונקרא Constellation Master Chronometer 39 – עשוי מזהב 18 קראט ופלדה אל חלד עם רצועת עור תנין שגם האבזם שלה הוא מזהב, ועולה החל מכ-24 אלף שקלים. הפרזנטור שלו בארץ הוא השף תום אביב. ניתן להשיג ברשת חנויות אימפרס ובחנויות יוקרה ברחבי הארץ.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.