פורסם by & קטגוריה אופנה, שיער ותסרוקות.

שנה אחת תלתלים הם המילה האחרונה, ואחריה כולן מחליקות בפן, פעם יש פוני על המצח ופעם מושכים לאחור וחושפים את המצח, וגם צמות מופיעות ונעלמות במחזוריות קבועה. אז מה חדש בתחום בחורף 2017? זה שאוספים את השיער במהודק לאחור, או קולעים אותו בצמות מורכבות. בין מקורות ההשראה נמצאות כוכבות סדרות מובילות בטלוויזיה. "אם הדרקונים" ב"משחקי הכס", למשל, זו שחלק משערה הבהיר תמיד קלוע בצמות.

פול מיטשל. קארה ארוך צבוע בכמה גוונים

פול מיטשל. קארה ארוך צבוע בכמה גוונים

יש גם עיצובים מסוג אחר. פול מיטשל מעדיף דווקא קארה ארוך עם פוני, בשיער צבוע בכמה גוונים. להשגת המטרה יש למותג הזה קרם לחות מוקצף וספריי מבריק. רעיון אחר של פול מיטשל הוא שיער ארוך שחציו אסוף וחציו פזור. ויש לו גם תסרוקת של שניים-שלושה זנבות סוס (קוקו), עם ספריי מיוחד שמחזיק אותם במקום.

פול מיטשל. שני זנבות סוס (קוקו)

פול מיטשל. שני זנבות סוס (קוקו)

עוד חברה שלעולם לא שוקטת על שמריה היא "שוורצקופף פרופשיונל". בחורף 2017 היא השיקה אקדמיה מקצועית במתחם המשרדים שלה בנתניה, שאמורה להיות בית ומרכז לימודים, סמינרים ופגישות, למעצבי השיער הישראלים.

שוורצקופף פרופשיונל. שיעור באקדמיה

שוורצקופף פרופשיונל. שיעור באקדמיה

תשומת הלב לשיער בכלל ולמעצבים בפרט, באה לידי ביטוי גם בהרחבת סדרת OSiS+ עם מוצרים חדשניים, שהמרקם שלהם קל ונוזלי והרבה פחות דביק מאשר בעבר, והשקת קו מוצרים לאנשי מקצוע, שעושה להם חיים קלים.

שוורצקופף פרופשיונל. הערכה לטיפוח טקסורה

שוורצקופף פרופשיונל. הערכה לטיפוח טקסטורה

החברה הדפיסה קטלוג ובו כל יעד במספרה: טיפוח או עיצוב טקסטורה, ברק או קיבוע, מופיע בעמוד נפרד עם כל קבוצת המוצרים הייעודית. מדובר בשלוש קטגוריות: תכשירי עיצוב (Style), מוצרי טקסטורה (Texture) ומוצרי פיניש (Finish). ספרים לא צריכים לשבור את הראש כדי להחליט מה הולך עם מה. יותר מזה, יש בחוברת הנחיות ברורות לכל צעד בעיצוב והצעות פתרון לבעיות כמו שיער מקורזל, שיער עייף, שיער חלש וכו'.

שוורצקופף פרופשיונל. ערכת העיצוב

שוורצקופף פרופשיונל. ערכת העיצוב

אחד החידושים המשמעותיים ביותר של לשווקצקופף הוא תכשיר פריימר (המכיל בין היתר סיליקונים), שמורחים לפני כל פעולה אחרת והוא הופך את השערה למלאה וקלה יותר לעיצוב. מעין מקבילה לפריימר שמורחים על עור הפנים לפני המייקאפ, שגם אותו המציאו רק לפני שנים ספורות. עוד חידושים שהרשימו אותי הם נוזל שעווה לאחיזה חזקה של התסרוקת, היוצר אפקט מאט, קרם תלתלים, ספריי אבקה המכיל עמילן מופק מאורז, הסופח שומן מהשיער ומעניק נפח ותכשיר עם סיליקון וגליצרין המוסיף ברק וחיוניות לשיער עבה. החברה מבטיחה שהוא גם נשטף בקלות. בסך הכל מדובר בעשרות תכשירים כך שלא אמנה את כולם, ורק אזכיר שכל אחד מהן עולה 97 שקלים.

שוורצקופף פרופשיונל. ערכת הפיניש

שוורצקופף פרופשיונל. ערכת הפיניש

נחזור לתסרוקות. לפי אנטוניו קורל קאלרו, שגרירה הבינלאומי של חברת Moroccanoil , שני מראות צריכים לשלוט באופנת השיער בחורף הזה: אסוף במהודק בקוקס על העורף, רצוי עם שביל באמצע מלפנים, או יורד בתלתלים פתוחים ורכים עלמתחת לכתפיים ואסוף בסרטים וסיכות. להשגת המראה הזה מציע מורוקנאויל שמן טיפולי, ספריי מעצב וספריי להגנה מחום.

MOROCANOIL

MOROCANOIL  גיבורת האגדות הרעה. צילום אנטוניו קורל קאלרו

את שני הסגנונות הללו, אומר קורל קאלרו, עיצב בהשראת אגדות סינדרלה והאחים גרים. התלתלים הם של הגיבורות הטובות (סינדרלה כבר אמרתי), והקוקס המהודק בהשראת הגיבורות הרעות (מכשפות, מלכות קנאיות ואימהות חורגות).

MAROCANOIL

MAROCANOIL  גיבורת האגדות הטובה. צילום אנטוניו קורל קאלרו

עומר אסף הישראלי הוא מעצב השיער הראשי של "נטורל פורמולה". הוא אימץ בחורף הנוכחי את מראה בית המלוכה הבריטי, במיוחד של הדוכסית קייט מידלטון. זה אומר שהחלק הקדמי אסוף ומבליט את תווי הפנים, והחלק האחורי פזור. ניתן להשיג לדבריו את המראה הזה לבד בבית כאשר מחליקים את השיער בפן אחרי שמורחים עליו קרם קרטין כדי שלא יינזק מהחום. ואז מחלקים את השיער לשלושה: חלק עליון, מרכזי ותחתון (בתחתון לא נוגעים). בחלק המרכזי מרססים ספריי לחיזוק העיצוב, מברישים ואוספים עם גומייה. בחלק העליון מרססים ספריי ויוצרים נפח ע"י סירוק הפוך, מהשורש לכיוון הקצוות ואז מעבירים אותו לאחור ומרססים לקיבוע. המוצרים המסייעים לעיצוב הזה הם קרם "קרטין אינטנס", ספריי רולדינג, כל אחד מהם עולה כ-40 שקלים, ומברשת פן מקצועית העולה 79 שקלים. מדובר במברשת בעלת ראש קראמי האוגר את חום הפן מחליק את השיער ומקצר. הדוגמנית המראה את התוצאה של התסרוקת הזו היא קארין עליה, מלכת היופי הישראלית לשנת 2016.

נטורל פורמולה. עומר אסף בהשראת הדוגסית קייט מידלטון

נטורל פורמולה. עומר אסף בהשראת הדוגסית קייט מידלטון

גם בסדרת אלביב ארג'ינין של לוריאל פריז יש חידוש. שני תכשירים הכוללים חומצת אמינו התורמת לבניית סיב השערה, וחשובים במיוחד לשיער יבש וחלש עם נטייה לשבירה, ונוטרי אומגה, בעל תכונות של הזנה לשיער יבש. מדובר בשמפו ומרכך שכל אחד מהם עולה 20-24.90 תלוי בכמות (400 מ"ל -600 מ"ל), לפני הנחות.

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.