פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ביגוד, הנעלה.

אופנה ג'יפה 8

 

היכן לדעתכם תחושו בצורה הכי חריפה את פער הדורות, אם עברתם את גיל שלושים? לא בפאבים ולא במועדונים, אלא ברשת חנויות ג'יפה, ובמיוחד בסניף הדגל הסמוך למפגש הרחובות מרכז בעלי מלאכה, שינקין והמלך ג'ורג בתל אביב.

 ג'יפה. לגילאי 13-30

ג'יפה. לגילאי 13-30

ג'יפה. לגילאי

 

אופנת הרחוב, שמי שלא בקיא בגינוניה מתקשה להבין או להגדיר, היא כאן הבון טון. מה שבעיני קשישים בני ארבעים פלוס נראה כגיבוב סמרטוטי של סגנונות, הדפסים וצבעים ללא כל מתאם – ובמילה אחרת, ג'יפה, הוא כאן היפה האולטימטיבי. האירוניה כפולה שכן השם (ג'יפה = זבל), של אופנת הרחוב הזו, שמזכיר את טרנד "חבורת הזבל" של פעם, ומסמל בעיטה מכוונת בכל מה שיפה בעיני ממסד ההורים – לא באמת עולה כמו ג'יפה. להיפך: מיטב המותגים הבינלאומיים מייצרים את הביגוד המגובב, וגובים עבור כל פריט סכומים המטפסים למאות שקלים.

נעליים אלה נועדו ל"וואו"

נעליים אלה נועדו ל"וואו"

דמיינו ג'אנק פוד שהתחפש לאופנה. זה לא אומר שמדובר בכיעור, שהרי היופי נקבע בעיני המתבונן, זה כן אומר שדיירי רחוב אמתיים לא יכולים להרשות לעצמם להתלבש באופנת הרחוב הזו, המיובאת במהדורות מצומצמות. היא מכוונת לבני תפנוקים של המעמד הבורגני או לנוער פחות אמיד המשקיע בהם את מיטב דמי הכיס ורווחי עבודות החופש הגדול שלו.

אופנת רחוב לילדי שמנת

אופנת רחוב לילדי שמנת

הממציא של JIFFA אלכס גייכמן, היזם, ההוגה, המעצב, הבעלים והמנכ"ל, מבטיח שמהרגע הראשון מי שנכנס לסניף ברשת שלו ייכנס לאווירה או לווייב. הרצפה מכוסה בצפיפות באיורים דמויי קומיקס. הקירות מכוסים בצפיפות במה שנראה כמו גרפיטי בצהוב וירוק. גם התקרה מצוירת. וכאשר מתאוששים, מתחילים לקלוט את הבגדים והאביזרים המונחים על פגושים מפורקים של מכוניות או ענפי גזע עץ כרות, ומבינים שהם ההיפך הגמור מהנורמות האסטטיות המוכרות.

פריט חובה: חולצות גופיה עם צילומי ידוענים, קומיקס או גרפיטי

פריט חובה: חולצות גופיה עם צילומי ידוענים, קומיקס או גרפיטי

גייכמן מסביר שכל נעל וחולצה מ-40 המותגים שניתן למצוא אצלו (כולל אדידס, ג'ורדן, ואנס, נייק, אולסטאר, טימברלנד, ג'אנספורט, איסטפאק ואחרים), הוא מלקט אישית בנסיעותיו, בתנאי שיש להם מאפיינים בלעדיים. והוא מביא מהם לארץ במספרים מצומצמים. לפעמים רק פריט אחד של כובע או תיק. בין היתר נעליים גבוהות זהובות עם לשונית בצורת כלבלב, נעליים מאוירות מבחוץ בצורת עצמות השלד של כף הרגל, מכנסיים מכוסים בציורי קומיקס, מכוסות בצפיפות במה שנראה כמו קעקועים (ורצוי שהזרועות היוצאות משרווליהן מכוסות בקעקועים גם הן), גופיות עם איורי אופנה או דיוקנאות של כוכבי היפ הופ, סקייטבורד וגלישה. כובעי מצחייה עם מצחייה גדולה, ישרה ונוקשה, שמסתבר שהיא היום אביזר חובה אצל כל פאשיניסט, תיקים וילקוטים עם הדפסים מדהימים, חלקם דמויי פיקסלים מעולם המחשוב, ובקיצור, פריטים שתפקידם לזכות את מי שלובש או נועל או חובש אותם בקריאות "וואו" או ב"לייקים" כאשר הם מעלים סלפי לאינסטגרם.

איך יגיבו המורים לתיק שכזה?

איך יגיבו המורים לתיק שכזה?

 

ג'יפה הייתה הרשת הראשונה שייבאה לפני כמה שנים את נעלי הסניקרס המוגבהות על פלטפורמה, והסניקרס עם עקב פנימי המעניקות תחושה של הליכה על נעלי עקב גם כשבחוץ העקב נראה שטוח. לשאלה איזה גילאים נכנסים אליו, עונה גייכמן: בני 13 עד מקסימום 30. ולשאלה מהם טווחי המחירים אצלו הוא אומר, 100-200 עד אלף שקלים, כאשר הממוצע הוא 300-400.

 

נעליים שהן עצם העניין

נעליים שהן עצם העניין

ההתחלה הצנועה של אלכס גייכמן הייתה בפסאג' דיזנגוף בכוך זעיר, ממנו יצא לחנות בבוגרשוב. כששוחרי אופנת הרחוב גילו את האיש המייבא עבורם את הצעקות האחרונות של אופנת הרחוב האמריקנית, הוא התרחב לקינג ג'ורג והיום ניתן למצוא את הבגדים האלה גם בקניון הגדול בפתח תקווה ובקניון הזהב בראשון לציון. זה מה שקורה לג'יפה שהנוער חפץ ביקרה וכמעט עולה את משקלה בזהב.

 

כובע המצחייה  פריט חובה לכל פאשניסט

כובע המצחייה חובה לכל פאשניסט

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.