פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה.

בניגוד לסנדלים ובגדי הים, הטריקו הדק והקרמים מסנני הקרינה, שאפסנו עד בוא הקיץ הבא, את משקפי השמש אסור להעלות לבוידעם גם בחורף. פה ושם יש לנו אמנם כמה ימים גשומים ונעדרי שמש, לפעמים אפילו מפתיע שבוע קר ממש, אבל בגדול, השמש מפציעה עם קרני UVB ו-UVA שלא פוגעות בעור חשוף כי אנחנו לבושים יותר, אבל כן פוגעות בעיניים, הזקוקות באקלים הישראלי לעדשות מסננות קרינה לאורך כל השנה. ואם כבר הולכים להצטייד בזוג חדש, כדאי שהם יהיו שילוב של אופנה עכשווית ומילה אחרונה טכנולוגית.

דיוק אופטיקס. ג'יג'י ברצלונה

הזדמנות להתעדכן וגם לרכוש את הטרנדים שיככבו בקיץ הבא – כבר בחורף הנוכחי, מספקת חברת דיוק אופטיקס המייבאת ומשווקת מגוון גדול מאוד של מותגים למאות חנויות משקפיים בישראל. בביקור במשרדים הנרחבים של החברה בראשון לציון, ראיתי תצוגת ענק של מאות משקפי שמש בסגנונות שונים, מותאמים לכל גיל, מין וטעם.
מרשים לגלות שם שגם עבור משקפיים שהן המילה האחרונה באופנה, שיש מעצבים מפורסמים הנוהגים לדרוש עבורם אלפי שקלים, המיובאים האלה עולים מאות בודדות.

דיוק אופטיקס. טרנד המסכה

לתוהים מדוע בכלל לשלם סכומי עתק עבור משקפי שמש לא אופטיות, התשובה המקובלת, והנכונה, היא שההשפעה שלהם על ההופעה הכללית שלנו היא אדירה. עיניים כידוע הן הדבר הראשון שהמבט נתקל בו בפגישה עם הזולת, וכשהן מכוסות – המשקפיים קובעות את הרושם הראשון.

דיוק אופטיקס. קרויצר קינדרס

שיבעה מאפיינים שיכתיבו את מידת המודעות שלנו לאופנה בלטו לעיני בחדרי התצוגה של דיוק אופטיק: א. מבנה מסכה, המזכיר מסכות סקי. משקפי שמש כאלה הם סופר טרנדיים אבל אי אפשר להפוך אותם לאופטיים. ב. עדשות בהירות. אנטיתזה מובהקת לעדשות הראי המסוות לגמרי את העיניים. מי שרוצה שיראו את עיניו גם כשהוא מרכיב משקפיים, ישמח לחידוש האופנתי הזה. ג. מסגרות דקיקות וסופר קלות, ממתכת איכותית ובלתי שבירה כמו טיטניום. ד. עדשות צבעוניות כתומות, ורודות, כחולות וירוקות. ה. גשר אף כפול, כמו למשל במשקפים של המותג מוסקוט – MOSCOT ו."עיגולדים"- משקפי שמש במבנה עגול (זוכרים את משקפי לנון מהחיפושיות?) ז. משקפיים שחורים (מסגרת ועדשות), במבנה מלבני ובסגנון רטרו של שנות החמישים.

דיוק אופטיקס. מראה אופייני בחדרי התצוגה של החברה בראשון-לציון
לתאר את כל המותגרים שמייבאת דיוק אופטיקס תקצר היריעה, אבל שניים בעלי טמפרמנט צעיר ובועט, כבשו את לבי במיוחד. האחד נקרא "קרויצברג קינדרס" הכולל את מבנה המסכה ועדשות הבהירות, ובוחר לצלם למודעות ולתשדירים שלו צעירים היפסטרים מסוג שומרי סף במועדונים, ולא דוגמנים מקצועיים. והשני, "ג'יג'י ברצלונה" עם מסגרות טיטניום קלילות ועדשות בשלל צבעים.ראויים לתשומת לב גם המותגים מוסקוט, שמדגיש את סגנון הרטרו הנוסטלגי, והמותג מייקיטה, שבין היתר יש לו דגמים ההולמים אנשים מבוגרים יותר ולא רק צעירים ונוער.

דיוק אופטיקס. מייקיטה
ועכשיו ניתן לתמונות לדבר. הן משכנעות יותר מכל מילה כתובה.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.