פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, ביגוד ילדים.

תעשיית האופנה שולחת בימים אלה איתותים ראשונים לטרנדים שיחליפו את מלתחת הקיץ.

אחת המקדימות היא רשת GOLBARY עם בגדים המדגישים את צללית "שעון החול". אחרי עונות רבות בהן הבגדים היו רחוקים מהגוף, משוכנע יעקב גולברי, המעצב הראשי של הרשת, בחורף 2017 תהיה חזרה אל הלבוש הצמוד.

 גולברי. צילום יניב אדרי

גולברי. צילום יניב אדרי

גם אוהבי פרחים יחגגו. פרחוניות היא אחת הבשורות המרכזיות של החורף. פרחים מוגדלים על שמלות, סריגים, חולצות ואפילו מעילי ג'אקרד, בגוונים של בורדו, ירוק עמוק, סגול וכחול עם נגיעות של שחור.

הטרנד האתני יימשך במראה עבודות טלאים ופלטת גווני חום וחרדל, כתזכורת לשנות ה-70 לצד זהב, זית וחאקי. למשל טוניקות מודפסות בגווני החמרה, שמלות מקסי מודפסות מבדי שיפון, שרוולי פעמון, וולנים ורקמות.

התכשיטים המשלימים את המראות הללו לפי הרשת צמודים לצוואר כמו קולר, עשויים נחושת, מצופים ברודיום ומשובצים באבני זירקוניום דמויי יהלומים. המידות ברשת מטפסות עד 6 בחולצות בדים עם לייקרה ועד 46 בבגדי אריג.

 קנזו ואייצ' אנד אמ. צילום אוליבר האדלי פירץ'

קנזו ו-Hַ&M צילום אוליבר האדלי פירץ'

רשת H&M נוהגת מדי עונה לשתף פעולה עם מעצב מפורסם. לקראת סתיו 2017 היא עושה זאת עם מעצב העל קנזו, ויצרה לפי תכנונו בגדים מאריג מכוסה בצפיפות בפסי רוחב צבעוניים ושחורים לסירוגין, המזכירים מאוד עורות של חיות בר. הדוגמה הזו מופיעה על אוברולים, צעיפים, כובעים ואפילו תיקי צד.

קנזו ואייצ אנד אמ. צילם אוליבר האדלי פירץ'

קנזו ו-H&M צילם אוליבר האדלי פירץ'

איזה איפור מתאים לסגנון הסתווי הזה? לפי עדי פרג'י, מדריכה ראשית של מותג הקוסמטיקה לוריאל פריז מילת המפתח היא בורדו. ותוסיפו גם צבע יין וצבע דובדבן. כך בארון הבגדים, כך בצלליות ובשפתונים. למשל שפתון בצבע דובדבן כהה עם צללית עיניים בגוון של יין. תשמעו הרבה גם את המילה אומברה, שזה סוג של חום-מוזהב. האייליינר מחודד וחתולי, מצויר במרחק של כסנטימטר מהעין ועולה לכיוון קו השיער. אבקה נוצצת מתחת לגבה, כאשר אמיצות יוסיפו נצנצים גם למרכז השפה התחתונה ממש מעל השפתון. ואם אמיצות, אז אפשר לצבוע את השפתיים גם בסגול כהה, צבע של אירוסים. מה עוד משחזרים משנים עברו? ריסים מודבקים בקבוצות. ותיקות יכולות להיזכר במראה של הדוגמנית טוויגי משנות השישים.

לוריאל. צבע המפתח - בורדו ויין

לוריאל. צבע המפתח – בורדו ואומברה

גם להציע אופנת ילדים סתווית זה סוג של אומץ. שהרי עד שהקטנים ילבשו בגדים חמים, הם ודאי יצמחו במידה או שתיים, ובכל זאת מותג הילדים הבועט "פלמיגנו" הקיים מזה כשנתיים, מציג בבוטיקים המוקדשים לילדים בגדי סתיו וחורף כמו ז'קט אופנוענים מוכסף, חצאיות פליסה, אפודות שחורות עם ורדים גדולים עליהן, והדפסי 'אובר-אול' של עצמות ופרחים.

פלמינגו. צילום תמוז רחמן

פלמינגו. צילום תמוז רחמן

על חלק מהמכנסיים והחולצות יש התזות צבע חופשיות, כמה מהשמלות מצוידות בחצאית טוטו של רקדני בלט, או חצאית פליסה, והקולקציה כולה היא מונוכרומטית, בשחור, אפור, לבן, עם גוונים מטאליים של כסף וזהב. הבגדים עשויים פוליאסטר מטאלי, ורובם מכותנה בשילוב ויסקוזה או בדי פרנץ' טרי.

פלמינגו. צילם תמוז רחמן

פלמינגו. צילם תמוז רחמן

טווח המידות: מלידה עד גיל 14. טווח המחירים 189 שקלים. לפרטים נוספים: http://www.flamingonline.com/

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.