פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ביגוד, ביגוד ילדים, הנעלה, ילדים, צעצועים.

 

 

האפור בהלם. הוא לא האמין שלא רק יחזור לככב באופנה אלא יחדור אפילו לעולם הטף. אבל זו עובדה. בסתיו 2015 תראו אפור לא רק בשמיים אלא בכל חלונות הראווה, כולל אלה של רשתות התינוקות והילדים.

שילב. צילום: יריב פיין וגיא כושי

שילב. המותג: 123 צילום: יריב פיין וגיא כושי

ככה זה כשטרנד משתלט. אין מנוס ממנו. ההוכחה הכי מפתיעה כאמור היא קולקציית התינוקות והילדים של מותג חדש שהשיקה שילב ושמו "אחד שתיים שלוש". לא רק כובעי גרב אפורים לילדים רכים כלולים בקולקציה, אלא סדיני מיטת מעבר אפורים לבני שנתיים ואפילו, והשמיים לא נופלים – חיתולים אפורים.

מצעי תינוק באפור. שילב

מצעי תינוק באפור. שילב. המותג: 123

דמיינו אימהות צעירות חולות ניקיון עוטפות את עולליהן בבד טטרה אפור, צבע שבדרך כלל נחשב למסתיר לכלוך. אבל מי יכול להתווכח עם טרנד. המותג המיועד לגילאי אפס עד חמש מציע אוברולים, שמלות, מכנסיים עם גומי במותניים וחפתים מקופלים שניתן לפתוח את הקיפול ולהאריך כאשר הפעוט צומח, וכאמור מצעים. כל הביגוד, להוציא (אולי) שמלות, מיועד לבנים ובנות גם יחד ומוצג בחנויות שילב הוותיקות. שום חלוקה מגדרית. כך לדוגמה לתינוקות משני המינים יש אפודות שחורות.

שילב. צילום יריב פיין וגיא כושי

שילב. צילום יריב פיין וגיא כושי

טווח המחירים נע בין כ-50 לכ-150 שקלים. הסטייל: אלגנטי ומינימליסטי. המעצבות אומרות שקיבלו השראה מסקנדינביה.

שמיכה מקופלת. גולף קידס

שמיכה מקופלת. גולף קידס

 

ילדים באפור יש גם לגולף קידס, למשל שמכה מקופלת הנראית כמו דובי או שמלה קצרת השרוולים בפסי רוחב באפור פחם ולבן לסירוגין, וגם להוניגמן קידס כמו צמד הילדות הלובשות שמלות מודפסות בערבסקות צפופות של שחור ואפור.

שחור ואפור. הוניגמן

שחור ואפור. הוניגמן

חברת לאורה סוויסרה משווקת בובות פיל רכות בערכה עם שמיכת "חיבוקי ונישוקי" בגוון אפור (הפעם מוצדק בהחלט, כי תואם את צבע את צבע החיה הזו במציאות),

פילונים אפורים של חיבוקי ונישוקי. לאורה

פילונים אפורים של חיבוקי ונישוקי. לאורה סוויסרה

וברשת דה צ'ילדרנס פלייס מצאתי חולצת כתונת חגיגית אפורה מכופתרת שתשמח ילדים שמתקשים לשמור על כותנות צחורות נקיות מכתמים. הערה אחרונה לסיום: העיפו מבט בצילום המצורף קולבי הבגדים באחת מחנויות רשת פוקס קידס, כדי לראות עד כמה גדול חלקם של בגדי הילדים באפור בהיר ואפור כהה

 דה צ'ילדרנס פלייס

דה צ'ילדרנס פלייס

אפור בהיר ואפור כהה על קולבי רשת פוקס קידס

אפור בהיר ואפור כהה על קולבי רשת פוקס קידס

האם מסגרת משקפיים אפורה מחווירה את הפנים או מחמיאה להם? למי אכפת כאשר האופנה מכתיבה אפור. וכך, במותג האיטלקי Full Spot שעשה הקיץ עלייה לחנות ראשונה בדיזנגוף סנטר בתל אביב, מותג שכבש את העולם עם גימיק מודולרי המאפשר לכל צרכן לפרק ולהרכיב לפי הטעם האישי תיקים, שעונים, צמידים ומשקפי שמש עשויים חומר פולימרי עמיד בשם EVA, יש גם משקפי שמש אפורים, שעון אפור ותיק סל אפור.

 פול ספוט. דיזנגוף סנטר

פול ספוט. דיזנגוף סנט

פול ספוט

שעון אפור מחומר פולימרי. פול ספוט

 

כל חלקי החילוף, בטנות תיקים, ידיות, מוטות משקפיים או רצועות שעון, נמצאים בחנות בתפזורת לבחירה והרכבה אישיים.

פול ספוט

פול ספוט. הגימיק: עיצוב עצמאי של אביזרים עם חלקי חילוף לפי הטעם האישי

אפור אלגנטי במיוחד בו נתקלתי בימים אלה הוא סנדל של בוטיק ל'איטליה בהרצליה פיתוח עם עקב דקיק בגובה בלתי אפשרי, חלקים מכוסים בנצנצים כסופים וסוג של חותלת אפורה שקופה המקיפה את הקרסול. מתאים לחגים ולאירועים חגיגיים במיוחד. ל'איטליה מיוצגת גם בשמלת סוודר אפורה חלקה בגזרה מעניינת.

 בוטיק ל'איטליה. הרצליה פיתוח

בוטיק ל'איטליה. הרצליה פיתוח

את ההוכחה לכך שאפור הוא לא צבע משעמם, אפילו לא צבע מונוכרומטי, אלא בעל גוונים ותתי גוונים, אפשר למצוא בעיקר במלתחת הבגדים למבוגרים. ברשת סאקס במותג "סימפל לייף" בעל הסגנון המינימליסטי-אריסטוקרטי, יש עליוניות משי בשילוב אלסטן, כותנה אלסטנית, סריגים משולבים במשי ארוג, סריגת קרושה, בגדים מעור ודמוי עור במראה זמש ועוד חומרים מסקרנים ורכים, המזמינים להעביר יד ולמשש, בשחור ולבן, ובאפור מעושן. 248-648 שקלים.

אפור סאקס צילום יעקב מהגר

סאקס צילום יעקב מהגר

הימים הגדולים של האפור במלתחה הנשית היו שנות החמישים, עם חליפות חצאית סמי גבריות, מרובעות ונוקשות, שהיסטוריונים של הביגוד ראו בהן תגובה להלם של מלחמת העולם השנייה. מה זה אומר על הקמבק של האפור בסתיו הנוכחי, החליטו לבד, אבל אין ספק שמערכת של חצאית פליסה, ברט בצבע יין ומעיל אפור קצר, שניתן לרכוש באתר האינטרנט סניק פיק היא הכי רטרו שיש. פתחו אלבומים ישנים מבית סבתא, ותיווכחו.

 סניק פיק צילום ליאור קסון

 אתר סניק פיק צילום ליאור קסון

 

עוד רטרו למהדרין, הנראה כמעט כאילו הורידו אותה מהבוידעם, היא מערכת הבגדים ברשת לורד קיטש: חצאית אפורה בגזרת A, חולצת טי ואפודת כפתורים ארוכה ודקה בשחור. שימו לב גם למגפיים השחורים המגיעים עד הברכיים. דורית מאיר שדה ושלי לוי, מעצבות לורד קיטש אומרות שהעשורים המשפיעים עליהן ביותר הן שנות ה-60 וה-70, ושלצד השחור והלבן ההכרחיים, יש אצלן נוכחות חזקה גם לבורדו. דורית ושלי עיצבו חצאיות קלוש, שכמיות שמיכה, שמלות באורך ברך או באורך מקסי במראה בעל קווים ישרים וסגנון מוקפד. טווח המידות: 34-46. טווח המחירים: כ-45 עד כ-390 שקלים.

 לורד קיטש צילם שי יחזקאל

לורד קיטש צילם שי יחזקאל

חצאית אפורה צרה באפור בהיר משודכת לחולצה ומעיל שחורים, בקולקציה של גולברי. הרשת שערכה את תצוגת האופנה המסורתית שלה בקיסריה יחד עם הופעת איחוד של משינה. יעקב גולברי מעצב הרשת, מתמקד, לפי מה שראינו על המסלול, בעיקר בבגדים בשחור ואדום. דוגמה נוספת לנוכחות האפור בגולברי היא עליונית משבצות בגווני אפור, שחור ולבן.

 זיפ צילום עידו לביא

זיפ צילום עידו לביא

אסתי גינצבורג, הפרזנטורית של ZIP, הצטלמה בשמלה בשילוב מפתיע של חצאית פליסה ורודה המכסה את הברכיים וחולצת סריג אפורה. רותם אבקסיס, סמנכ"ל שיווק של הרשת, אומר שרוב הבגדים בסתיו הם בהשראת שנות ה-60, כולל קרדיגנים קלילים עם חצי שרוול, חצאיות פליסה עד הברך או חצאיות בגזרת A. ושאת קולקציית הבגדים מלווה ומשלים אוסף חגורות, נעלי בלרינה, נעלי סירה עם עקב קטן .

 עונות צילם אודי דגן

עונות צילם אודי דגן

שמלת מעבר בפסים של שחור ואפור היוצרים משולשים הפוכים וז'קט אפור שלובשת הפרזנטורית של רשת ONOT מיכאלה ברקו, היא חלק מקולקציית הסתיו הכוללת שמלות בגזרת A משנות ה-60, בוהו-שיק המזוהה עם שנות ה-70 והגראנג' של שנות ה-80 וגם שמלות גלביה ארוכות. ראויה לציון העובדה שהמידות של "עונות", רשת המפעילה 67 סניפים ברחבי הארץ, מתחילות ב-42 ועולות עד 54.

 גאמפ.. צילום שי יחזקאל

ג'אמפ.. צילום שי יחזקאל

דוגמנית במגבעת גברית שחורה הלובשת חליפה אפורה, צרה והדוקה עם מכנס סקיני אפור, היא התרומה של רשת האופנה ג'אמפ לטרנד האפור של סתיו. מיכל הויברגר, מעצבת הרשת, כלל בקולקציה החדשה השראות מהביגוד הבלקני בגוונים עמוקים של בורדו, אדום, חרדל וירוק, לצד פריטים המזכירים את המלתחה הנשית בשנות ה-60 וה-70 שיש אצל כולם. הבדים: משי, ויסקוזה, עור, ג'רסי, כותנה, שיפון, תחרה ועוד. יש גם שמלות וחצאיות ג'ינס ובגדי הערב מעוטרים בפייטים, תחרה, רקמה ונגיעות זהב. טווח המידות: 38-48.

 דיזל. צילום מייקל ברגס

דיזל. צילום מייקל ברגס

גולברי. צילום יניב אדרי

גולברי. צילום יניב אדרי

ואסיים בשתי חצאיות אפורות. אחת צרה והדוקה של גולברי, שהשיקה קולקציית חורף עתירת אדום ושחור, אבל לא מתעלמת כמובן מהאפור. והשניה, צאית קצרצרה מתרחבת של המותג דיזל בלאק גולד שצבעה אפור עם משבצות ארוגות לתוך הבד מתחת לז'קט אופנועים בשחור מבריק.

אריסטו שמט צילום שי יחזקאל

אריסטו שמט צילום שי יחזקאל

אסיים בשלוש דוגמאות אחרונות מתוך הרבות הנוספות של היקף תופעת האפור: אפודה בסריגת רשת דלילה ב-50 החנויות של אריסטו שמט שלובשת הפרנזטורית המובילה שלי גפני. בחברה מצהירים על שתי השראות עיקריות: הבוהו-שיק של שנות השבעים והמראה האורבאני המינימליסטי והמונוכרומטי שאפור משתלב בו באופן מושלם. טווח המידות: 38-52.

 ברשקה

ברשקה

ב. קרדיגן מקסי ארוך וישר ללא כפתורים או פתחים צדדיים, המאריך מאוד את המראה, של המותג ברשקה (BERSHKA), שלובשת הדוגמנית שלומית מלכה. מחירו כ-160 שקלים.

 נטע אפרתי. צילום גורן ליובוניציץ

נטע אפרתי. צילום גורן ליובוניציץ

ג. בגד בעל צווארון גולף גבוה, בדיגומים גיאומטריים של אפור ולבן של נטע אפרתי האומרת שהיא שואבת השראה מסגנון ההיפ הופ. טווח המחירים שלה מתחיל ב-450 שקלים.

 

 

 

 

 

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.