פורסם by & קטגוריה טיפוח, קוסמטיקה.

החילופים המהירים בין ימים קרים לימים חמים, בין גשם לחמסין, המאפיינים את האביב הישראלי, לא מיטיבים עם עור הפנים. זה הזמן לרענן את מלאי הקרמים והמסכות שאנחנו משתמשות בהם. זה הזמן גם לבדוק את תאריך התפוגה שלהם. ברוב התכשירים יש הוראות לכמה זמן הם יעילים לאחר הפתיחה, חצי שנה, שנה או מקסימום שנתיים. וגם בתקציב מוגבל, קרם לחות טרי אחד, יכול לשפר את התחושה של העור.

תכשירי טיפוח להכנה עצמית בבית על בסיס אבוקדו. צילום דיפוסיטפוטו

ואם בכל זאת אין בסעיף ההוצאות המשפחתי שלכם מקום לטיפוח, הנה מה שמציעים המגדלים של חברת "חקלאי גרנות": למרוח אבוקדו. זו לא בדיחה אלא הצעה יעילה שכדאי ליישם. שמן האבוקדו מתפקד במטרות קוסמטיות רבות: להזנה, לטיפולי שיער, לאיחוי ולהרגעת עור מגורה. בין היתר הוא מגן מפני חמצון (רדיקליים חופשיים), מסייע בחידוש של הרקמות, ושומר על לחות העור.

והכי שווה – אפשר להכין ממנו לבד בבית תכשירים שונים. למשל, מערבבים חצי אבוקדו בשל עם כף של דבש, ומורחים לרבע שעה על הפנים. זוהי מסכה מעולה. ואם העור מאוד יבש, מוסיפים לעיסה גם כף של שמן זית. דוגמה נוספת היא למסכת פילינג: חצי אבוקדו, חצי בננה וחלמון של ביצה, שניתן להוסיף להם גם כפית של שקדים טחונים או סוכר חום ולעסות את עור הפנים והגוף ולשטוף עם מים פושרים.

מעוניינים במסכה מזינה לפנים?  – הנה מתכון: חצי אבוקדו רך, כף מיץ לימון, כף טחינה גולמית, כף שמן זית, כפית דבש. מערבבים ומורחים לרבע שעה, ושוטפים במים פושרים. אפשר גם להזין את השיער במוצרי מזון ביתיים: אבוקדו רך שלם, ביצה, חצי כפית שמן אבוקדו, כפית מיץ לימון, ו-2 כפיות שמן זית. מערבבים היטב ומורחים על השיער לחצי שעה. לאחר מכן שוטפים היטב וחופפים.

סקארה. תכשירים לעור צעיר. צילום קית גלסמן

נעבור לתכשירים קנויים במחירים נוחים. רשת סקארה השיקה סדרת טיפוח חדשה לעור הפנים מותאמת במיוחד לנערות ונשים צעירות, הכוללת 7 מוצרים, ביניהם קרם לילה  מועשר בשמני אובליפיחה, קדים והענבים, קרם לחות לעור עם שמני אבוקדו וחוחובה, קרם לחות לעור שמן ומיצוי הממליס לוויסות הפרשת סבום מהנקבוביות עוד, ומקדם הגנה 25SPF  – וכל תכשיר בסדרה עולה כ-30 שקלים.

יש גם מוצרי אנטי-אייג'ינג לגילאים מבוגרים יותר, במחירים נוחים. למשל סידרת הרויטליפט לייזר של לוריאל פריז, עם SPF20 למיצוק והזנה במחיר מבצע של כ-80 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות שיווק

גרנייה ביו

שני מוצרי טיפוח חדשים של גרנייה, המכילים שמן קנבוס (HEMP)  אורגני כחלק ממגמת ה-BIO העולמית עולים כ-45 שקלים. מדובר בקרם לחות ג'ל ליום, ושמן לילה.ומאחר שגרנייה מתחייבת לאג'נדה סביבתית ותומכת באיכות הסביבה, אריזות הקרטון של תכשיריה ניתנות למחזור. ניתן להשיג אותם בלעדית ברשת סופר פארם ובחנות האונליין של הרשת הזו.

לגרנייה יש גם מוצרי טיפוח פנים מועשרים באלוורה וחומצה היאלרונית, במחיר השקה של כ-22 עד כ-40 שקלים שניתן למצוא ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ופרפומריות נבחרות. כולם בבקבוקים ניתנים למחזור.

Kiehl's

יקר קצת יותר הוא קרם היום הקליל של מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's שאינו שומני ומכיל בין היתר תמציות זרעי עדשים, המצמצם את מראה הנקבוביות. מחירו 149 שקלים ל-30 מ"ל. את חנויות המותג תמצאו בקניוני תל אביב, ירושלים, חיפה, סופר פארם ביג באילת וחנות האונליין שלו.

נאובדדיול של וישי לעור בוגר

תכשירי טיפוח של עור בוגר יקרים בדרך כלל יותר. וכך גם מותג הדרמו קוסמטיקה וישי עם סדרת הנאובדיול הכוללת קרם לילה מותאם לעור יבש מאוד ושברירי. למשל קרם לילה בשם נאובדיול מג'יסטרל. יש כאן ריכוז גבוה של שמנים עשירים באומגות והמחיר – 229 שקלים ל-50 מ"ל.

ליראק פריז עם מסנני קרינה

הקיץ מתקרב וגם באביב יש קרינה חזקה. מעבדות ליראק פריז משווקות עכשיו בארץ קרם הגנה מהשמש בשם SUNISSIME בשתי רמות – SPF30   ו- SPF50. המרקם קליל, ויש מרכיב הרשום כפטנט להחלקת העור ושיפור מאגרי המים שלו. 170 שקלים ל-40 מ"ל. ניתן להשיג רק אצל קוסמטיקאיות נבחרות, רופאים מורשים ואתר ליראק www.lierac.co.il

ליראק פריז. טיפוח באמפולות

ליראק פריז הוא מותג המבוסס על רפואה גנרטיבית וטכניקות של השתלה וחידוש תאי עור, ובין היתר מומלצת ערכת אמפולות חדשנית לטיפול ממוקד של 28 יום בקמטים, ששמה סיקה פילר. בררו עליה במרפאות ומכוני קוסמטיקה. מחיר הערכה 599 שקלים וגם אותה ניתן להשיג רק אצל רופאים וקוסמטיקאיות מורשות ליראק ובאתר החברה.

CeraVe טיפוח גם לגוף

לצד טיפוח עור הפנים כדאי להפנות תשומת לב בעונת המעבר גם לעור הגוף כולו. למותג הדרמו קוסמטיקה סרווה CeraVe יש קרם לחות משקים לפנים ולגוף גם יחד, עם דגש על עור יבש עד יבש מאוד. הוא מיכל סרמידים וחומצה היאלרונית ועולה כ-95 שקלים ל-340 מ"ל. ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, קופות החולים מכבי ומאוחדת ובאתרי מכר שונים.

ללין. סדרה אביבית: Olive & Babassu

ואם נגענו בטיפוח עור הגוף, רשת Laline מקדמת את פני האביב עם סדרת Olive & Babassu המבוססת על שמנים צמחיים בלבד, כולל זית ואבוקדו והיא גם מצטיינת בניחוח ממכר. הסדרה כוללת ג'ל רחצה בוטני, עם תמצית תה ירוק וג'ינג'ר, בכ-80 שקלים ל-300 מ"ל, תחליב גוף בוטני באותו מחיר ל-200 גרם, קרם גוף בוטני בכ-120 שקלים ל-250 מ"ל, קרם ידיים בוטני בכ-50 שקלים ל-100 מ"ל ועוד. ניתן למצוא בחנויות ללין ובאתר שלה גם אריזות מתנה, החל בכ-50 שקלים. אחת האטרקטיביות שהן להערכתי היא קופסת פח שמן זית עם ג'ל רחצה, סרום גוף, תחליב גוף ומי גוף בכ-200 שקלים מחיר מבצע במקום 359.50.

.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.