פורסם by & קטגוריה אופנה, טיפוח, קוסמטיקה, שיער, שיער ותסרוקות.

השפתיים המכוסות במסכה, העיניים שהמסכה מבליטה, עור הפנים והשיער הסובלים מעומס החום, היובש והלחות – כל אלה מצדיקים השקעה בתכשירי טיפוח שירעננו את ההופעה וישפרו אותה.

Kiehl's אריזות למחזור

אספתי כמה מהתכשירים החדשים שמשלבים איכות ויעילות. ואם הכיס לא מאפשר לקנות את כולם, יהיו תמיד אחד או שניים שיעשו את העבודה ושנוכל להתמודד עם מחירם.

Kiehl's תכשירים לטיפוח השפתיים

חנית נצר, מנהלת ההדרכה של מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's אומרת שמסכת הקורונה גורמת לאבדן מים בשפתיים פי 3 עד 10 מאזורי פנים וגוף אחרים, ולכן מומלץ למרוח מסכת שפתיים לשיקום וחיזוק עור השפתיים. מסכה כזו אפשר לייצר לבד בבית: חותכים סלק לפרוסות, מייבשים בשמש, טוחנים דק, מוסיפים קצת מי ורדים ומורחים את התערובת לעשר דקות ואז שוטפים במים פושרים. ניתן לחזור על הפעולה פעמיים ביום. חשוב לדעת שבחנויות Kiehl's שבקניונים, מתקיים עכשיו מבצע מחזור מעניין: המחזירים  לחנות 3 אריזות ריקות ממוצרי המותג יקבלו תכשיר שפתיים Lip Balm והמחזירים 10 אריזות ריקות יקבלו 125 שקלים לקניה בחנות.

העור שמסביב לעיניים דק ועדין כמעט פי ארבע מאזורי הפנים האחרים וחבישת המסכות שנכפתה עלינו לא מיטיבה עימו, אומרים גם בחברת הרבלייף ומציעים ג'ל ממצק לעיניים מסדרת הטיפוח SKIN – תכשיר המכיל בין היתר ויטמין 3B, אלוורה, נוגדי חמצון ותמצית מלפפונים והוא נטול פראבנים. 180 שקלים באתר (אצל המפיצים): https://herbalife.co.il/

סקארה. סבון גבות

בשנים האחרונות הצטרף טיפוח הגבות למודעות הקוסמטית המואצת, עם קרמים מיוחדים לגבות ולמותג היופי SACARA יש סבון לעיצוב וקיבוע הגבה בשם -Brow Stylin. מדובר במוצר חדש שמסרקים איתו את הגבות והוא מכיל שמן קיק ושמן זית, ומינרלים  להזנת העור בבסיס שערות הגבה. 20 שקלים ל-30 גרם. הרשת הזו מציעה בין היתר גם ג'ל טיפול נקודתי לאזורי עור הפנים הבאים במגע ישיר עם המסכה (עלולה למשל להופיע פריחה בגלל החיכוך), ב-25 שקלים, ומסכות לעור רגיש בשם kn95  מבד אנטי בקטריאלי ידידותי לעור, ב-19 שקלים ליחידה.

גרניה. תכשירים טבעוניים

עוד סדרת טיפוח מעולה וחדשה עם קרם לחות, קרם עיניים, ג'ל ניקוי פנים ועוד, יש לחברת גרנייה:  'גרנייה Bio', עם פורמולות טבעוניות בתווית VEGAN (אינן מכילות רכיבים שמקורם או תוצריהם מן החי). המוצרים האורגניים מכילים לבנדר, ארגן, למון גראס, שמנים אתריים אורגניים, ותמציות מי פרחים. המוצרים נתונים באריזות מחומרים ממוחזרים וניתנות למחזור נוסף. המחירים נוחים. לדוגמה: קרם לחות עולה כ-55 שקלים.

UVENA

JUVENA הוא מותג טיפוח שוויצרי שמניסיוני מצטיין בתכשירי טיפוח מעולים. אני ממליצה במיוחד על סרום לחות המבוסס על פרח האדלווייס. את מוצרי יובנה ניתן להשיג בסופר-פארם ובאתר GUILTY

HL סדרת קאלם דרם

גם מותג הקוסמטיקה HL, מציג סרום ייחודי להרגעת העור הבסדרה בשם קאלם דרם. הוא נתון בקפסולות זעירות האוצרות בתוכן ויטמינים E , H ו-F בריכוז גבוה ומתאים לבעלות עור רגיש. הקפסולות נפתחות רק בעת לחיצה ויציאת הנוזל מהבקבוק, לצורך שמירה על טריות ואפקטיביות. 220 שקלים ל-30 מ"ל אצל קוסמטיקאיות מובחרות.

הטרנד המתולתל.STYLE

שיער מתולתל הפך לטרנדי בשנים האחרונות, אבל דורש טיפול וטיפוח מיוחדים כי הוא נוטה להיות יבש. מומחי השיער של לוריאל פרופסיונל פיתחו סדרת טיפוח בשם CURL CONTOUR, הכוללת שמפו ומסכה וגם מוס לשליטה ועיצוב התלתלים, וקרם להזנתם. הם משווקים במספרות מורשות בלבד

הסדרה המיוחדת של שמפו ומרכך לשיער שניזוק משמש ומי ים ובריכה, של חברת הרבלייף נקראת HERBALALOE ומכילה חומרים מזינים וגם חומרים המשמרים את הצבע ומונעים את דהייתו. בשמפו  (64 שקלים) ובמרכך (64 שקלים) יש חלבון שעורה והם גם מפחיתים קצוות מפוצלים. ניתן להשיג באתר (אצל המפיצים): https://herbalife.co.il/.

סדרת STYLE

לתלתלים מיועדת גם סדרת הטיפוח החדשה של המותג STYLE הנקראת "מתולתלות". היא מבוססת על הפטנט הטכנולוגי Keravis המשלב בין קרטין טהור לפרוטאינים ומסוגלת לנטרל את החשמל הסטטי בשיער  (FRIZZ) השמפו והמרכך מועשרים בקמומיל, אלוורה, חמאת שיאה, שמן חוחובה ועוד, ועולים כל אחד כ-30 שקלים. המסכה וקרם הלחות להורדת הפריז כ-40 שקלים, כל אחד, מסכה טיפולית ללא שטיפה לשעות הלילה, והספריי מעורר התלתלים כ-35 שקלים כל אחד.

סקארה לשיער. צילום קי גלסמן

אסיים בהמלצה על סדרת השיער ה"ירוקה", של רשת סקארה עם 13 מוצרים המתאימים לשיער שעבר החלקה וצביעה או סובל מנזקי הקיץ. ניתן להשיגם גם באתר אוונליין של הרשת. ארבעת תכשירי הדגל של הסדרה הם סרום הזנה, מסכה שיקומית, שמפו סילבר מיוחד לשיער בלונדיני ואמפולה טיפולית המבטלת חשמל סטאטי. התכשירים מועשרים בשמני ארגן, אובליפיחה, בוראג', זרעי ענבים ועוד, ואין בהם מלחים ופרבאנים. המחירים הנוחים נעים בין כ-20 לכ-30 שקלים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.