פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, ביגוד ילדים, הנעלה, ילדים.

מתי שולפים מהארון ז'קט נצנצים או נעל כסופה? כשמתלבשים למסיבות חנוכה או סוף השנה האזרחית. לפי המוצג בחנויות וברשתות האופנה, אפשר להתנצנץ עכשיו מכף רגל ועד קצה ציפורן, מילדות ועד בגרות, ולהתייצב להדלקת הנרות מנצנצים באמצעות הבגדים לא פחות מהחנוכייה עצמה.

"אשה אשה". צילום אבי ולדמן

"אשה אשה". צילום אבי ולדמן

גם הרשתות למידות גדולות משתתפות בחגיגה. כך למשל "אשה אשה" מציעה בסניפיה גופיות מוזהבות, חצאיות ומכנסיים מבריקים, וז'קטים מחויטים בשחור ולבן עם הדגשים בכסף וזהב. את הקולקציה מובילה שמלה שחורה בטרנד הלנג'רי האופנתי (בגדים דמויי כותנות לילה של דורות עברו), המשלבת בד פליסה עם ברק כסוף ביחד עם תחרה. טווח המחירים: כ-130 עד כ-600 שקלים.

"טליה". יעל ונעמי צלמות

"טליה". יעל ונעמי צלמות

המעצבת טלי שרף-חזן במותג "טליה" (TALIA-STUDIO.COM) מוכיחה שחולצות ועליוניות ואפילו שמלות מקסי, כולן במידות המטפסות עד המספר 50 (מתחילות במידה 38), יפות כשהן מנצנצות. המעצבת אדומת השיער, רעומה, הדוגמנית הטובה ביותר של בגדיה נדיבי המידות (ראו בצילום), שכאמנית אמתית מציירת את בדיה ושואבת השראה אופנתית מכל נוף, גלויה, נסיעה ותמונה, לא מוותרת גם היא על המראה הנוצץ בעליונית מרוכסנת.

"רעומה"

"רעומה"

וראלף לורן הגדול עיצב לחורף הנוכחי ז'קט גדילים בגוון מתכתי נוצץ.

"ראלף לורן"

"ראלף לורן"

ברשת ברשקה ניתן למצוא בגדים בצבעים מטאליים, נצנצים ופייטים, בסגנון רטרו-רוקיסטי המזכיר את שנות ה-90 כולל חולצות בהדפסי להקות רוק וגראנג'.

"ברשקה"

"ברשקה"

H&M. צילום הנס מוריץ

 קנזו ו-H&M. צילום הנס מוריץ

ברשת H&M שקיימה השנה שיתוף פעולה מרתק עם מעצב העל קנזו (KANZO), שמלת ילדה בוורוד מכוסה בפייטים כסופים ושמלות מקסי קצרות שרוולים מתהדרות בסאטן כסף.

H&M. צילום הנס מוריץ

 קנזו ו-H&M. צילום הנס מוריץ

המעצבת חגית טסה מציעה שמלת תכלת כסופה וצמודה לגזרה ומערכת מדליקה של חצאית צרה שחורה מבריקה, חולצה שחורה מבריקה וז'קט קצר אפור.

"חגית טסה". צילום תמוז רחמן והדס פרץ

"חגית טסה". צילום תמוז רחמן והדס פרץ

מי שרוצה להסתפק רק בנגיעות של נצנוץ יכולה למרוח את הציפורניים בלק מטאלי כסוף-שחרחר, כמו זה שמציעה רשת טיפולי הטיפוח והיופי יוליה. מדובר בלק ג'ל עם אבקה בוהקת מיוחדת שצריך לשלם עבורה תוספת של 40 שקלים לשתי הידיים או עשרה שקלים כדי לנצנץ רק באצבע אחת.

"יוליה"

"יוליה"

ילדים יכולים להאיר את לילות חנוכה כמובן עם הנעליים הנטענות כמו אלה שיש ברשת גלי, עם אורות מהבהבים המתחלפים בגווני סגול , אדום ,כחול, ירוק ולבן. אבל בנות ישמחו לנעול מהקולקציה של הרשת נעלי עם פייטים ורודים וכסופים, או עם רצועת קרסול בצבע כסף ופפיון "יהלומים".

"נעלי גלי"

"נעלי גלי"

יש בגלי גם סניקרס מוגבהות עם עקבי פלטפורמה וגפה בנצנצים ורודים וסניקרס בצבע כסף נוצץ כמו מראה. כ-80 עד כ-200 שקלים.

"פלמינגו". צילום תמוז רחמן

"פלמינגו". צילום תמוז רחמן

נעלי כסף גבוהות במראה מקורי במיוחד יש למותג הילדים החדש "פלמינגו" (http://www.flamingonline.com) שהגיח ב-2015. המידות הן 20-35 וטווח מחירים 189-289 שקלים.

"נמרוד ועוד". צילום רון קדמי

"נמרוד ועוד". צילום רון קדמי

הבנות אוהבות את צבע הזהב? נעלי בובה זהובות ברשת "נמרוד ועוד" יכולות להשלים להפליא עליונית פייטים זהובה, ואם כבר זהב, מגפון זהב מדהים המסתיים מעל הקרסול במעין צווארון מסולסל, ניתן למצוא ברשת הנעליים והתיקים לאפייט. נעל כזו יכולה לגנוב את ההצגה מכל בגד, ולכן כדאי לשלב אותה עם שמלה שחורה קטנה ולהשיג מראה זוהר.

"לאפייט". צילום אביב פרסבורגר

"לאפייט". צילום אביב פרסבורגר

אבל כמובן אין כמו מראה עיניים, והתמונות משכנעות יותר מכל מילה.

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.