פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה.

תכשיטים הפכו מזמן לא רק רכוש ששומרים בכספת, מורישים בצוואה או רוכשים לשמחות משפחתיות, אלא הצהרה אופנתית.

 

 

סברובסקי בפלאנט. תליון סנונית  צילום איימי טל

כדי לשמור על מעמדם בחזית הקדמה הטרנדית, מתאמצים אמני התכשיט לעצב אותם בצורות אוונגרדיות ומפתיעות בלי לחשוש שלא יימצא להם קונה. לבעלות תקציב מצומצם הם משלבים בתכשיטים גומי ועור, נוצות וצדפים, חרוזי פלסטיק ותחליפי יהלומים, והצעירות בהחלט הן קליינטיות נלהבות של אלה. אבל גם עדיים ממתכות ואבנים יקרות, נראים כיום לא כמו מה שעונדות האימהות והסבתות שלנו. תליון בצורת חיפושית משה רבינו, צמיד שממנו משתלשת סנונית קטנה, עגילים בצורת שלד של דג ועוד. חז"ל הורו בעלים לקנות תכשיט זהב לרעיותיהם לקראת כל חג. הרעיות יודעות בימינו יפה מאוד גם לקנות תכשיט אופנתי באופן עצמאי. הנה כמה הוכחות המלמדות על המגמה.

בלום. תליון עין

מותג סופר בורגני ויוקרתי כמו BLOOM, המתמחה בתכשיטים מזהב 18 קראט ויהלומים איכותיים, הפתיע למשל לקראת חגי תשרי עם תליון בצורת עין, משובצת יהלומים שחורים ולבנים תלוי על שרשרת עדינה ועולה 3,800 שקלים. מסתבר שגם בעלי ממון פתוחים לחדשנות עיצובית בתחום.
באימפרס, רשת חנויות לתכשיטים ושעונים מקבוצת רולטיים, ניתן למצוא עגיל דמוי קפיץ שעיצבה במסגרת קולקציה שלמה הסטייליסטית סנדרה רינגלר, לא מחוט מתכת אלא משובץ ביהלומים. מחירי הסדרה של רינגלר נעים בין 990 ל-5990 שקלים.

אימפרס. עיצוב סנדרה רינגלר. צילום אורי לבני

ברשת התכשיטים מגנוליה ראיתי עגילים הנראים כמו משושה או מתומן מכסף בציפוי רודיום או זהב בשילוב אבני זירקון קטנים במחירים נגישים יותר של 89-459 שקלים. רוב תכשיטי הקולקציה החדשה של מגנוליה מעוצבים בקווים גיאומטריים.

מגנוליה. צילום סיון לוי

על המעצבת מיכל נגרין הוכרז באחרונה שהמותג שלה עומד בפני פשיטת רגל, אבל רשת החנויות הנושאת את שמה, וחנות האונליין, עדיין פתוחות וניתן למצוא בהן לצד בגדים ואביזרי אופנה גם תכשיטים המשלבים בדים בהדפסי תלת ממדי, טבעות מתכת מודפסות בגרפיקות שונות, שרשרות של אבנים שקופות וטווח מחירים של 79-659 שקלים.

סברובסקי בפלאנט. צילום איימי טל
חובבי קריסטלים ישמחו לשמוע שברשת פלאנט השיקה סברובסקי לקראת עונת המעבר תכשיטים עם תליון סנונית, הציפור המסמלת את בוא הסתיו. מדובר בין היתר בצמיד זהב עם תליון זכוכית וחרוזי קריסטל שחורים, כשהסגירה המגנטית שלו מעוטרת גם היא באבני סברובסקי קטנות. מחיר הצמיד: 310 שקלים. תכשיט נוסף שהלהיב אותי במותג סברובסקי שייך לקולקציה בשם ליזבל, שגם אותה ניתן למצוא בפלאנט. מדובר בשרשרת זהב ועליה תליוני חרקים שונים כולל דבורה וחיפושית משה רבינו. המחיר: 650 שקלים.

עדיים מכל הלב. צילום יוסי גמזו לטובה

סטודיו עדיים מכל הלב מתמחה בתכשיטים בעבודת יד, וכל הכנסותיו מופנות ליצירת מקומות פרנסה ותעסוקה לאנשים הנמצאים בשלבים שונים של הליך שיקום נפשי. לקראת חגי תשרי מציעים בו תכשיטים מותאמים מבחינת המחיר לילדות ונערות, החל מ-25 שקלים. אחד מאלה הוא טבעת ועליה תבליט של פרפר.

 

 

פנדורה
עוד מותג בעל מחירים נגישים, פנדורה, השיקה קולקציית סתיו עם תליוני חישוק בצורת O, מכסף סטרלינג, או זהב ורוד, עגילי כסף, חרוזים מטאליים, שיבוץ אבני זירקון, וטבעת עשויה מארבעה חישוקים מפותלים שמשכה את תשומת לבי במיוחד. המחיר ההתחלתי של הטבעות הוא 209 שקלים, ושל העגילים -149 שקלים.

  עגילים PARFOIS

ואסיים במותג אופנה חדש בארץ, פרפואה, PARFOIS, יבוא מפורטוגל, שחנות הדגל שלו נפתחה בקניון עזריאלי בתל אביב, יש לצד בגדים, כובעים, צעיפים, נעליים ותיקים גם צמידים מבד בשילוב חלקי מתכת, ועגילי חישוק בגדלים שונים במחירים הנעים בין כ-15 לכ-110 שקלים. התכשיט החתרני ביותר של פרפואה נראה לי, הוא צמד עגילים הנראים כמו שלד של דג זהוב.

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.