פורסם by & קטגוריה בריאות, טיפוח, נופש, קוסמטיקה.

התנודות הקטנות בטמפרטורה, כמה מעלות יותר וכמה מעלות פחות, לא משנות לגבי עוצמת הקרינה של השמש, שהיא כבר במלוא עוזה. מה שצריך לזכור זה שאנחנו חשופים אליה כל הזמן, גם בנסיעה במכונית, גם בישיבה בצל, אפילו בהליכה הקצרה לסופר.

לב-רוש פוזה

ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור ויועצת מדעית למותגי הדרמו-קוסמטיקה וישי ולה רוש-פוזה מסבירה שנזקי השמש מצטברים לאט עם השנים, ואם בהתחלה הגוף יכול לתקן אותם ולמנוע את נזקיהם, ככל שאנחנו מתבגרים, יכולת התיקון של העור נפגעת  ונחלשת והדבר מתבטא בכתמים, קמטים, שינוי בגוון העור ובמקרים קיצוניים גם בסרטן עור.

זה הזמן להתעדכן בחידושים בתחום מסנני הקרינה, או לחדש את המלאי שיש לנו בבית.

מומחי העור של לה -רוש פוזה מציעים לרכוש רק מסנן קרינה של חברה או מותג שרשום על האריזה שלהם גם SPF וגם המשפט "מסנן קרני UVA/".

בנוסף, ה-SPF  צריך להיות בין 35 ל-50, לא פחות. צריך להתאים את מרקם התכשיר לגיל, סוג העור ואופי הפעילות. למשל אם ננסה למרוח תכשיר דביק על ספורטאי מזיע, תוך דקה הוא יתחיל לנזול על העור ולאבד אפקטיביות. צריך לחזור על המריחה כל שעתיים אם נמצאים בחוץ, וכחצי שעה לפני היציאה מהבית. ולא לשכוח שבים ובבריכה, יש תכשירים מקרם ג'ל מסוג אנתליוס או מסדרת אידאל סוליי של וישי, שמיועדים לעור רטוב. מי הים /הבריכה משקפים ומגבירים את עוצמת הקרינה ולכן, מומלץ להימרח בתדירות גבוהה.

רבים שוכחים למרוח מסנן קרינה על השפתיים או העפעפיים, ומה שיקל עליהם הוא מסנן קרינה בצורת סטיק.

והכי יעיל כמובן להגביל את השהיה בחוץ בשעות השיא של השמש.

NUXE

לחוששים מתכשירים עמוסים בחומרי גלם מלאכותיים, מותג הטיפוח  NUXE השיק תחליב לחות  SPF 50בספריי לפנים ולגוף, וקרם הגנה לפנים מחומרים טבעיים כולל זרעי חרובים, צמחי מים, רוזמרין, ויטמין E ועוד. טווח המחירים: 00-149 שקלים, וניתן להשיגם בסניפים נבחרים של בתי מרחקת ורשת סופר-פארם.

תכשירים תוצרת ישראל של המותג מעבדות GIGI, זמינים בדרגות 169-199 30,40,50  ועולים 169-199 שקלים. ניתן להשיגם אצל קוסמטיקאיות מובחרות וכדי לאתר  אותן היכנסו לכתובת  www.gigi.co.il/cs

ג'יג'י

חשוב לציין שהמחירים אכן גבוהים, אבל התכשירים האלה כוללים לא פעם מרכיבי טיפוח המייתרים קרמים קוסמטיים.

סקארה. צילום קית גלסמן

יש גם תכשירים טובים במחירים נוחים: רשת SACARA השיקה 3 מוצרים עמידים במים: ספריי שקוף 50 SPF לא דביק, היפואלרגני, מתאים לכל סוגי העור ועולה כ-25 שקלים. יש לו גם בקבוקון מוקטן בכ-15 שקלים. תחליב הגנה לפנים 50 SPF  היפואלרגני ונטול פראבנים  בכ-25 שקלים, וג'ל אלוורה להרגעת העור לאחר החשיפה לשמש בכ-6 שקלים.

לוריאל פריז

ולבסוף, גם מייקאפ יכול לסנן קרינה. כך מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז השיק סדרת מייקאפ חדשה עם מקדמי הגנה עמידים עד 24 שעות בחמישה בכ-100 שקלים ליחידה. ניתן להשיג ברשתות הפא

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.