פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, עיצוב.

חיפשתי שמלת קיץ שלא זועקת טרנדיות עכשווית, שלא תהפוך בתוך עונה למשהו שעבר זמנו, שמלה או אפילו חצאית וחולצה שאפשר יהיה ללבוש בבוקר לעבודה ואחרי הצהריים עם אביזרים מתאימים למסעדה או פגישה, ביגוד נשי ועדין והולם גם ימים של חמסין וגם ערבים קרירים בנופש בגליל ובגולן, לא חשוף, ולא קצרצר.

קאלה. צילום ניר יפה

לא תאמינו כמה קשה למצוא שמלות כאלה ברשתות ובחנויות. משום מה תעשיית האופנה המקומית דואגת בעיקר לצעירות דקות שאוהבות להראות הרבה חלקי גוף  ורגליים. אבל רגע לפני שהרמתי ידיים וחשבתי להיעזר במעצבת אופנה שתתפור לי שמלה לפי מידה, במי יודע כמה כסף, מצאתי מספר "צדיקות בסדום", ואני חולקת אתכן בשמחה את הממצאים האלה.

קאלה. צילום ניר יפה

מותג האופנה קאלה מציע אופנה חגיגית אבל לא מתאמצת, נינוחה ונשית, בגוונים בהירים של פסטל, סגול לילך, תכלת, לבן, שמנת, בז׳ ומוקה בהיר. והבדים תואמים את סולם הצבעים: שיפון, תחרה וכותנה. חלק מהשמלות בהדפסים, חלקן שזורות בחרוזים ורקמות, לחולצות הכפתורים יש צווארונים מיוחדים, ולחלק מהחצאיות יש חגורה משולבת.

קאלה. צילום ניר יפה

המותג קאלה שייך לעדי גלר, שמייצרת רק מספר מצומצם של עותקים מכל דגם, ואפשר למצוא אצלה גם כובעים, תיקים, נעליים ומטפחות. טווח המחירים הוא 99- 399 שקלים. פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק www.cala.co.i

גולברי. צילום עמיר צוק

 בית האופנה GOLBARY מצטיין מזה שנים בייצור בגדים לטעם ולגזרה של האישה הישראלית. בימים אלה הוא משיק שמלות ערב חדשות במחירי הנחה, בגזרות נוחות ובדים קלים, ביניהם שמלת פייטים בשחור או כסף, שמלות בהדפסים של שחור-לבן, שמלות מתחרה וקרושה, שמלות ארוכות בהדפס פרחוני ושרוולים קצרים.

גולברי. צילום ניר יפה

לצד השמלות יש בגולברי לשדרוג ההופעה תיקי ערב, חגורות ותיקים עם ידית נשיאה וגם שרשראות חרוזים ופנינים ועגילים משובצים באבנים. השמלות החל מכ-200 שקלים והחצאיות החל מכ-230 שקלים.

גולברי. צילום עמיר צוק

בקולקציה החדשה של נועה גלר, בעלת המותג GALLER, ראיתי בין היתר שמלת כפתורים ארוכה בירוק כהה, עם שרוולים עד המרפק, מכוסה בהדפס בירוק וצהבהב בהיר, שילוב מרשים של נוחות לצד תחכום. גלר אומרת שהיא בוחרת בגזרות לא הדוקות ובבדים אווריריים, כמענה למה שהלקוחות שלה רוצות ללבוש.

גלר. לירון ויסמן

יש לגלר גם דגמים קיציים חשופים אבל לצידם שמלו כמו זו הנראית בצילום המצורף. והיא גאה בקולקציית קפסולה מבדי טטרה (כמו בדי חיתולים), שייבאה מהולנד למען הקיץ הישראלי. מחירי השמלות: 380-520 שקלים. המידות: 36-50. ניתן להשיג במתחם בזל בתל אביב ובחנות האונליין: https://gallerdesign.com

feyge צילום ענת קזולה

בית האופנה הישראלי feyge של המעצבת בתאל בר גיורא מתחשב במיוחד במבנה הגוף הנשי, בסיסמת: "החופש להיות את", במידות 34-48. בתאל אומרת שאופנה אמורה להתאים את עצמה אליך ולא להיפך. הקולקציות שלה צנועות מבחינת אורך השרוולים והמחשוף וגם בגזרות המעטפת יש שכבה כפולה- אחת תפורה וסגורה ומעל שכבה מתנפנפת. טווח המחירים שלה נע בין 70 ל-499 שקלים לפני הנחות ומי שקונה ב-350 ומעלה תקבל משלוח חינם הביתה. חפשו פרטים באתר https://feyge.fashion/

תאירי. צילום אפי שמח

אחרונה חביבה היא קולקציית הקיץ של מותג אופנה חדש, "תאירי", שייסדה הדס לניאדו, הכוללת גזרות פטנט מיוחדות לנשים מיניקות. לדבריה היא הוכיחה שאפשר לעשות אופנה עכשווית ועדכנית שהיא גם צנועה ויעילה. "המותג שלי נולד מתוך צורך אישי" מגלה הדס. "כאם צעירה מצאתי את עצמי מתלבטת האם ללבוש שמלה צרה אבל לא נוחה כשצריך להיניק תינוק חדש, או רחבה ונוחה אבל פחות אופנתית. באחד הימים מול המראה, דמיינתי לצידי קהילה נשית שלימה שרק צמאה לפתרון. ואז נולד המותג שלי ההופך את ההנקה מנטל אופנתי לקישוט ואפילו אביזר אופנתי. בתקופת ההשקה היא תשלח חינם בגדים הביתה מעל קנייה ב-350 שקלים. ניתן לרכוש את השמלות באתר ובדף הפייסבוק
https://www.tairi-fashion.co.il

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.