פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד.

לא ייאמן: אפילו גל גדות, הנציגה הבולטת והמצליחה ביותר של ישראל בהוליווד, יכולה לצאת בצילום לא קולית ולא מגניבה, בלשון המעטה, כאשר מלבישים אותה בבגדים שלא נכונים לגזרתה, ועם תסרוקת פרועה. מדובר במערכת בגדים של חולצה לבנה וחצאית כיווצים בתכלת, שנכון, משדרת רטרו, אבל לא לכל סגנון שלבשו הסבתות שלנו בשנות החמישים, צריך לחזור.

גל גדות  לקסטרו. צילום דודי חסון

גל גדות לקסטרו. צילום דודי חסון

 

גדות צולמה לכבוד השקת קולקציית אביב 2015 של חברת קסטרו. כהוכחה לכך שזה לא גדות, זה הבגד, משמש הצילום השני עם עליונית רכה ומכנס באורך חדשני, שניהם בגוונים ניטרליים, שבו נראית הדוגמנית-שחקנית הרבה יותר כמו שאנחנו רגילים לראות אותה.

 

 

גל גדות הפרזנטורית של קסטרו במערכת אביבית . צילום דודי חסון

גל גדות הפרזנטורית של קסטרו במערכת אביבית . צילום דודי חסון

 

אגב, מלתחת האביב על פי המעצבים של קסטרו מזכירה יותר את שנות ה-70 מאשר החמישים. והיא כוללת ארבעה סדרות עיקריות. רובן לגילאי תיכון ואוניברסיטה.

הראשונה: חולצות טי. הן יהפכו לפריט מפתח. הושקעו בהן טכניקות, גזרות ובדים: כותנה, פשתן, תחרה, סריגת מלאנז׳, הדפסי תמונות וטיפוגרפיה.

הכי מגניבה: חולצת טי עם הדפס תחרה.

הסדרה השנייה היא בוהו שיק פינת אמריקנה. השראות מהדפסים שבטיים אינדיאניים וגם תחרות מעודנות. צללית ספורטיבית, שיש בה קפלים וכיסים.

פריט חובה: מכנסי דרופ רכים, מבד סרוג עם חגורה רחבה, כיסים מחויטים וקפלי מותן. אפשר גם חולצת משבצות המאזכרת בוקרים אמריקנים, או סריג דקיק עם רקמת חרוזים. הכי מחמם לב: חצאית קומות מתחרה לבנה, ושורטס מג׳ינס עם תחרת קרושה. התחרה חוזרת בטכניקות חדשות כגון רקמת תחרה על גופיה או הדפס תחרה על שמלה.

אוהבות שמלות ימצאו שמלת פרחים דקיקה מוויסקוזה עם קו חזה גבוה הנלבשת עם קרדיגן קרושה ופרנזים מתנופפים. שנות השבעים כבר אמרנו? אז יש גם תיק פרנזים חום וסנדלי עור, נעלי חבל ותיק דמוי קש.

הסדרה השלישית היא טרופיקנה. חשבו איי הוואי, הבהאמאס והקאריביים. שמלות מקסי דקיקות, הדפסי דקלים וצבעוניות של גלידה, מנטה, בננה ושמנת.
הרביעית משתוקקת ליאכטות. צבעי אדום, כחול ולבן. פסים ועוגנים, צדפות וסוסוני-ים. חולצות הטי בקבוצה הזו נלבשות עם מכנסי טרנינג רחבים (גזרת נערות הרמון), נעלי פלטפורמה וסוליית טרקטור גומי בגימור מטאלי.

ומה קורה לג'ינס, שאין עונה בלעדיו? הוא סופר סקיני עד קו הברך ומתרחב עד קו המכפלת. לא יכולים להיכנס לסקיני? יש חצאית ג׳ינס עם כפתורי מתכת, חולצת ג'ינס בסגנון בוקרים, וז׳קט ג׳ינס במראה צבאי עם כפתורי זהב מושחרים. ג'ינס הקרעים ממשיך מן החורף אל הקיץ עם קרעים מודגשים שחושפים את הברכיים והחידוש נקרא Michelle, ג'ינס קצר מהרגיל הנושק לאורך שלושה רבעים.

הכי אין: מכנסי ג׳ינס באורך שורטס עם תחרת קרושה במכפלת.

אגב, המחירים בקסטרו, גם בתחילת העונה, ולא רק בסופה, ממשיכים להיות בינוניים. שתי דוגמאות: החצאיות, כמאה עד כ-259 שקלים, והשמלות, כמאה עד 359 שקלים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.