פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, עיצוב.

בשעה 2:00 בלילה במוצ"ש הקרוב, מזיזים את השעון לאחור והשעה תהיה 1:00. התחזית היא אמנם לגשם ראשון בשבת, אבל ההרגשה היא עדיין קיץ, או מקסימום תחילתו של הסתיו. אבל את המחליטים להפיל עלינו שעון חורף זה לא מרשים. אז בואו נתרשם משעוני היד החדשים, שניתן לראות וגם להזמין אונליין.

G-SHOCK

מותג השעונים G-SHOCK מבית קסיו מציג שעון צבעוני מסחרר בכל צבעי הקשת, לגמרי מראה ייחודי ויוצא דופן. לכל שעון, אומרים בחברה, יש צירוף צבעים אחר, כך שאין שני שעונים אותו דבר. רצועת השעון הזה עשויה סיליקון שרף בשני צבעים, ורוד וכחול. ובין היתר הוא מראה את השעה ב-48 מדינות בעולם. מחירו 1379 שקלים. ניתן להשיג באתר חברת קסיו.

גלקסי. ג'נטלמן

למעדיפים שעון יד מאסיבי במראה גברי קלאסי עם רצועת עור שחורה, מתאים שעון גלקסי הנראה כאן. ולנשים המעדיפות שעון יד הנראה כמו תכשיט ישנו השעון הוורדרד במותג פוסיל עם רצועת חוליות המתכת ברשת חנויות ג'נטלמן.

פוסיל. רשת ג'נטלמן

ברשת הבורסה לתכשיטים ניתן למצוא יבוא בלעדי של שעוני ורסצ'ה, דוקסא, ופרנץ' קונקשן. אלה של ורסצ'ה כוללים את המוטיב המפורסם של המותג, ראש מדוזה. חפשו באתר www.thebursa.co.il.

ורסצ'ה

.בחנות גאדג'טשופ, יש שעונים מעוררים בכל מיני צורות, ביניהם השעון הבורח הצהוב הנראה בתמונה. הוא מצלצל ואז בורח ומתגלגל על הרצפה כדי שלא נצליח להשתיק אותו בלי לצאת מהמיטה ולהמשיך לישון.

גאדג'טשופ

שעון מעורר מדליק נוסף הוא כזה שיקפיץ מטרת קליעה שלכיוונה צריך לירות ולקלוע בכדי להפסיק את פעולת הצפצוף… ויש גם שעון משולב בחיישן שמדווח על מזג האוויר בחוץ ושעונים המעוצבים בדמויות של גיבורי על, כמו הענק הירוק. 39-499 שקלים. ניתן להשיג ב- www.Gadgetshop.co.il

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.