פורסם by & קטגוריה ביגוד, חגים, פנאי, תערוכות, תרבות.

עם כל האבסורד שבצמצום מושג רב אנפין וכולל כל כמו אהבה ליום אחד (בעצם מדוע – אי אפשר לאהוב גם שבוע שלם, חודש, שנה?), תרבות הצריכה אוהבת את התופעה מסיבות רבות, בעיקר מסחריות. אז אם יש יום החלב הבינלאומי, יום האופניים הבינלאומי (ידעתם שיש גם יום הארי פוטר הבינלאומי?), יום הקפה הבינלאומי, יום החומוס הבינלאומי, למה לא גם יום האהבה הבינלאומי, שחל היום, ט"ו באב שבו כידוע בימים קדמונים יצאו בנות ישראל לחולל בכרמים ולמצוא חתנים? גם בישראל, למרות המשבר הכלכלי, נרתמו חברות רבות לקדם מכירה של תכשיטים, פרחים, שוקולדים, מעוצבים במוטיב לב, חולצות ותיקים עם לב מודפס עליהם, כי הוא נחשב במשך אלפי שנים לאיבר שבו שוכנת האהבה.

X LAB DIAMONDS

תכשיטי לב עם יהלומי מעבדה למשל, אפשר למצוא ברשת "X LAB DIAMONDS" שיתרונם במחירים נגישים לעומת יהלומי המכרות, וחנות הדגל הראשונה שלה נפתחה באחרונה בקניון עופר הגדול בפתח תקווה. המחיר ההתחלתי שלהם הוא 590 שקלים וניתן להזמינם אונליין. את ההיצע ניתן לראות באתר  http://www.xlabdiamonds.co.il/

רשת ג'נטלמן

 ברשת ג'נטלמן ראיתי צמיד שרשרת בגוון מתכתי, עם תליוני לבבות ורודים מקסימים. ניתן להזמין שם גם חריטה אישית על תכשיט החל מ-99 שקלים ופריט שני בחצי מחיר של המותג האיטלקי  Brosway.

lovie צילום אילן סבירסקי

 גם המותג   lovie תליוני לב במארז מתנה הכולל שרשרת שניתן לחבר לטלפון, הנתפרת  בעבודת-יד ומשלבת 'עור טבעוני' עם פריטי כסף בתוספת חריטות. 120 שקלים מחיר מבצע עד 8 באוגוסט.

מכנוליה. צילום אפרת אלון שמרי

ברשת מגנוליה המחירים נוחים (149-365 שקלים), והתכשיטים בחנויותיה עשויים כסף בציפוי רודיום ומשובצים באבני זרקון שקופים. גם שם ראיתי צמיד בעיצוב עדין עם תליוני לבבות נוצצים. ניתן לראות את המבחר באתר www.magnolia.co.il.

פנדורה

חיפשתי תכשיטים שיתאימו בעיקר לתקציבים מוגבלים, וברשת פנדורה, עם עגילים החל מ-75 שקלים ותליונים החל מ-95 שקלים, יש קולקציה מקסימה בשיתוף פעולה עם המותג מילי בובי בראון, בסדרה הנקראת Me ומעוצבת ככוכב ים, פלמינגו, גלי ים, אננס וצב ים. הם עשויים כסף ומשובצים באבני ספיר ורודות. לט"ו באב יש בפנדורה צמיד עם לב כסוף. חפשו גם בחנות האונליין בקישור www.pandora-shop.co.il

סקארה. ליפ גלוס

התקציב ממש מצומצם ובכל זאת רוצים לציין את ט"ו באב בקישוט לבבי? בסקארה יש קולקציית ליפגלוסים ב-12 גוונים שונים, ועליהם תליוני לבבות ורודים וטקסטים אוהבים בכ-10 שקלים. המרקם איכותי ולא דביק. ניסיתי.

זר פור יו

פרחים כמובן, בזר מעוצב בצורת לב, הם מתנה מקובלת בחג האהבה. ברשת זר פור יום, למי שקונה זר כזה, מציעים מארז ספא של חברת סבון (SABON) ב-19 שקלים במקום 69. עוד פרטים באתר www.zer4u.co.il.

רשת מקס ברנר

אחרי פרחים גם שוקולד מתקשר עם מתנות מתאימות לט"ו באב, וברשת מקס ברנר שכל סניפיה מקושטים היום בלבבות יש מארז של 12 פרלינים בקופסת לב בתוספת יין, ב-131 שקלים לצד מבחר שוקולדי עשיר של מארזים נוספים.

גולברי. צילום ניר יפה

אפשר לציין את המודעות למוטיב הלב גם באמצעות בגדים. רשת גולברי השיק מארז מתנה מיוחד של חולצות טי. עם הדפסי לב וכיתוב רומנטי. 3 חולצות ב-180 שקלים.

לי קופר

עוד חולצות טי. עם הדפסי לבבות ומשפטים רומנטיים, כרגיל באנגלית, יש בכל סניפים המותג לי קופר באדום, לבן וורוד, ב-100 שקלים לשלישייה ובכ-70 שקלים לחולצה יחידה. מדובר בליין חולצות טי-שירט עם כיתובי אהבה, כמו: 'LOVE A LOT, HUG A LOT' ו – "ALWAYS IN LOVE, שעוצבו בסגנון רומנטי, בשלושה צבעים רומנטיים: אדום, לבן וורוד.

פורלה

אופציה לא זולה, אבל מיוחדת, של תיק קלאצ' יוקרתי מכוסה כליל בלבבות ורודים, ראיתי בחנות של FURLA בכיכר המדינה. הוא מיוחד במינו ועולה בהתאם 1360 שקלים. מציע 

מוזיאון תל אביב לאמנות. ציור רועי רוזן

ואם אין בכלל תקציב לפינוקי קניית לבבות, מה דעתכם לבקר בתערוכה הקבוצתית במוזיאון תל אביב לאמנות – במרכז החווייתי למשפחה ע"ש יונס וסוראיה נזריא הנקראת "אומרים אהבה יש בעולם", ורואים בה ציורים של אמנים ישראלים מפורסמים רבים (ביניהם מיכל נאמן, יוחנן סימון, אריה ארוך) לאהבה משפחתית, זוגית והורית. קחו למוזיאון גם את הילדים. עד גיל 19 הם נכנסים ללא תשלום. בכל מקרה חייבים להזמין כרטיסים וכניסה מראש.

גלריה יוניטי ארט

תערוכה נוספת בנושא האהבה מתקיימת גם בגלריה לאומנות 'יונטי ארט' ברחוב רזיאל ביפו, במסגרתה רואים עבודות של כ-40 אמנים  בהשראת זוגיות ואהבה, במגוון יצירות: ציורים, איורים, פסלים, צילומים ועוד. ניתן לקנות במקום גם בובות, תכשיטים, ציורים ופרטי עיצוב לבית ב-50 עד 500 שקלים. הכניסה חופשית אבל צריך תיאום סיור מראש בטלפון – 054-3544218.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.