פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, פנאי, תרבות.

 

 

מתעמלות על שפת הים בהשקת קולקציית הספורט של דלתא. צילום: נ. גולן

מתעמלות על שפת הים בהשקת קולקציית הספורט של דלתא. צילום: נ. גולן

תרבות הספורט העממי, משקולות, ריצה, הליכה, זומבה, פילאטיס ושות', תפסה תאוצה גבוהה בשנים האחרונות בישראל, והסימן המובהק לכך היא המהירות שבה חברות ביגוד גדולות משיקות קולקציות של בגדים תואמים, שלעתים קרובות רואים גם בחוצות העיר.

דלתא. שיעור התעמלות על שפת הים בהשקת קולקציית הספורט. צילום: נ. גולן

דלתא. שיעור התעמלות על שפת הים בהשקת קולקציית הספורט. צילום: נ. גולן

בארץ חמה כמו זו שלנו, צעירים המשקיעים ממון בגופיות ספורט מפונפנות או בטייטסים בשלל צבעים, לא יסתפקו בכך שיראו אותם רק החברים בחדר הכושר, והם מופיעים כך גם בסופר השכונתי. השבוע הצטרפה חברת דלתא לאופנת הספורט והשיקה קטגוריה חדשה תחת המותג Delta fit. נינט טייב הפרזנטורית, שהפכה לצעירה דקיקה כנדרש במושגי היופי של ימינו, הצטלמה בתנוחות של אגרוף, ריצה והתעמלות, לבושה בשלוש הסדרות המרכזיות של הקולקציה החדשה: FIT – בגדים צמודים למבנה הגוף והשרירים. IMPRESS – בגדים בהם משולבת טכנולוגיית הטקסטילים החדשה, המותאמת לנידוף זיעה. ו-BODY בגזרות רחבות ובדים רכים ליוגה ופילטיס, הדורשים נוחות וחופש תנועה.

כרזת פרסום לקולקציית הספורט של דלתא בכיכובה של נינט טייב. צילום: נ. גולן

כרזת פרסום לקולקציית הספורט של דלתא בכיכובה של נינט טייב. צילום: נ. גולן

צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא ישראל, הצדיק את המהלך שבו השקיעה החברה שלו שישה מיליון שקלים, בכך שתחום ה"אקטיב לייף סטייל" הוא כיום חלק מאורח החיים ומההוויה היומיומית..

סדרה בגדי ה-FIT כוללת טייצים ללא תפרים באורכים שונים חזיות וגוזיות ברמת תמיכה קלה וגבוהה עם קאפים שחלקם נשלפים. הבדים מנדפי זיעה ואלסטיים ומחטבים.

פופולאריות מובטחת לדעתי לטייץ המחטב מבד ניילון חדשני מנדף זיעה בעל מותן רחבה וגבוהה. יש בסדרה הזו גם תחתוני מקסי תומכים באזור הבטן והגב התחתון.

דלתא. הפרזנטורית נינט טייב. צילום יריב פין וגיא כושי

דלתא. הפרזנטורית נינט טייב. צילום יריב פין וגיא כושי

בסדרה הבגדים הנקראת IMPRESS נעשה שימוש גם בטכנולוגיית נידוף זיעה, וגם בחיתוכי לייזר, הלחמה והדבקת תפרים עם השתלה של רשת לתוספת אוורור בזמן פעילות מאומצת. לבגדים האלה יש גם כיסים גדולים יור המתאים לנייד או לנגן, כיסים פנימיים למפתחות וכסף קטן, ולולאות לכבל ואוזניות. במכנסיים יש טייץ פנימי למניעת חיכוך. ובכל הבגדים מוטבעים הדפסים מחזירי אור להבטחה בפעילות לילית.

מעניינים במיוחד הם תחתונים המכילים סיבים אנטיבקטריאליים.

והסדרה השלישית, BODY, עשויה בדים רכים וגזרות נוחות ומיועדת ליוגה, ריקוד, טאי צ'י וכדומה. היא כוללת בין היתר גרביים עם הדפסה מונעת החלקה.

שני מחירים לדוגמה: טייצים: כ-120 עד כ-160 שקלים. גופיות ספורט עם חזייה פנימית, כ-130 שקלים.

 קסטרו בקולקציית ספורט. הפרזנטורית נטע אלחימסטר צילום דודי חסון

קסטרו בקולקציית ספורט. הפרזנטורית נטע אלחימסטר צילום דודי חסון

אופנה הספורט של קסטרו, שהקדימה את דלתא באירוע ההשקה שלה, נענית גם היא להכרה שבתרבות החיים האורבניות העכשווית, רבים מאוד עוסקים בפעילות ספורטיבית למטרות של בריאות וחיטוב הגוף. הבדים שנבחרו לבגדים האלה מצטיינים בנידוף זיעה, עמידה במים ושפשוף וטכנולוגיה של "ללא תפרים", על ידי סריגה במכונות עגולות המאפשרת לגרום לבגדים להיצמד לגוף כעור שני.

קסטרו. הדוגמנית נטע אלחימסטר צילומים דודי חסון

קסטרו. הדוגמנית נטע אלחימסטר צילומים דודי חסון

צבעי קולקציית הספורט של קסטרו הם שחור, אפור, לבן עם נגיעות מנטה, וגם ורוד. ההדפסים הם בהשראה גרפית ואתנית ועל חלקם הדפסי צילום צבעוניים. לנשים יש טייצים בשלושה אורכים, חזיות, גוזיות, וגופיות, מכנסי במראה רטרו, טי שירטס וסווטשירטס עם רוכסן. לגברים עיצבה החברה מכנסי ריצה קצרים או באורך ברך, גופיות עם קפושון, חולצות עם רשתות אוורור, שרוכים שחוסכים תפרים, כיסים נסתרים למפתחות וכרטיסי אשראי, ומחזירי אור לפעילות בשעות הערב. הצבעים: שחור, כחול צי, אפור מלאנז' ונגיעות צהוב ניאון. יש גם אביזרים נילווים כמו מתקן זרוע לאייפון בשעת ריצה ובקבוק מים בסגננון המשלים

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.