פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד ילדים, הנעלה, ילדים, עיצוב.


זה קורה בפרוס כמעט כל קיץ בשנים האחרונות: האקסיומה שכבר המציאו הכול בתחום הסנדלים ונעלי הספורט – מתנפצת. ואני נדהמת ומתפעלת שוב מהחדשנות של העיצוב והארגונומיה. הדוגמאות שאני מביאה כאן, יוכיחו.

ASICS

למותג היפני ASICS יש ריצה בשם "מטה ספיד סקיי" עם סוליות קצף שמאפשרות מהירות וקפיציות, רכות וקלות. משקלן 185 גרם. מחירן 990 שקלים ובארץ ניתן למצוא אותן רק בחנויות המותג בנמל תל אביב, בקניון TLV בתל אביב, בקניון חיפה ובאתר https://originals.co.il/. ראו את זוג הנעליים האדומות מבד רשת עם העיטור השחור.

גלי. צילומים טל טרי
רשת גלי לא מפסיקה לחדש גם היא. תמצאו בה סנדלים עם רצועות מבד דנים (ג'ינס) עם שוליים פרומים, כפכפים עם רצועות קלועות בשלל צבעים, וסנדלים עם כמות כזו של אבנים מנצנצות, עד שהם נראים כמו תכשיט לרגל. טווח המחירים: כ-80 עד כ-400 שקלים. לילדים יש בגלי סנדלים ורודים ותכולים, סוליות בצבע הגפה. בשילוב חבלים, אבזמי כסף בולטים, וסגירה בקרסול לבנות. נעלי ספורט בצבעוניות נועזת של כתום, צהוב, ורוק ואפילו ורוד עם סגירת כפתור שמושכים ושומעים קליק וכך הן נצמדות לכף הרגל ללא שרוכים – לבנים. מחירי הילדים כ-150 עד כ-200 שקלים.

גלי

גלי ילדים. סגירת כפתור. צילומים טל טרי

 ברשת הלב הכחול, סנדלי הטיולים של המותג קפריס הם ללא שרוכים עם גומי נמתח באמצעות קליפס, רשת לאוורור וסגירת סקוטש – 315 שקלים. ניתן להשיגם בחנויות המותג וגם באתר WWW.BLUEHEART.CO.IL

הלב הכחול. קפריס

הכי מדהים שם פריט שהוא ספק סנדל, ספק סניקרס, מורכב מחומרים ממוחזרים ברמה גבוהה של זמש, בד ורצועות אלסטיות, סגירה בקרסול ופתיחה מלפנים, וחייבים לראות כדי להבין. בצילום המצורף רואים דגם מנומר בחלקו האחורי, עם רצועות בשחור, אדום וצהוב בהיר, וסוליה גבוהה עם שולי פס אדום. 450 שקלים. בצילומים מופיע גם סנדל קפריס בגווני בז' עם חלק מחורר מחוזק בפסי עור ותוספת חבלים.

הלב הכחול. צילום ג'יוספו

רשת פקטורי 54 נעלי הריצה של פומה – בצילומים רואים שתיים צמודות, אחת כחולה עם פסים בהירים ואחת אדומה – נקראות "ראן פוראבר" (RUN FOREVER) ריפוד פנימי,  סוליות קצף, וטכנולוגיית NITRO לשיפור מהירות ריצה. כ-750 שקלים. יש למותג הזה גם נעלי ריצה ב-1.190 שקלים ו-1590 שקלים.

פומה

ניתן להשיג בחנויות הדגל של פומה ובאתר FACTORY54.CO.IL

 את סקירת חידושי הסנדל אני מסיימת עם בירקנשטוק, מותג שפתח באחרונה חנות שלישית בקניון רמת אביב, בנוסף לאחת בנמל תל אביב ואחת בקניון שבעת הכוכבים. יש דגמים לילדים, נשים וגברים בהם כפכפים מקושטים באבזמים גדולים, חלקם מהחומר אווה (EVA) המאפשר להיכנס איתם למים, וייחודם המוכר הוא איכות ונוחות. ניתן להשיג ברשתות בירקנשטוק, ואוריג'ינלס ובאתר https://originals.co.il/ 150-1000 שקלים.

@בירקנשטוק. סנדלי EVA

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.