פורסם by & קטגוריה ביגוד ילדים, חגים, ילדים.

שיר הילדים הקלאסי של ערב פסח, "קנו לי בגד עם כיסים / מילאו כיסיי באגוזים"- רלוונטי עדיין היום, גם אם רוב בגדי הילדים הם נטולי כיסים וודאי שאגוזים לא נחשבים לצ'ופר מתאים לילדים. אבל על זה שקונים להם בימים אלה בגדים חדשים לחג, לא מוותרים. וגם בחנויות וברשתות, הקולבים גדושים בבגדי אביב חגיגיים.

סולוג. צילום אלעד גוטמן

סולוג. צילום אלעד גוטמן

ברשת סולוג למשל, נערכה תצוגה מחממת לבבות לגילאי 2 עד 12, שהדוגמנים בה היו הילדים הפרטיים של המנהלים והעובדים. רעיון ראוי לחיקוי. צבעי ג'ינס (אינדיגו), גווני פסטל בהירים, ושילובים של שחור ולבן, בלטו. בין היתר שמלות מבדי שיפון ותחרה בוורוד פודרה, תכלת, צהוב ולבן (כ-60 עד כ-160 שקלים). חצאיות כותנה עם תחרה (כ-60 עד כ-160 שקלים), וחולצות תחרה עדינות (כ-40 עד כ-100 שקלים).

פוקס קידס. צילום גיא כושי ויריב פיין

פוקס קידס. צילום גיא כושי ויריב פיין

רשת FOX KIDS לגילאי 4-16 מציעה גם היא שמלות תחרה, ואפילו חצאיות מבד דמוי ג'ינס בדוגמת תחרה. סרטים ורקמות מקשטים חלק מהבגדים האלה. בפוקס קידס ניתן למצוא נעליים, פיג'מות, מכנסיים ואפילו בגדי ים לטווח הגילאים הזה. השמלות עולות כאן כ-40 עד כ-140 שקלים, והחצאיות כ-50 עד כ-90 שקלים.

הילדים של קסטרו. צילום שי יחזקאל

הילדים של קסטרו. צילום שי יחזקאל

בגדי "הילדים של קסטרו" מותאמים במידותיהם מינקות ועד גיל 12, והם נחלקים לכמה קבוצות מרכזיות:

טרופיקנה – בגוונים חזקים, טרופיים עם אלמנטים גרפיים מעולם הצומח, ומהלבוש האתני. הבגדים מכותנה ומלווים אותם תיקי קש קטנים וסנדלים עם פונפונים.

בוהו שיק – בכחול צי וצהוב חמנייה. בהרבה מהדגמים משולבות רקמות קרושה.

רוק מדורת השבט – דגש על שחור ולבן. הדפסי משולשים וקווים. טוניקות עם שרוולים שמוטים או שרוולי עטלף.

נסיכים ונסיכות – גוונים בהירים של לבנדר, לבן, ורוד והדפסים של פרחים קטנטנים, תחרות, טול ורקמות. חצאיות בלרינה (טוטו), שמלות עם סיומת רקמה, שמלות בקומות.

אקטיב – בגדים לפעילות ספורטיבית בכחול עמוק, מנטה כהה ושחור, אדום אלמוגים ודובדבנים וצבעי ניאון. הרבה הדפסים של מילים ואותיות. השמלות: כ-40 עד כ-160 שקלים. החצאיות, כ-60 עד כ-130 שקלים.

קרטר'ס. צילום טל טרי

קרטר'ס. צילום טל טרי

בחנויות המותגים האמריקאים קרטר'ס ואושקוש וברשת H&O בגדי חג לתינוקות וילדים עד גיל 12 כוללים חולצות אריג מבד שמברה (ג'ינס דקיק), שמלות עם חצאיות טול, הדפסי נקודות, משבצות ופייזלי (החל מכ-100 שקלים). המותג אושקוש מציע לפעוטות שמלות לבנות בשילוב תחרה, שמלות ג'ינס עם דפוס לבבות ושמלות "בלרינה" בוורוד בהיר עם טול.

שילב

שילב

לשילב יש קולקציה לבנה חדשה לתינוקות (כ-10 עד כ-140 שקלים), קולקציית גווני פסטל, בגדים בסגנון פיות, ובגדי יוניסקס מותאמים לשני המינים באפור בהיר עם נגיעות מטאליות, שחור ולבן, הדפסי אותיות, ושרבוטים. חלק מהבדים דקיקים ואווריריים כמו חיתולי בד (טטרה), ומותאמים לעולל שזה עתה נולד. בקולקציית הפיות של שילב יש בגדים עם איורים בצבעי מים שקופים ואבקת נצנצים, הדפסי פרחים ותחרות. בין היתר – שמלות עם סינרים, שמלות טול וסרפנים. כ-60 עד כ-140 שקלים.

פלמינגו. צילום אבי ולדמן

פלמינגו. צילום אבי ולדמן

יש גם פנים חדשות בעולם בגדי הילדים, כמו המותג "פלמינגו" שעל מסלולי שבוע אופנת גינדי תל אביב הציג הרבה דגמים עם כתמי הסוואה צבאיים, וסגנון סופר עירוני לגילאי 5-8. שווה לחפש ולהתרשם.

סלקשן. צילום ליקו דיזיין

סלקשן. צילום ליקו דיזיין

רשת חנויות האופנה SELECT מצוידת בבגדים לגילאי 3 חודשים עד גיל 18 במכלול המתחיל בגופיות וחולצות טי וממשיך עד שמלות מודפסות בגיבורי סרטי דיסני, וכל כוכבי סדרות הקומיקס לילדים, והיא מצטיינת במחיריה הנוחים. כ-20 עד כ-90 שקלים. עוד רשת נוחה לכיס (אולטרה לואו קוסט) היא סלקשיין, עם בגדים לתינוקות, ילדים ונוער, כולל שמלות פרנזים, הדפסי דיסני, והרבה שחור בגזרת הבנים, שמלות במידות 2-8 עולות כ-28 שקלים.

מאיאקידס. צילום עמיר מיינבלט

mayaya. צילום עמיר מיינבלט

בקצה היותר יקר של קשת בגדי החג לילדים נמצא מותג הבוטיק החדש mayayakids.com שנולד בתחילת השנה ביוזמה של שתי אימהות ישראליות המייצרות בגדים לפי הזמנתן האישית ובפיקוח מקומי מלא, עם גזרות מקוריות שלא רואים במקומות אחרים. הקולקציה שלהן מונה 4 עד 5 צבעים בלבד: שחור, לבן, תכלת, ירקרק אפרפר ואדום חמרה. המידות מיועדות לתינוקות וילדות עד גיל 14. בחלק מהדגמים יש אותו עיצוב לשמלה של ילדה ושמלה של אמה, בטרנד ה- MINI ME. השתיים אומרות: "אנחנו לא מייצרות בגדי ילדים שהם מעולם הילדים, את ההשראה לבגדים אנחנו שואבות מאלמנטים של הטבע בסביבה האורבנית שאנחנו חיים בה, מה שיוצר סגנון רחוב בוהמייני (בוהו סטריט) ,שמתאפיין בהדפסים ודוגמאות בסגנון מעט מחוספס". החולצות: 139-159 שקלים, והשמלות: 240-260 שקלים.

THE CHILDREN PLACE

THE CHILDREN'S PLACE

ובחזרה לרשתות הגדולות. ברשת THE CHILDREN'S PLACE לגילאי 5 חודשים ועד 14 שנים, יש שמלות אביביות מודפסות בכחול, לבן, ורוד וצהוב, חצאיות, מכנסיים וטייטס בצבעי פסטל, מגוון של סנדלים ונעלי בובה, שרשראות, צמידים, אביזרי שיער, כובעים, תיקים, גרביים ומשקפי שמש בעיצובים אופנתיים, ואפילו כבר בגדי ים.

THE CHILDREN PLACE

THE CHILDREN'S PLACE

השמלות בדה צ'ילדרנס פלייס מתחילות בכ-60 שקלים והחצאיות בכ-80 שקלים. גם לתינוקות רכים מגיל אפס מציעה הרשת שמלות חגיגיות בהדפסי פרחים, וסט תואם, נעליים, גרביים וסרט לשיער.

אמריקן איגל. צילום גיא כושי ויריב פיין

אמריקן איגל KIDS. צילום גיא כושי ויריב פיין

ברשת אמריקן איגל KIDS, שמלות במידות 4-16 שכמעט כולן עם תחרות ורקמות, וברשת האופנה הספרדית ZARA KIDSהצבעים השולטים הם כחול, אדום, לבן ואפור לצד גווני הג'ינס.

זארה

זארה KIDS

יש גם בגדי ילדים בהדפסי הסוואה בגווני חאקי. בגדול, סולם הצבעים מורכב משחור, אפור, וורוד מאובק. וקצת צהוב אשכולית. רואים כאן שהקפלים חזרו וגם הבדים הטבעיים בהשראה יפנית, בצבעים חלקים של שחור, לבן ואפור קר. בחלק מבגדי הילדים של זארה יש תוספות בד וקשרים, שרוולים תפוחים על חולצות מכופתרות. מחיר השמלות של זארה: כ-56 עד כ-150 שקלים.

את סיור המותגים אני חותמת ברשת נאוטיקה (Nautica), שכמובן גם בה יש שמלות תחרה קטנות בלבן ובצבעי פסטל של וורוד, צהוב ותכלת. טווח הגילים: 4-20.

טווח המחירים:9 עד 229 שקלים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.