פורסם by & קטגוריה איפור ובישום, טיפוח, קוסמטיקה.

אחרי שמלה ותסרוקת, מה שקובע את ההופעה של הכלה ובנות משפחתה (אנחנו עדיין בשיאה של עונת החתונות), הוא סגנון האיפור שלה. כל חברות הקוסמטיקה והמאפרים המקצועיים ממליצים לכלות על איפוק ועדינות מצד אחד והבנה שכדי לצאת לא חיוורות ומטושטשות בצילומים צריך מראה מודגש מצד שני (נשמע כמעט כמו דבר והיפוכו), כמה מהם גם נותנים הנחיות מעשיות להשגת ריבוע העיגול הזה. עדי פרג'י מנהלת הדרכה ראשית בלוריאל פריז, נסחה 10 הדברות לאיפור כלות ולבאןץ החתונה.

לוריאל פריז

לוריאל פריז

  1. יום החתונה אינו מתאים לניסיונות של סגנונות חדשים. בחרי סגנון שאת רגילה אליו והולם את אופייך.
  2. בחרי מייק אפ שצבעו מתמזג באופן מושלם עם גוון עורך.
  3. "הברקות" (שימר) רק במידה מועטה. למשל על עצמות הלחיים, בפינת העין הפנימית ותחת עצם הגבה.
  4. אם יש קמטוטים, הימנעי לגמרי משימוש במוצרים מבריקים. הברק מדגיש במקום לטשטש אותם.
  5. היעזרי תמיד בבעלות ניסיון באיפור.
  6. בחרי מסקרה עמידה במים ופודרה שתספוג זיעה.
  7. מעדיפה איפור קליל? – במקום פודרה לקיבוע המייקאפ היעזרי בברונזר וסומק במרקם אבקתי.
  8. כדי להאריך את עמידות האייליינר טפיחות קלות בעזרת מברשת קטנה יקבעו אותו היטב.
  9. לעמידות הצללית כדאי להרטיבה מעט בעת המריחה או למרוח קודם עפרון ועליו הצללית.
  10. לעמידות שפתון מורחים פודרה, עליה שפתון, ועוד שכבת פודרה.

אגב, בלוריאל משוכנעים שבהדרגה יפנה מראה המט שוב את מקומו לאיפור הנוצץ, שכן שפתיים מבריקות נראות מלאות יותר.

 סקארה צילום מירב בן לולו

סקארה צילום יניב אדרי

ברשת קוסמטיקה SACARA מדגישים שבקיץ הזה מראה המט שולט כטרנד מוביל. כך שלמרוח שפתון נוצץ בעל מראה רטוב או צללית עיניים בוהקת, זה אאוט. לק, שפתון וצללית בגימור מט הם אין. מתחילים עם מייקאפ דק ובעזרת ספוגית, מורחים קונסילר נוזלי מתחת לעיניים. וכדי לשמר את מראה המט מפזרים מעל פודרה דחוסה. מי שלא מוכנה לוותר על קצת ברק, יכולה להניח בשקעים שמתחת לעצמות הלחיים קצת אבק ברונזר. על העיניים צללית מט בגוון שמנת ומשלימים עם מסקרה כהה. ואת השפתיים והציפורנים מורחים בגוון אפרסק עדין.

בועז שטיין. צילום ניסים פרץ

בועז שטיין. צילום ניסים פרץ

אמן האיפור בועז שטיין, מציע גווני פסטל רכים, אבל תיחומי עיניים מודגשים ודומיננטיים. מצד אחד צלליות בוורוד עדין ותכלת. מצד שני אייליינר ומסקרה כהים המבקשים להדגיש את מבנה העין. אבל שטיין מזהיר מפני הגזמה. שימוש לא מבוקר או מוגזם בניגודי הצבעים האלה עשוי ליצור התנגשות חזיתית, הוא אומר, כך שמה שצריך זה נגיעות קלות של צבע מעל העפעף ותיחום עיניים בשחור וחום.

ג'יבנשי

ג'יבנשי

בית ג'יבנשי מכנה את איפור קיץ 2016 שלו "העונות" (Les saisons), וממליץ על דור חדש של פודרה נטולת טלק, חידוש טכנולוגי, עשויה מג'ל אפוי. החידוש הטכנולוגי הזה עולה כ-236 שקלים ל-10 גרם. בג'ינבשי גם מאמינים בכוחו של הברונזר להעניק מראה בריא ושזוף. גם הברונזר החדש מרגיש כמו ג'ל מימי ורווי חומרי לחות שבתוכם יש חלקיקים זוהרים המתמוססים במגע האצבעות. כ-176 שקלים ל-30 מ"ל. אמצעי נוסף להשגת מראה פנים מושלם הוא הפריימר, שמורחים לפני המייקאפ. מעין קרם המסווה פגמים בעור ומכיל חלקיקים זעירים של ורוד ולבן פנינה. כ-176 שקלים ל-30 מ"ל. ולמי שלא אוהבת את מראה המט, יש לג'יבנשי גלוס המבריק וגם קצת מעבה את השפתיים באמצעות מטען הפולימרים. כ-104 שקלים ל-10 מ"ל. עוד לגבי השפתיים: לפני מריחת הצבע ממליצים בחברה על קרם גרגרים המסיר את השכבה היבשה שעליהן, ומכונה "מיסטר סקראב". כ-112 שקלים. לאחר מכן שפתון הזנה המכיל לחות בשם "מיסטר ג'נטלבאלם", במחיר זהה לזה של קרם הגרגרים.

לתיחום העיניים יש בג'יבנשי עפרונות עמידים במים (זיעה, דמעות), בחום, טורקיז, כחול אלקטרי, ירוק עז, אפילו ארגמן, וכמובן שחור ב-115.50 שקלים. לא זול, אבל אם כך מתאפשר לוותר על מאפרת מקצועית לקראת היום הגדול, ולהשיג איפור עמיד לאורך כל ערב החתונה, ייתכן שבשורה התחתונה זה יוצא פחות יקר.

 מאלו וילץ

מאלו וילץ

צבעי ממתקים בסדרת איפור המכונה "קנדי וונדרלנד", היא הבשורה של חברת האיפור האירופאית wilz Malu לקיץ הנוכחי. המטרה היא להשיג מראה עדין, שברירי ורענן שמתאים כמובן מאוד לכלות. לשם כך בוחרים בפודרה שקופה דחוסה (165 שקלים), סומק אבקתי ורוד (101 שקלים), וצלליות שלמרות שיש להן גימור מעט הן מכילות גם חלקיקי נצנצים עדינים (68 שקלים האחת). את מוצרי החברה הזו ניתן להשיג בבית ג'רנטיק בתל אביב, אצל מאפרות מובחרות ובאתר החברה www.maluwilz-shop.co.il

ג'יבנשי

ג'יבנשי

אי אפשר לסיים כתבה על איפור בלי להקדיש פסקה נפרדת לשפתונים, שבהשראת נוסטלגיית הווינטג', הם הפרט המרכזי במראה הפנים, כמו בשנות ה-40 וה-50 של המאה שעברה. בג'יבנשי יצרו שפתון בשם רוז' אינטרדי ויניל במארז מוארך וחדשני, בתריסר גוונים, שאחד מהם הוא…שחור. 157.50 שקלים.

שפתונים ורודים של לוריאל. סנדרה רינגלר שלי גפני ומור סילבר

שפתונים ורודים של לוריאל. סנדרה רינגלר שלי גפני ומור סילבר

בלוריאל פריז הלכו על ורוד לגווניו, בשפתון בשם "קולור ריש לה וי אן רוז), עם 5 גוונים כולל ורוד הנושק לסגול, עד ורוד ילדותי בהיר, וגם צילמו חבורה של ידועניות ישראליות המדגימות ומקדמות את השפתונים האלה. 108 שקלים.

 מייבלין

מייבלין

במייבלין מציעים לוותר על שפתון עמיד ולהעדיף שפתון בהיר שנעים יותר על השפתיים ושניתן לחדש בשניות גם בלי מראה. 102 שקלים. גם אנשי מייבלין מדגישים שמראה המט הוא הטרנד השולט כרגע, בהשראת קטיפות, ועלי כותרת של וורדים. שפתון המאט של מייבלין מכיל חומרי הזנה כמו שמן זרעי שומשום, ומשווק בשישה גוונים מניוד טבעי ועד גוון יין.

קרליין. צילום מוטי פישביין

קרליין. צילום מוטי פישביין

אחרונה להיום קרליין, המשווקת שפתוני מאט עמידים עם ספוגית מריחה בתריסר גוונים הכוללים ורוד בהיר, כתום, סגול ואדום, חום אדמדם ועוד. כ-110 שקלים.

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.