פורסם by & קטגוריה בריאות, חומרי ניקוי.

לצערי אני שייכת לאלה שלא רצים ראשונים למלא עגלות בסופר, ודאי לא עם נייר טואלט ושימורים, וגם לא ממהרת להצטייד באלכוג'ל בסופרפארם או בקופת חולים. עניין של תורשה, חינוך או פרינציפ: מאמינה לשלטונות שאומרים שאין מחסור בדברי מזון ושעדיף לנקות ידיים במים וסבון כאמצעי להגנה מפני הקורונה. וכך קרה שמצאתי את עצמי השבוע נאלצת להגיע למרפאה, כשאין לי בתיק בקבוקון אלכוג'ל.

Dr. Fischer מארזי חיטוי ידיים לילדים ברשת Epharma

חברות ומכרים ששמעו על כך צלצלו כדי להזהיר אותי א. לא לחפש אלכוג'ל בשום מקום כי נגמר המלאי. ב. לא להעז לצאת מהבית בלעדיו. נשמע כמו דרך ללא מוצא. החלטתי לגלות תושיה ולפנות לחבר טוב – מיסטר גוגל – כדי לחפש אלטרנטיבות. כך גיליתי שבסופר המקווון איפארמה (Epharma) יש מטליות לחיטוי ידיים מבוססות אלכוהול (70%) של המותג Dr Wipe שגם הן אפקטיביות נגד בקטריות, פטריות, ווירוסים במארז העולה 18.70 שקלים. וגם מגבונים היפואלרגניים המכילים גליצרין ואלוורה להרגעת העור בריח ענבים ובריח קיווי-מלון, ניחוחות שילדים אוהבים ואפשר לשכנע אותם כך לנקות את הידיים בכל הזדמנות. כ-13 שקלים למארז. עוד פטנט לשכנע ילדים לנקות ידיים המציאה חברת Dr. Fischer, מארזים הנראים כמו בעלי חיים, כבשה, ינשוף, צב ועוד, המכילים גם אלכוהול וגם כדוריות ויטמינים, אלוורה וקמומיל לשמירה על העור. כ-20 שקלים.

Dr Wipe מגבוני חיטוי ידיים. איפארמה

מוצר נוסף לחיטוי הידיים המשווק בבתי טבע וברשתות אחדות הוא תרסיס של ד"ר ברונר'ס, מותג סבון אמריקאי, המשווק בארץ בריח לבנדר. זה כאמור אינו ג'ל, אבל גם התרסיס הזה מיועד להשמיד חיידקים ווירוסים כשמים וסבון אינם בנמצא. לבעלי מודעות אקולוגית כדאי לדעת שבקבוק התרסיס מיוצר מ-100% פלסטיק ממוחזר. התרסיס עצמו מנקה באמצעות פורמולה של אלכוהול אורגני, גליצרין אורגני ושמן לבנדר אורגני. מארז של 59 מ"ל המספיק לכאלף ריסוסים עולה כ-20 שקלים מחיר מבצע עד סוף מרץ בבתי טבע ורשתות שיווק.

ד"ר ברונר'ס
צילום הדס ניצן

ולאלה שכבר מתחילים להרגיש שכפות הידיים שלהם יבשות, מתקלפות, עם עור מגורה ואדמומי, שווה לנסות את הקרם הידיים השיקומי סיקאפלסט של המותג לה רוש-פוזה. הידיים כידוע הן בעלות עור דק מאוד ודל בבלוטות חלב, רק לעיתים רחוקות הן מוגנות ולכן הן עלולות להגיע לנקודת פגיעות קיצונית.

לה רוש-פוזה קרם ידיים סיקפלסט

הקרם הזה שנבדק דרמטולוגית, מכיל בין היתר חמאת שיאה וגליצרין, מתאים לטיפול בעור פגום, וכאשר ניסיתי אותו התגלה כלא שומני ולא דביק ונספג מהר. ניתן להשיג אונליין, וגם בבתי מרקחת פרטיים ובקופות החולים מכבי ומאוחדת. 55 שקלים ל-50 מ"ל. ניתן להשיג אונליין וגם בבתי מרקחת פרטיים ובקופות החולים מכבי ומאוחדת.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.