פורסם by & קטגוריה אופנה, הנעלה.

לאופנה שלטת קשה להתנגד, וכאשר היא מכתיבה נעליים מגושמות וגבוהות בניחוח של נעלי גולדה עם שרוכים ורוכסנים בולטים, גם גבירות ענוגות מרימות ידיים ומכניסות למוצרי ההנעלה האלה רגליים. הוא הדין במגפיים, הרטרו שולט. מאחר שהגשמים חזרו למקומותינו וגם הטמפרטורה צנחה, חזרתי לחנויות לראות את קולקציות ההנעלה החורפיות החדשות.

 ברונקס. 220 שקלים. לייקרה נצמדת. צילום יעל אמיר

ברונקס. 220 שקלים. לייקרה נצמדת. צילום יעל אמיר

מותג מגפיים מעניין, שבין יתר מעלותיו הוא על טהרת הייצור הישראלי כחול לבן, הוא BRONX שמחזיק מעמד יותר מ-15 שנה, ואין לזלזל בזה במציאות הכלכלית של ישראל. מגפי ברונקס מיוצרים בחלקם העליון מבד לייקרה המקבל את צורת הרגל ומתלבש עליה כמו כפפה. כמעט להיות עם ולהרגיש בלי.  דגמי המגפיים ארוכים או קצרים, בשחור חלק או עם עיטורי פרחים מבד לייקרה וגם מדמוי עור נאפה לייקרה. הסוליות עשויות פוליאוריתן וטרמו בגובה 3 ס"מ, 6 ס"מ, או 10 ס"מ. קיים אתר לרכישה באונליין ובפרטים נוספים ניתן להתעדכן בכתובת: ./ https://www.facebook.com/bronxbrand?fref=photo/ ובפייסבוק: http://www.bronxisrael.co/

דפנה. מותג ותיק שעבר מתיחת פנים טרנדית

דפנה. מותג ותיק שעבר מתיחת פנים טרנדית

 

עוג מותג ישראלי ותיק ומוכר הם מגפי דפנה שיש להם שווקים בכל העולם, מיוצרים בטכניקה של הזרקת פלסטיק בצבעים חזקים כמו אדום, סגול, שחור, אפור, צהוב, טורקיז, חום ועוד. הם לא חדירים למים, עולים 199-299 שקלים וניתן להשיגם ברשת "טבע נאות" ובחנויות נעליים נבחרות ברחבי הארץ.

 יונייטד ניוד. גומי רך ומאויר

יונייטד ניוד. גומי רך ומאויר

מי שאוהבת מראה מקורי ולא שגרתי, תמצא אותו בחנויות של המותג ההולנדי UNITED NUDE בקניון רמת אביב וברחוב דיזנגוף בתל אביב. מדובר במגפי ברך מגומי רך וקל משקל, עמיד בגשם ומעוטר בהדפסים מקוריים של שחור על לבן עם סוליה שחורה או לבן על שחור וסוליה לבנה. מחירם: 490 שקלים.

צ'רלס וקית. ריפוד פרווה מלאכותית לימים הכי קרים

CHALES&KEITH ריפוד פרווה מלאכותית לימים הכי קרים

מעדיפה מגפיים בשילוב פרווה לימים קרים? המותג CHARLES & KEITH מציג כאלה בכל הגבהים והסגנונות, כולל מגפונים בסגנון סניקרס, כאשר גם העקבים הם בגבהים שונים ובכולם יש פרווה סינטטית. המידות: 36-41.

ורסצ'ה בדיוטי פרי בשדה התעופה

ורסצ'ה ג'ינס בדיוטי פרי JR/FASHION בשדה התעופה

לאגף היוקרה שייך גם המותג האיטלקי ורסצ'ה שאת קולקציית מגפי הג'ינס שלו ניתן למצוא בימים אלה רק במתחם בדיוטי פרי JR\FASHION בשדה התעופה.

קאטרפילר. כ-600 שקלים. צילום: מנחם עוז

קאטרפילר. כ-600 שקלים. צילום: מנחם עוז

 

המותג האמריקאי קאטרפילר מוכר בעיקר בנעלי העבודה והשטח המחוספסות והכבדות שלו. אבל השנה, לראשונה, מיובאים לארץ גם מגפי הנשים שלו, שגם הם במראה מחוספס עדכני, עם עקבים שטוחים, שרוכים, גובה עד אמצע שוק והצבעים אפור משולב עם שחור וחום כהה משולב עם חום בהיר. המידות: 36-41. המחיר: 600 שקלים. ניתן להשיג ברשת גלי.

 טבע נאות. 485 שקלים

טבע נאות. 485 שקלים

 

"טבע נאות" הוא אחד המותגים המוכרים והמוערכים ביותר בארץ, בשל הנוחות המקסימלית, הרפידה האנטומית, והייצור האיכותי. בחורף הנוכחי מציע המותג כ-30 דגמים חדשים של מגפיים, נעליים, כפכפים ואפילו נעלי עקב אלגנטיות שלא אפיינו אותו בשנותיו הראשונות.

טבע נאות. נוחות, תחכום ושילובי חומרים.  570 שקלים

טבע נאות. נוחות, תחכום ושילובי חומרים. 570 שקלים

הסגנונות של "טבע נאות" נעשים מורכבים ומתוחכמים יותר כל שנה, בין היתר שילוב שלושה רכיבים: עור, שמש ורצועות אלסטיות בצדדים, באותה נעל, או שילוב רצועת עור מדוגמת בנעל זמש (כפי שמודגם בצילומים המצורפים). קשת הצבעים כוללת חומים ואדומים, כחול, ירוק, שחור וגם גוונים זהובים, מטאליים וסגולים. על חלק מהדגמים יש טקסטורות גיאומטריות או מחוספסות. טווח המחירים: 400-850 שקלים.

טימברלנד בתצוגת השקה במתחם קסטיאל. צילום: נעמי גולן

טימברלנד בתצוגת השקה במתחם קסטיאל. צילום: נעמי גולן

נחזור אל מותג בינלאומי שהתפרסם גם הוא בנעלי טיפוס, הליכה ושטח כבדות: Timberland. בחנויות המותג ניתן למצוא בימים אלה קולקציה בסגנון המגפונים האופנתי שמתאימה לא רק לשבילי הרים אלא גם לרחובות ערים, בצבעים שלא נראו עד כה במותג הזה: אדום, סגול, כחול, ורוד, ועוד. המחירים: כ-600 עד כ-1500 שקלים.

מארק פישר ברשת אמפוריום. כ-800 שקלים. צילום מנחם עוז

מארק פישר. כ-800 שקלים. צילום מנחם עוז

סגנון אחר, מהודר, עירוני, אבל בהחלט כבד בהרבה מאשר היה מקובל בעשורים עברו, מציעים המגפונים של Guess ו – Marc Fisher- שטוחים עם שרוכים, בעלי עקבים עם אבזמים וניטים, מעור בשילוב זמש, ובמחירים הנעים בין כ-650 שקלים לאלף שקלים. ניתן למצוא אותם ברשת show off בקניון רננים, במדרחוב נתניה (שטטמפר) ובחנויות הנעליים המובחרות.

רנגלר ברשת אמפוריום

רנגלר ברשת אמפוריום

 

 

את המותג Wrangler ניתן להשיג לראשונה בישראל ברשת אמפוריום שעד כה שיווקה את ראלף לורן, נאוטיקה וטימברלנד. ההיצע שלה כולל עור הפוך, בד דנים מרופד צמר, צבעים כמו בורדו וצהוב גמלים, אפור ופסטל, עקבים בגבהים שונים, ואפילו ניטים. לגברים מציע Wrangler מגפיים קצרים עם שרוכים או ללא שרוכים, שטוחים לגמרי או בעלי עקב נמוך, חלקם עם ניטים, בחום, בורדו, קאמל, שחור, אפור ועוד. הם עשויים עור מבריק, עור הפוך ובד דנים.

ד"ר מרטינס בשיתוף פעולה עם האמן

ד"ר מרטינס בשיתוף פעולה עם האמן  MARK WIGAN

האמן החזותי האנגלי MARK WIGAN, שיתף השנה פעולה עם המותג המפורסם ד"ר מרטינס, והתוצאה היא מגפיים מודפסים באיורי גרפיטי צבעוניים ודחוסים, מויבים שבטיים, ציורי קומיקס והשראות מעולם הפופ ארט. לכל דגם מקולקציה מוגבלת (קפסולה), יש רק מידה אחת. ניתן לראות ולרכוש ברשת אוריג'נלס ב-990 או 1090 שקלים.

ומה יעשו נשים בעלות כפות רגליים גדולות מהממוצע? בשבוע האופנה הגדול של השנה למידות 42-60 שזכה לכינוי "הוליווד גלאם" ("זוהר הוליוודי") והתקיים בימים 16-18 בדצמבר בתל אביב השתתפו שני מותגי נעליים במידות גדולות: אורן וקסלר ו-LEGZ.

נעלי אוקספורד של המותג legz עד מידה 46

נעלי אוקספורד של המותג legz עד מידה 46

LEGZ מציע נעלי בלרינה, נעליים אלגנטיות שטוחות, נעלי אוקספורד, נעלי עקב לערב, ומגפיים בסגנונות שונים במידות 42-46, ובטווח מחירים 200-500 שקלים.

והמותג אורן וקסלר של מעצבת בוגרת בית הספר לעיצוב "הגילדה", מציע מהדורה מוגבלת בעבודת יד במידות 36-44 ובטווח מחירים: 430-1000 שקלים.

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.