פורסם by & קטגוריה אופנה, הנעלה, עיצוב.

אחרי השרב השלישי או הרביעי הנוחת עלינו שוב השבוע, מאז פרץ אביב הקורונה, אין עוד דרך להתחמק מרכישת סנדלים. הרווחה שהרצועות הדקות שלהם מעניקות לכפות הרגליים, יכולה לשמש קונטרה למסכות הכולאות את הפה והאף בעידן המגפה. עבור מי שחשוב לה להצטייד במה שמכתיבה האופנה, הנה שישה הטרנדים הנכונים לקיץ 2020.

סקופ
  1. רצועות דקיקות, כמעט כאלה שגורמות ללכת עם ולהרגיש בלי.
  2. טקסטורה ומראה מחוספס של עור תנין.
  3. סולם צבעים חזק בירוק, ורוד, כתום וצהוב.
  4. קשירה על קרסול – טרנד ותיק שקיים מאז ימי הרומאים או סנדלי הלוחמים של בר כוכבא שנמצאו במערות ים המלח והם מוצגים בהיכל הספר בירושלים. מדובר בשרוך המלפף את הקרסול.
  5. חלק קדמי מרובע.
  6. רצועות רחבות וסוליות עבות. הרצועות הן בצבעים שונים.

אחת הרשתות המצייתת לטרנדים האופנתיים היא SCOOP שסנדלי הקשירה עולים אצלה החל מכ-100 שקלים, וסנדלי הרצועות הדקיקות עולים החל מכ-120 שקלים.

איפנימה

גם כפכפים וסנדלי אצבע ללא רצועות קרסול, מלווים אותנו מזה קיצים רבים בכל מקום, ברחוב, בחוף, אפילו ביציאה למסעדה או למסיבה. תלוי בחומרי הגלם והקישוטים שעליהם. ברזיל, ארץ הקיץ הנצחי, היא מקור סנדלי האצבע כפכפי Ipanema, וחברת גרנדה, שבין מאה הדגמים שהיא משיקה כל שנה, יש כאלה המתאימים אפילו למסלולי תצוגות האופנה בבירות העולם.

איפנימה. צילום אלעד אדמוני

נעלי האצבע לגברים באיפנימה הם במידות 41-47 ועולים 59-75 שקלים. ולנשים, יש דגמים עם רפידה משולבת בהדפסים, רצועה בדוגמת פפיון, וגוונים פסטליים רכים, שניתן לשלב עם לבוש אלגנטי או קלאסי, במידות 36-42 בטווח מחירים של 49-209 שקלים. ולבנות, במידות 19-35, יש על הרצועות הדפסים של לבבות משובצים באבנים זעירות, חיפושיות, גרפיטי, פרחים ועוד. 49-119 שקלים.

לצד רצועות דקיקות יש טרנד בולט של סוליות עבות ורצועות רחבות. רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בנעלי נוחות לנשים ולגברים, מציעה את הטרנד החם הזה בסנדלי נשים מעט מגושמים המאובזרים בסוליות עבות, אבל עם טוויסט מסוגנן ואופנתי. בהחלט הדבר נכון לעונת הקיץ הנוכחית לאחר שמותג העל שאנל הפתיע בקולקציה החדשה שלו עם מספר דגמי סנדלים מאובזרים בסוליה עבה ורצועות רחבות. משפיעניות אופנה ואושיות אינסטגרם מובילות מיהרו לאמץ את המגמה.

הלב הכחול

מותג הנוחות CAPRICE השייך בלעדית בישראל לרשת הלב הכחול, מציע את הסגנון הזה, לצד טרנדיים חזקים נוספים, בסנדלים בעלי צבעוניות מטאלית, בהדפסי פרחים ומנומרים, צבעי פסטל ועוד. מדובר כאמור בסנדלי נוחות התורמים ליציבה נכונה, גם כאשר הם ננעלים לאורך זמן. 270- 450 שקלים לזוג. ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר www.BlueHeart.co.il

הלב הכחול. המותג CAPRICE

רצועות רחבות מאוד וסוליות פלטפורמה גבוהות יש גם למותג הישראלי ברונקס. 300 שקלים לזוג.

ברונקס

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.