פורסם by & קטגוריה ילדים, פנאי.

פארק האטרקציות לגו פאן. משקפי מציאות מדומה

פארק האטרקציות לגו פאן (LEGO FUN). משקפי מציאות מדומה (למעלה) ומתחם המיני גולף (למטה). צילום סטודיו צלול

 

פארק השעשועים לגו פאן מתחם הגולף. צילום סטודיו צלול

 

גם אלה שהם הכי שפוטים של בנייה בלגו יודעים שבעידן שבו ילדים משתמשים באצבעות בעיקר כדי לגלוש בניידים או להפעיל כפתורי משחקים אלקטרוניים – אי אפשר למשוך אותם לאתר שעשועים על טהרת קוביות הבניה הנצחיות הללו.

מבוך הלייזר. צילום סטודיו צלול

מבוך הלייזר. צילום סטודיו צלול

אם בשנים קודמות בתערוכות הלגו הקיציות, האטרקציות היו מכוניות מרוץ מלגו, מבנים היסטוריים כמו מגדל אייפל מלגו, ודמויות ענק מורכבות מלגו, השנה, בפארק האטרקציות לגו פאן (LEGO FUN), בגני התערוכה בתל אביב, שנפתח בימים אלה בחסות שופרסל, יש אמנם שולחנות עגולים עמוסים בלמעלה מ-3 מיליון קוביות לגו למי שרוצה לבנות ולהרכיב, וראיתי סביבם באירוע ההשקה, הרבה מבוגרים שגדלו כנראה עם לגו, אבל רוב הילדים, אם לשפוט שוב מאירוע ההשקה ביום שני השבוע, נמשכים למתקנים אחרים לגמרי כמו למשל מסכי ריקוד שעומדים מולם ורוקדים לפי ההוראות באמצעות החיישנים שקולטים את התנועות. מסכי פלזמה עם משחקי וידיאו. או מבוך אפלולי שבתוכו נלחמים בכוחות האופל לבושים בחליפת מגן ויורים ברובה לייזר.

פארק האטרקציות לגו פאן. משחקים אינטראקטיביים

פארק האטרקציות לגו פאן. משחקים אינטראקטיביים

ויש גם משחקי מגע. פינת קולנוע עם סרטי לגו. סופרמרקט זעיר. אומגה באורך 60 מטרים. גשר הליכה בגובה 8 מטרים. משקפי מציאות מדומה. רכבת החשמלית וג'ימבורי לפעוטים.

 משקפי מציאות מדומה

משקפי מציאות מדומה

ובלי ידוענים הרי אי אפשר. אז ההשקה ריכזה את הילדים של דביר בנדק, גיא פרידמן (ממחוברים), ליאור כלפון (רמזור) הסטייליסטית סנדרה רינגלר, השף מאיר אדוני, השחקן גיא לואל, האחיינים של כוכבי הריאליטי עומרי בר נתן וקסניה ורבים אחרים.

לגו פאן. דביר בנדק והילדה

דביר בנדק והילדה. צילום רפי דלויה

כל הילדים הגיעו עם הוריהם הידועים פחות וידועים יותר (מישהו זוכר עוד מי היא נעמה קסרי, סופי צדקה או גאלה קוגן?) – וכל הסלבס התמוגגו מביצועי ילדיהם בתחנות המשחק למיניהם, ממש כמו הורים "רגילים", ומיהרו להצטלם בחברתם בנוסף לצילומי סלפי בכל פינה.

לגו פאן .ליאור כלפון והמשפחה. צילום רפי דלויה

.ליאור כלפון והמשפחה. צילום רפי דלויה

המתחם הממוזג והמקורה יישאר פתוח לקהל עד ה- 28 באוגוסט, ומחיר הכניסה הרגיל אליו הוא 119 שקלים לכרטיס. חברי מועדון שופרסל ישלמו 39 שקלים לכרטיס על כל קנייה ברשת ב-50 שקלים. בקנייה מוקדמת מחיר הכרטיס הוא 99 שקלים. לא זול, אבל עם תמורה מרשימה למחיר.

רועי בר נתן, קסניה והאחיינים עושים סלפי בפארק ההרפתקאות לגו פאן

רועי בר נתן, קסניה והאחיינים עושים סלפי בפארק ההרפתקאות לגו פאן

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.