פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד.

 

רשת "את". שרית וינו אלעד. צילום גורן

רשת "את". שרית וינו אלעד. צילום גורן

השכל הישר אומר שהלבשה תחתונה צריכה להיות הכי נוחה, ובאקלים של הקיץ הישראלי זה אומר כותנה בהירה, הכי מינימליסטית וישרת קווים, ללא סרטים, שנצים ותחרה, והכי משרתת את המטרה של תמיכה בחזה ובבטן. אבל לא על השכל הישר לבדו יחיה האדם, מה עם הרגש, ואהבת היופי, אפילו יופי הסמוי מן העין ומוסתר מתחת לבגדים? וכך, בבוטיקים ובמחלקות הרלוונטיות ברשתות הגדולות אפשר למצוא בגדים תחתונים בסגול ואדום, כחול ושחור, ועם כל התחרות והקישוטים, הסאטן והמשי, שלעתים קרובות רק זו שלובשת – יודעת עליהם. די גם בכך, כי הם תורמים לביטחון העצמי שלה בנשיותה.

 

רשת "את". סנדרה שדה. צילום גורן

רשת "את". סנדרה שדה. צילום גורן

ומה עם אלו שבנקודה הרגישה הזו, בבטן הרכה של הנשיות, פגעה מחלה קשה? כ-4200 נשים מאובחנות בארץ מדי שנה כחולות בסרטן השד. חלקן עוברות כריתה מלאה, חלקן כריתה חלקית ויש שעוברות כריתה ושיחזור. לאחר כל אחד מהניתוחים האלה יש צורך בחזייה ייעודית מתאימה עם או בלי פרוטזה. אחת המתגייסות לעזרתן היא רשת "את – לבני נשים" שצילמה באחרונה בסיסמת "את – מי שאת", קבוצה של ידועניות ולקוחות בהלבשה התחתונה הנמכרת בסניפיה ותורמת הכנסות ממכירת מוצר משלים (פרוטזות לכרותות שד למשל של המותג האיכותי "אמואנה"), לטובת עמותת "אחת מתשע". שלוש מאלו, השחקניות סנדרה שדה, אסתי זקהיים ושרית וינו אלעד, נראות בצילומים המצורפים. המטרה היא לשכנע את הציבור שצריך להציג את יופיו של הגוף הנשי כפי שהוא בלי כל קשר לגיל, מידה או צבע. מטרה נוספת היא לשכנע נשים לבצע ממוגרפיה כי הריפוי מסרטן שד המתגלה בשלבים מוקדמים כיום הוא ב-92% מהמקרים.

 

רשת "את" אסתי זקהיים. צילום: גורן

רשת "את" אסתי זקהיים. צילום: גורן

בנוסף לפרוטזות מותאמות אישית לכל לקוחה (שהחדישות שבהן קלות ב-35% ממה שהיה מקובל בעבר), חזיות ובגדי ים המותאמים לנשים שעברו כריתת שד, ישנה חנות אינטרנטית לקניות און ליין ((AT4U.CO.IL, ויש גם ב-14 סניפ הרשת חזיות, תחתונים, מחטבים, גופיות, חלוקים, כותנות, פיג'מות ובגדי ים רגילים בדגמים פרחוניים וצבעוניים והדפסים שונים המקובלים על נשים צעירות, ממותגים מובילים בעולם.

רשת  "את". מחוך תחרה

רשת "את". מחוך תחרה

Aerie הוא מותג הלבשה התחתונה לנערות ונשים צעירות שחלק גדול מהחזיות שלו מרופד ובנוי בגזרת "פוש אפ" לבעלות חזה קטן בעיקר, ורובן צבעוניות מאוד. סולם הצבעים כולל תכלת, אפרסק, ירוק פיסטוק, לילך, וורוד אבל יש גם שחור, לבן וגוף. לא חסרים כמובן אלמנטים של תחרה, פפיונים ופרחים. הכי נחמד לגלות שגם במותג הזה הוחלט על קונספט של יופי טבעי ולכן הדוגמניות בצילומים לא עברו ריטוש לצמצום היקפים. כל אחת יפה בדרכה הטבעית, אומרים שם. אבל התבוננות בתמונות מלמדת כמובן שנבחרו מלכתחילה רזות וצעירות באופן טבעי.

אמריקן איגל. לבנים בצבעי אופנת הקיץ

אמריקן איגל. לבנים בצבעי אופנת הקיץ

בין החזיות שמשכו את תשומת לבי ב-Aerie יש אחת בכחול מנוקד, בין הגוזיות- אלה שנסגרות מאחור, ובקולקציית התחתונים אלה המודפסים בפרחים ונקודות. החידוש בתחתוני החוטיני הם קו מותן גבוה, ובביגוד השינה, גופיות וטוניקות מבד ג'רסי.

 

"אמריקן איגל". סגנון מותאם לצעירות

"אמריקן איגל". סגנון מותאם לצעירות

 

עוד רשת המצהירה שהיא מיועדת לצעירות, ורק להן, בגילים 18-25, שנפתחה באחרונה, היא FIX, שכדי לסמל לאיזה קהל יעד היא מכוונת, נוהגת למכור פריטים של הלבשה תחתונה ופנאי באריזות מזון של סופרמרקט ומעדניות. צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא ישראל, הבעלים של FIX אומר שבעידן בו אתרי הקניות באינטרנט מתרבים וצוברים לקוחות רבים, בעיקר בקרב הצעירים, החליטה החברה שלו לספק חוויית קנייה בסגנון חדשני. הגופיות הוכנסו לאריזת פיצה, התחתונים  לקופסאות כריכים, הגרביים לכוסות "טייק אוויי" והחולצות לאריזות המבורגר וכל הפריטים מונחים במקררי סופר.  גם התשלום מתבצע על מסוע בדיוק כמו בסופרמרקט. ויש קומבינציות מעניינות כמו חזייה + תחתונים + 12 לקים בכמאה שקלים.

 

 FIX הלבשה תחתונה בכוסות טייק-אוויי. צילום דנה קרן

FIX הלבשה תחתונה בכוסות טייק-אוויי. צילום דנה קרן

על כוח הקניה של הצעירות תעיד העובדה שגם רשת אינטימה (INTIMA), מכוונת לצעירות עם הדפסי "בטי בופ", לבבות, פסים ונקודות, בצבעוניות עזה, או רכה (ורוד, לבן ומנטה), תחתונים בגזרות מיני, חוטיני, היפסטר או רחבים בצד מבדי מייקרופייבר בשילובי תחרה נעימה.

 

"איטימה". צילום: דני מילר

"איטימה". צילום: דני מילר

 

החידוש של 70 סניפי רשת ההלבשה התחתונה ובגדי הים "אפרודיטה" הוא זיכיון בלעדי לשיווק הלבשה תחתונה במידות גדולות של המותג הצרפתי EMPREINTE הנמכר בשלושת אלפים מקומות בעולם.

אפרודיטה. לבנים סקסיים לנשים גדולות ממדים

אפרודיטה. לבנים סקסיים לנשים גדולות ממדים

 

המבחר ב"אפרודיטה" מאפשר גם לנשים עם חזה גדול, שדי מתקשות למצוא לבנים סקסיים ומקושטים, להרגיש אופנתיות גם מתחת לבגדים, לא פחות מחברותיהן הדקיקות.

 

"פמינה". הסגול בולט במיוחד בקיץ הזה

"פמינה". הסגול בולט במיוחד בקיץ הזה

הלבנים חוזרים בחלקם לפחות, להיות מתאימים לשמם דווקא ברשת הוותיקה פמינה. בתצוגת אביב-קיץ של הרשת נראו לצד סגול לילך וחציל, ורוד מעושן, קורל עמום, שחור נצחי ואדום יין, הרבה יותר פריטים לבנים מאשר בשנים הקודמות. ויש גם חידושים טכנולוגיים כמו בד מוברש בחלק הפנימי של החזיה למגע עדין יותר ושימוש בעצמות כפולות בצד החזייה לתמיכה בחזה גדול. סגנון הרטרו החזיר חזיות במראה ווינטג' אבל ללא ברזלים. בחזיות השחורות יש משחק של טקסטורות, מט ומבריק, ובאדומות יש משחק של צבעים, בורדו ואדום יין. המידות מטפסות עד F90.

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.