פורסם by & קטגוריה חגים, ילדים, תרבות.

לצד משלוחי המנות לקרובים, שכנים וחברים, ולפי מצוות המגילה, יש לתת בפורים גם "צדקה לעניים". בגרסה עכשווית "עניים" יכולים להיחשב גם ילדים חולים או מיוחדים, שחלק מעלות משלוח המנות המוכן שאנחנו קונים, יוקדש למענם.

"מיה תעשיות מזון" ועמותת "חיים לאלון"

עמותת "חיים לאלון" בשיתוף עם חברת "מיה תעשיות מזון" מציעה שנעזור לממן פיתוח תרופה לאלון שי לוי בן ה-10 הסובל ממחלת דושן, שהיא מחלת ניוון שרירים גנטית חשוכת מרפא. בימים אלה נערך מסע התרמה ומכירת משלוח מנות עבורו ועבור ילדים החולים במחלה הזו כמותו. המטרה היא להשתתף בכספנו במחקר ופיתוח למציאת תרופה למחלה. על שכיחות דושן מספרים לנו שבן אחד מכל 3500 לוקה בה.

מחיר משלוח המנות הזה הוא 12 שקלים וכלולים בו סוכריות וחטיפים וגם רעשן. הכשרות היא בד"צ העדה החרדית. כל המוצרים פרווה ואין בהם שום מרכיב מעורר אלרגיה, כלומר אין שומשום, או בוטנים, אגוזים או שקדים, חלב או ביצים, גלוטן או ג'לטין.

מילניום מארקטינג וארקוסטיל למען ילדי "בית איזי שפירא"

הצעה נוספת למשלוח מנות משולב בצדקה יש לחברת מילניום מרקטינג, יבואנית Arcosteel בישראל: מארזים למען ילדי "בית איזי שפירא" עם חטיפים, ממתקים ושוקולדים שניתן לרכוש בכל אחד מסניפי רשת ארקוסטיל קיטצ'ן ברחבי הארץ, ארוזים במגוון תיקים וקופסאות מעוצבות בטווח מחירים  של 12-150 שקלים. המטרה היא להפנות את כספי הרכישה לטובת ילדים ואנשים בעלי מוגבלויות.

פעמית סטור

לבעלי מוטיבציה ואהבה לעבודת כפיים, הייתי מציעה להכין לבד משלוחי מנות בבית, למכור ולהעביר את הרווחים לאחת מעמותות הצדקה. לשם כך אפשר לרכוש ברשת "פעמית סטור" מבחר גדול של אריזות להכנת משלוחי מנות בשיטת "עשה זאת בעצמך". רמי שר שלום מבעלי הרשת אומר שיש בסניפים שלו סלסלות, אגרטלים ועציצים מעוטרים באיורי מסיכות, רעשנים וליצנים, סרטים, מדבקות ספוג, שיפודים, ממתקים וסוכריות גומי, סוכריות שרשרת, שוקולדים עטופים, פרחי משי נייר צלופן ועוד. אפשר בעזרתם להכין משלוחי מנות מושקעים לפי הטעם האישי והכיס. עלות הפריטים האלה נוחה ונעה בין 2.5 ל-9.9 שקלים.

"השדה מוצרים אורגניים". צילום הדס ניצן

צורה אחרת של עשיית הטוב, היא להכין משלוחי מנות מיוחדים למי שמקפיד על תוצרת אורגנית שהיא ללא ספק בריאה יותר מאשר גידולים עם חומרי הדברה ומוצרי מזון עם חמורים משמרים וצבעי מאכל ומהריכיבים מהונדסים גנטית. חברת "השדה מוצרים אורגניים למשל, מציע גליליות כוסמין במילוי קרם חרובים, עוגיות חרובים, פתי בר ובייגלי אורגני ועוד. ניתן להשיג בבתי טבע וברשתות שיווק ברחבי הארץ.

"טופיפי" ליימן שליסל

ואם בכל זאת אי אפשר לוותר על מתוקים, המותג טופיפי המשווק על ידי ליימן שליסל מציע בימים אלה מהדורת ענק מוגבלת, בצורת מארז מלבי ארוך עם אגוזי לוז מצופים בקרמל וקרם נוגט, ומעליהם מעטה שוקולד כהה שיכול להיות כשלעצמו משלוח מנות שלם. בכל מארז יש 2 אריזות וגם פאזל מגנט כמתנת חג.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.