פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, בית, בריאות.

על תפקידן של כריות באבטחת שינה טובה כמעט ולא מדברים. סיפרו לנו הרבה על המזרן (קשיח או רך, עם קפיצים או בלי קפיצים), הצבעים (השקטים) והאורות (המעומעמים), בחדר השינה, שיטות הירדמות (מספירת כבשים ועד מוסיקת דולפינים), והתנוחות (גב, בטן, צד), ואפילו על המיטות (מתכווננות, גבוהות, נמוכות) – אבל את הכריות שכחו. וזו טעות. הנחתי את ראשי באחרונה על תריסר וחצי כריות, חלקן למטרות שינה וחלקן לנוי, וגיליתי שחל שדרוג טכנולוגי משמעותי במעמדן הקיומי.

ורדינון. הטרנד הפרחוני

ורדינון. הטרנד הפרחוני

הרי החדשות, ועיקרן תחילה: כריות מתנפחות (כמו במטוסים), ניתן להשיג גם לבית. כריות עם חיבור USB ניתנות לחיבור לסמרטפון. כריות צ'ילאוט, מצוידות בצדן האחד בג'ל מקרר, ללילות חמים או לחולים הרוצים לצנן את המצח, ובצד השני יש בד צמרירי מחמם חורף. ויש גם כרית אלוורה, וכרית עם פנימית כמו בצמיגים של פעם. המעגל הפנימי ממולא בנוצות קטנות של אווז, והמעגל החיצוני בפלומה. הסיבה: כך הכרית לא שוקעת תחת משקל הראש ושומרת על צורתה. את כל אלה ניתן למצוא בקולקציה החדשה של רשת ורדינון היוצאת לקראת ראש השנה – ועוד. למשל כרית היפואלרגנית מסיבים סינטטיים שעוברים תהליך דוחה אבק שניתן לכבס במכונת כביסה. מומלצת לילדים עד גיל עשר ולבעלי בעיות נשימה. כרית קפיצי פלסטיק מצופים בספוג. כריות ודיסקו ג'ל, שהוא ספוג "זוכר", שחוזר לצורתו המקורית כאשר מרימים ממנו את הראש (פותח על ידי נאס"א עבור טייסי החלל), כריות דקות לתינוקות רכים (לא תמיד ממליצים להשכיב ילודים על מזרן ללא כרית, כשהם מצוננים למשל, עדיף שהראש יהיה מורם מעט יותר), וכרית לסובלים מהזעת יתר. מה עוד תבקשו מאתנו כריות ואין ואין עדיין.

ורדינון. הפופולריות של הג'ינס

ורדינון. הפופולריות של הג'ינס

מתי צריך להחליף כרית?

אנשי הכריות של ורדינון אומרים שאורך חייה של כרית ממוצעת הוא 6000 שעות, או שנתיים. אם מקפידים לטפוח עליה ולאווררה, מאריכים את חייה.

מהי ציפית הכריות האולטימטיבית?

כזו העשויה מכותנה מצרית בצפיפות 400. בארצות קרות מעדיפים צפיפות של 600-800, אבל התוצאה היא כותנה נוקשה שלא מתאימה לחום וללחות בארץ.

איך מתאימים כרית להרגלי השינה?

לישנים על הגב מומלצת כרית גבוהה. לישנה על הבטן- כרית דקה. ההנחיה הכללית היא לחפש כרית המסוגלת לתמוך בצוואר ובכתף.

מתי בכל זאת עדיף לישון ללא כרית?

כאשר יש בעיות בגב התחתון.

מה זו כרית טבעית ולמי היא מתאימה?

המילוי הטבעי מתחלק לחומרים מן החי (נוצות ופלומה) ומהצומח-(סיבי אלוורה), שעברו סטיריליזציה. מתאים במיוחד למבוגרים וקשישים.

ורדינון. טרנד הפיקסלים

ורדינון. טרנד הפיקסלים

 

למי עדיף לישון על כרית סינטטית?

ילדים ואנשים בעלי רגישויות וקשיי נשימה.

 

מה זו כרית ביוטיסליפ?

כרית עם 30 קפיצים, מצופים במעטה סיליקון.

לרשימת הכריות המיוחדות יש להוסיף כרית לפלנד בעלת מילוי סיבים עתירי חללית, וכרית הלסינקי ממולאה בסיבי הוליפייבר.

 

מהו טווח המחירים של הכריות החדשניות? 150 – 400 שקלים.

הום סנטר. כיתובים ואיורים

הום סנטר. כיתובים ואיורים

 

לא טכנולוגיה בלבד בונה מוניטין של כריות, גם הצבעים, ההדפסים, והעיצובים חשובים. בוורדינון ראיתי כריות בצבעי ג'ינס, כריות עם הדפס פרחים, כריות עם הדפס הלו קיטי, וברשת הום סנטר הקולקציה החדשה שיצאה לקראת ראש השנה כוללת כריות עם הדפסי משפטים ומילים, חבל שרובם באנגלית, באדום, אפור ובז', במחירים הנעים בין כ-70 לכ-90 שקלים.

 

 שכטר בוטיק. השראות אוריינטליות

שכטר בוטיק. השראות אוריינטליות

מגוון עשיר מאוד של כריות נוי וטקסטילים לציפיות, ניתן למצוא ב"שכטר בוטיק", מרכז תלת-קומתי, של "הלבשת" בית ברחוב הרצל בתל אביב. לצד בדי ריפוד, טפטים, וילונות ושטיחים, בטרנדים עכשוויים, פרי דמיונו וכשרונו של מעצב הבית, כולל שילובים של שחור לבן בטקסטורות וגאומטריות משנות ה-50, צבעי פסטל בהשראת סקנדינביה, צהוב זוהר, אדום אלמוגים ותכלת מעושן, יש שם הדפסים שאובים מאריחי חרסינה הולנדים ובנדנות פייזלי מדרום אמריקה. השראות אתניות מאוזבקיסן ואפריקה, והשפעות יפניות. טווח המחירים: 150 ל-2000 שקלים למטר.

שכטר בוטיק. גיאומטריה ונקודות

שכטר בוטיק. גיאומטריה ונקודות

 

אסיים בכרית המיועדת לרבבות או מאות האלפים הטסים לחו"ל בימים אלה וגם לקראת החגים הנקראת "BCOZZY"

סקוזי. לטיסה, נהיגה, טלוויזיה וישיבה מול מחשב

סקוזי. לטיסה, נהיגה, טלוויזיה וישיבה מול מחשב

 

. מדובר בכרית פוליאסטר המשווקת בחנויות לציוד מחנאות וטיולים על ידי חברת ולוסטי מרקטינג, שבניגוד לכריות הדומות שהן בצורת U ולא לגמרי מספקות תמיכה הולמת לצוואר, תומכת באופן היקפי בצוואר ובגרון, וכך פותרת את בעיית צניחת הסנטר בזמן שינה בישיבה. החלק האחורי שלה צר ודק, הצדדים מוגבהים, ואפשר להיעזר בה גם מול טלוויזיה ומחשב, טאבלט ונייד, בזמן קריאה, נהיגה ונסיעה ברכבת.

 

 סקוזי. כרית תומכת עורף וצוואר

BCOZZY. כרית תומכת עורף וצוואר

 

 

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.