פורסם by & קטגוריה בריאות, מזון ומסעדות.

בין כל החלוקות המוכרות באנושות (גבוהים-נמוכים, רגועים-עצבנים, גברים- נשים וכו'), יש אחת שלא מספיק מודעים אליה: אלה שאוהבים טעמים מוכרים
וישנים כמו עוגות של אימא, תבשילים של סבתא, במבה בטעם בוטנים, ואלה שהתיאבון שלהם מתעורר רק מול החדש: במבה בטעם קרמל, גלידה בטעם יפני,
קרקר בטעם סלק ויש עוד. על העוד הזה אני כותבת היום. תעשיית המזון מתפרנסת בזכות אוהבי החידושים וסקרני הטעם, ומספקת להם כל חודש וכל עונה,
מוצרים שלא שיערום אבותינו. הישראלים אגב, ידועים בעולם כבעלי נכונות גבוהה להיות שפני ניסיון של כל מוצר חדש.

שטראוס. פריכיות חומוס, עדשים שחורות, אפונה ירוקה וקינואה

משהו ללעוס
מכירים את פריכיות אנרג'י של שטראוס, 130 קלוריות לשקית שלמה? משעמם לכם הטעם המוכר? החברה מייצרת עכשיו פריכיות כאלה עם חומוס, אפונה ירוקה, עדשים שחורות, קינואה, פלפל שחור ומלח ים. גם את הצורה שינו – ממרובע למשולש.

כרמית. פניני ירקות

גם חברת כרמית שינתה את הרכב הקרקרים האיטלקיים שלה פניני, ויש כאלה העשויים עם ירקות בטעמים של סלק, גזר וקייל על בסיס קמח שיפון מלא. צורתם מלבן צר וארוך. הם מצטרפים לסדרה קיימת הכוללת קרקר דגנים בתוספת שומשום, זיתים ושום, צ'ילי פיקנטי, עגבניות ובזיליקום ועוד.

אסם. לחמית סלק ותרד

אסם כמובן מככבת בקטגוריה הזו עם המותג לחמית, והחידוש שלה היא לחמית סלק ולחמית תרד. הטעם נפלא. ממליצה בחום.

עוד הפתעה מתחום מאכלי הבריאות: לאפה ללא גלוטן שפיתחה לראשונה חברת "גרין לייט", כך שגם הנמנעים מגלוטן וחולי צליאק יכולים למלא ברטבים ובסלטים, נתחי עוף צלוי, סלמון, חומוס-טחינה וכו', למלא ולגלגל. האתגר הגדול בלאפה הוא להגיע למוצר שיהיה גמיש ונוח ולא ייקרע במילוי כמו לאפה רגילה, בלי לוותר על הטעם, מסביר עופר אליאב, מנהל השיווק והמכירות ב"גרין לייט".

הלאפה הזו היא נטולת גלוטן, לקטוז, קזאין, שומן טרנס וחומרים משמרים. משווקת קפואה ומוכנה לשימוש אחרי הפשרה של כמה דקות בטמפרטורת החדר. כ-17 שקלים ל-240 גרם ברשתות השיווק ובחניות הטבע.

גרין לייט. לאפה ללא גלוטן

ומה קורה כשעוברים מתחליפי הלחם ללחם עצמו? כאן ממתין לחם הפשתן של חברת "ביכורים מזון ומאפה" המשווק כעשיר באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים, ודל מאוד בפחמימות. מסתבר שפשתן לא מתאים רק לבגדים ומצעים אלא גם לאכילה בריאותית.

ביכורים. לחם פשתן

זרעי הפשתן נטחנים והופכים לבצק במאפיה בקנדה, ולחם הפשתן משווק קפוא. אחרי פתיחת האריזה אפשר לשמור אותו בטמפרטורת החדר טעים ומשביע אבל לא זול: 22-26 שקלים ל-450 גרם. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע או באתר.

משהו מתוק
הביסקוויטים המצופים בשוקולד חלב של חברת כרמית הנקראים "אגו" זכו להתחדשות, עכשיו יש עליהם פיזור של קוקוס קלוי, סוכריות צבעוניות, או שברי עוגיות.
שרון קונסטנטיני מנהלת השיווק של החברה מזכירה שסדרת "אגו" כללה עד היום וופלים מצופים בשוקולד חלב, לבן ומריר, וופלים ללא גלוטן, שוקולד ללא תוספת סוכר ועוד, אבל השנה הוחלט לעבור לביסקוויטים המצופים שוקולד עם התוספות. 6.90 שקלים ל-115 גרם.

מיה תעשיות מזון. צילום אבי כהן

אוהבים קינוח בצורת מעדן פירות? חברת "מיה תעשיות מזון" מציעה עכשיו צנצנות עם ארבעה מוצרים חדשים: מעדן פרי תות שדה; מעדן פרי משמש; מעדן פרי דובדבן; מעדן פרי אוכמניות. כולם ללא תוספת סוכר וללא צבעי מאכל. הם מיובאים מבולגריה, כשרים (רבנות תל אביב), פרווה, וטל שגיא סמנכ"ל המכירות במיה אומר שהודות להם ניתן לאכול קינוח פרי מתוק שלא פוגע באורח חיים בריא. כ-13 עד כ-16 שקלים ל-100 גרם. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק למעט שופרסל.

השדה. פירות טרופיים אורגנים

פירות טרופיים אין בארץ בכל עונות השנה, אז חברת השדה המשווקת מוצרים אורגניים מציעה אותם עכשיו בצנצנת: אננס, פפאיה, מנגו, יבוא מסרילנקה. הם נתונים במיץ אננס, ללא תוספת סוכר, כולם מגידול אורגני. אפשר לנשנש ישר מהצנצנת או להוסיף לעוגות וסלטי פירות. כ-20 שקלים ל-350 גרם. 200 גרם פרי לאחר סינון המיץ.

וגה. ממרח אורגני של קקאו ואגוזי לוז. צילום הדס ניצן

עוד שילוב בין מתוק לבריאותי מצאתי בחברת וגה המשווקת מוצרים טבעוניים: ממרח אגוזי לוז וקקאו קראנץ' בסדרת ויגו. המרקם מתאים למריחה על לחם וגם לפנקייקים, ציפוי עוגות ומילוי עוגיות. מכיל אגוזי לוז אורגנים, קקאו, וניל וסוכר קנים אורגני, ללא שומן טראנס, ללא לקטוז או חומרים משמרים. כ-26 שקלים ל-200 גרם.
שלוקים הם בין קינוחי הילדים האהובים ביותר בקיץ, וחברת כרמית מפתיעה עם שלוקים בטעמים מוגזים של קולה, ליים ותות. ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא צבעי מאכל וללא גלוטן. כ-11 שקלים ל-60 יחידות.

וילי פוד. גלידה יפנית
אין מתוק בקיץ ללא גלידה, אז מה דעתכם על גלידה יפנית שמגיעה דרך אמריקה ומשווקת על ידי ויליפוד? קוראים לה מוצ'י, ומדובר בכדורי גלידה עטופים בעלי אורז דקים. טעם חדש לחלוטין, שהמשווקים מדווחים כי הוא להיט בארצות הברית. מעניין אם גם הישראלים יסתגלו אליו. ביחידה אחת של 26 גרם יש 80 קלוריות. כל אריזה מכילה 6 יחידות ועולה כ-20 שקלים. המוצ'י היא פרווה, בכשרות חתם סופר, ובשלב הראשון יגיעו לישראל 8 טעמים: קוקוס, תות, מנגו, וניל, תה ירוק, ליצ'י, פסיפלורה.

וגה. מרמשלו טבעוני

לאוהבי מרשמלו קבלו חידוש בשם DANDIES- מרשמלו טבעוני. משווקת אותו חברת וגה, בשני גדלים, רגיל ומיני. כ-23 וכ-24 שקלים לאריזה של 283 גרם. כשר פרווה וטבעוני.

משהו לשתות

למשקאות האנרגיה אין תדמית חיובית בגלל כמות הקפאין והסוכר הגדולה שהם מכילים. אבל חברת יפאורה הצליחה לייצר במותג שוופס משקה אנרגיה עם חצי מכמות הסוכר ועם קפאין טבעי שמקורו בקפה ירוק וגווארנה. חידוש אחר במותג שוופס הוא משקה "שוופס פינק&ביטר" המוסיף מתיקות וחמיצות של לימונדה ורודה עם מרירות של ביטר למון למשקאות אלכוהוליים.

יפאורה. שוופס אנרג'י מופחת קפאין ומופחת סוכר

גם ג'אמפ משיקה מהדורה של המשקאות השקופים שלה בשני טעמים חדשים: אגס ואפרסק. הם מתווספים לטעמים הקיימים תות בננה, תפוזים וענבים.

ג'אמפ אגסים

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.