פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד.

קבלו הצצה ראשונה למלתחה של העונה הבאה: הצבע שיגרום למהפך במלתחת הסתיו-חורף 2016 שלנו הוא – קינמון.

 זארה. גם ילדים ילבשו צבעי קינמון וחמרה

זארה. גם ילדים ילבשו צבעי קינמון וחמרה

שוחים בלחות וזיעה של חום אוגוסט קשה להתייחס ברצינות לבגדים חמים, אבל תעשיית האופנה כבר לגמרי שם. את הקינמון, סוג של חום-אדמדם, מצאתי בקולקציות החדשות של שלושה מותגים לפחות, מה שאומר שלצד האפור, שחוזר כמעט תמיד לקראת היורה, יבצבצו בחלונות הראווה בגדי קינמון. למי הצבע הזה מתאים? בעיקר לברונטיות וג'ינג'יות. אבל סביר להניח שכל פאשניסטית המכבדת את עצמה תשלב נגיעות חומות-אדמדמות בהופעתה.

אופנת הסתיו  של זארה

אופנת הסתיו של זארה

 

ברשת האופנה הספרדית ZARA אפילו בגדי הילדים צבועים בצבע החם הזה, שבעלי זיכרון ארוך יודעים שכיכב בשנות השבעים יחד עם מכנסי הפדלפון, הצמודים למעלה ומתרחבים כלפי מטה, שגם הם כבר תופסים תאוצה, וחולצות עם רקמות. עוד משוחזרים מאותו עשור סריגת קרושה, ווסט פרווה, חצאיות טוטו מתנפנפות ושמלות בגזרת A. ז'קט קטיפה בחום קינמון מעל כתונת בצבע אדום לבנה עמוק, הוא שילוב שמציעים בזארה לגברים. נסו להיזכר איך התלבשו חברי "החלונות הגבוהים" או "הכל עובר חביבי", "החיפושיות" ודומיהם. מגפי בוקרים גם הם חלק מהחגיגה,

 זארה. גם לגברים יש חליפות בגווני קימון וחם אדמה

זארה. גם לגברים יש חליפות בגווני קימון וחם אדמה

חצאיות ארוכות בבדים רכים כמו שיפון וויסקוזה, ואביזרים נלווים של שרשאות, תיקי זמש עם גדילים (פרנזים), או צבועים בזהב וכסף, קטיפות וברוקד. עשורים רבים נחשבה אופנת שנות השבעים הזו לאחת המכוערות שהיו, אבל כול כאלב ביג'י יומו, והנה בחורף הקרוב כנראה תהיה לה עדנה. כך גם נעליים צבאיות ונעליים שטוחות. אגב, למי שגווני קינמון וחמרה לא מתאימים יכול לבחור בצבע קוניאק או קפה. ואפור כבר הזכרתי.

מראה הסתיו-חורף של  קסטרו .צילמה נטלי זריקר

מראה הסתיו-חורף של קסטרו .צילמה נטלי זריקר

 

קיימת אפשרות לשלב רק נגיעות של קינמון או קוניאק, בבגד שצבעיו השולטים הם שחור ולבן, כמו בשמלת מעיל דמויית טוניקה אוריינטלית של לורד קיטש או לדבוק בגוונים שונים של חום, כמו שראינו בתצוגת הסתיו האחרונה של קסטרו. הרשת בחרה למחזר לא רק את אופנת הבוהו-שיק של עשור שנות השבעים, אלא גם מראה ה"מודס" של שנות השישים, אופנת הפאנק של שנות השמונים, והגראנג׳ של שנות התשעים.

אופנת סתיו קסטרו .צילום נטלי זריקר

אופנת סתיו קסטרו .צילום נטלי זריקר

אגב, בתצוגה ליוו את הבגדים מנות תואמות שנוצרו בהשראת האופנה. כמו קוקטייל עם ענני קרמל-קינמון. בין המראות המובילים של קסטרו: חצאית מקסי עם שסע קדמי ורקמה אתנית, תחרה בגווני שמנת משולבת עם החום-קרמל הלוהט של הסתיו, פונצ׳ו עם גדילים מעל חולצת קרושה אתנית, קרדיגן קרושה ארוך עם פרנזים, שמלה מחויטת באורך ברך עם קפלים קדמיים, צווארון מעוגל והדפס מנומר בשחור ובורדו, חצאית קלוש רחבה, באורך הברך,

 

קסטרו. חום קינמון ליום סתוי לוהט. צילום דודי חסון

קסטרו. חום קינמון ליום סתוי לוהט. צילום דודי חסון

 

ולגברים מראה השכבות של מטפסי הרים אמריקאים, עם הבזקים של בורדו, ירוק וכחול, חולצות משבצות נצחיות מפלנל, ונעלי זמש חום גבוהות עם סוליות קרפ.

אפשר גם רק נגיעות קינמון כמו בבגד הזה של  לורד קיטש . 189 שקלים. צילום גלעד בר שליו

אפשר גם רק נגיעות קינמון כמו בבגד הזה של לורד קיטש . 189 שקלים. צילום גלעד בר שליו

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.