פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד.

זוכרים שהיה פעם סרט ערפדים בשם "סלח לי, אתה נושך את צווארי"? אז למשבצת "שיני כלב הציד" (Houndstooth) כפי שמכנים אותה בארצות המערב או "פפיטה", כפי שקראו לזה סבתותינו מעדות פולין, אפשר לומר: סלחי לי, את נושכת את שמלתי, או ארנקי, או נעליי.

הרטרו הזה הוא חלק מהקסם הנצחי של ניגודיות שחור-לבן, לילה-יום. הנוסטלגיה לשנות ה-50, אז המשבצות האלה הגיחו לעולם לראשונה. אודרי הפבורן (כבר אמרתי נוסטלגיה), הייתה כוכבת הקולנוע ואושיית האופנה הראשונה שהתהדרה במכנסי פפיטה באורך קרסול. בתי האופנה כריסטיאן דיור, ובלמיין, העלו את המשבצת הזו על נס. אבל כיום היא צצה בכל תחום רלוונטי לארון הבגדים, וניתן למצוא אותה גם על ארנקים, מגפונים ותיקי ערב, כפי שמדגיש משה שהרבני מבעלי רשת סכו-עור, יבואנית מותגי הנעלה מספרד ואיטליה.

בניגוד לאמצע המאה שעברה, אופנת שיני הכלב נוגסת היום אפילו בזירת הציפורניים. מעצבת אמנות ציפורן אמריקאית מוערכת ציירה משבצות "כלב ציד" מטעם מותג הלק ORLY על ציפורני דוגמניות מאחורי הקלעים של תצוגת סתיו 2015 של רשת "אמרסון". "שילוב צבעי השחור ולבן זוכה העונה לפרגון טוטאלי", אומרת קטיה שו – המדריכה הראשית ב- ORLY. "וככל הנראה גם ימשיך לתמיד או עד שיוצא אל מחוץ לחוק. מדובר בקלאסיקה על זמנית".
מי שרוצה להשיג את המראה הזה על ציפורניה צריכה למרוח עליהן שכבת לק לבן חלבי. ולצייר בלק שחור קווים אלכסוניים דמויי רשת. אחרי ייבוש מוחלט ממלאים בשחור את המרובעים שנוצרו בין הקווים האלכסוניים ולהשלמת התהליך מורחים מייבש מבריק. בעצם, עדיף לתת למניקוריסטית מקצועית לבצע את התהליך הלא פשוט הזה.

ציפורניים עם לק בדוגמת שיני כלב. אורלי

ציפורניים עם לק בדוגמת שיני כלב. אורלי

ברשת המשביר לצרכן שהשיקה חנות עצמאית ראשונה למותג האופנה הספרדי המוביל PUNT ROMA יש ז'קט משבצות כלב נשי מקסים בסגנון שאנל.

שמלת משבצות קצרת שרוולים עם חגורה דקה אדומה, לבנות עד גיל 12, ניתן למצוא בקולקציית החורף החדשה של "דלתא קידס".

ילדה בשמלה קצרת שרוולים. דלתא קידס

ילדה בשמלה קצרת שרוולים. דלתא קידס

רשת קסטרו תורמת לטרנד הזה ארנק גברת עם ידיות קצרות שחורות.

ארנק. קסטרו

ארנק. קסטרו

נעלי משבצות עם בוהן פתוחה ועקב רוקי גבוה, מציעה רשת סקופ, ועליונית עם שרוולים ארוכים וסרט קשירה בצווארון יש ברשת טומי הילפיגר.

נעל. סקופ

נעל. סקופ

ילדה אוחזת בקולב ועליו בגד משבצות שיני כלב. הילפיגר

ילדה אוחזת בקולב ועליו בגד משבצות שיני כלב. הילפיגר

רשת גולברי תורמת למשבצות שיני הכלב הנצחיות מעיל עם קפושון

דוגמנית במעיל עם קפושון. גולברי

דוגמנית במעיל עם קפושון. גולברי

ובנושקה שניתן למצוא בסקו עור, יש סנדל וארנק אלגנטיים חלקם שחור חלק וחלקם משבצות שיני כלב.

סנדל וארנק. נושקה לסקו עור

סנדל וארנק. נושקה לסקו עור

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.