פורסם by & קטגוריה אופנה, טיפוח, קוסמטיקה.

גם בטיפוח וקוסמטיקה יש כידוע אופנות וטרנדים. והשניים העכשוויים והנחשבים ביותר הם הסרום והבוסטר.

דוגמנית הפוסטר של דוקטור עור

מה שהוליד את הפופולריות של הסרום ועכשיו גם הבוסטר הוא הגילוי שבקרמים בהם השתמשנו עידן ועידנים, ריכוז חומרי הטיפוח שאמורים להזין, למצק ולהגמיש את עור הפנים (ויטמינים, חומצות, מינרלים, שמנים וכו') -הוא נמוך. בסרום ובבוסטר לעומת זאת, הריכוז גבוה יותר. לכן, אגב, הם נמכרים בבקבוקונים וכמויות קטנות, והמלצה למרוח על העור טיפות ספורות.

חמשת הבוסטרים החדשים של דוקטור עור

הבוסטר הוא הטרנד העוד יותר חדש. המילה בוסטר מלווה אותנו בימים אלה בהקשר לקורונה (החיסון השלישי. דחף בעברית), ובתחום הטיפוח הכוונה לריכוז גבוה של חומרים המיועדים לשפר לא באופן כללי את העור, אלא בעיות ספציפיות שלו: כתמים או פצעונים, יובש מוגזם או צמצום קמטים.

חמשת הבוסטרים החדשים שהוצגו בפני בשבוע שעבר משווקים על ידי חברת ניאופרם במותג דוקטור עור. מדובר בדרמו-קוסמטיקה שפותחה על ידי רופאי עור. כל בוסטר אמור לתת מענה מדויק לבעיה נפרדת.

מאיה קרמר מדגימה שלושה תרגילים לשיפור עור הפנים באירוע של דוקטור עור.
צילומים נעמי גולן

ואלה חמשת הבוסטרים:

ליפט אנד פירם,  בוסטר לצמצום קמטים בעור בוגר ויבש מאוד. מבטיחים לנו שינוי נראה לעין בהפחתת קמטוטים כבר אחרי כחמש דקות. .

גלואו- בוסטר להסרת התאים המתים בשכבות העור העליונות, והתוצאה היא עור רענן ומוצק יותר. בין היתר הוא מכיל חומצה ציטרית (חומצת לימון הנמצאת בפירות הדר)

ברייט – בוסטר להפחתת כתמי פיגמנטציה. מכיל ויטמין C ורכיב פטנט המופק משורש מרשמלו סובין אורז ושורש ליקריץ.

באלאנסינג- להפחתת פצעונים. "ראשים השחורים". גם הוא מכיל רכיבי פטנט וחומצה גליקולית המסייעת בכיווץ נקבוביות.

אנריץ'- מעצים אינטנסיבי של לחות בעור יבש עד יבש מאוד. בין היתר מכיל סרמידים מבוססי אורז המסייעים במניעת איבוד מים משכבות העור העליוניות.

כל אחד מהבוסטרים האלה עולה כ-230 שקלים, אבל כרגע, תקופת ההשקה, מחירו 160 שקלים.

את ההשקה שהתקיימה במלון הבוטיק המדהים ביופיו ורמתו, נורמן – ברחוב נחמני בתל אביב, העשירה בנוכחותה ובדבריה (שאפו למארגני האירוע) מיה קרמר ("המרוץ למיליון"), מדריכת יוגה ומרצה בתחומים שונים של סגנון חיים ובעיות קיומיות, בהדגמת תרגילים לשיפור מראה הפנים לפני ואחרי כל הבוסטרים, כמו תרגילי צוואר, עמידת ראש, מתיחת עפעפיים, כיווץ שפתיים ובעיקר, קבלה עצמית…

והנה שלוש הוכחות נוספות לדומיננטיות של הסרומים לצד הבוסטרים בטיפוח העכשווי:

Kiehl's. סרום רטינול

א. סרום הרטינול החדש של חברת Kiehl's המתאים לדברי החברה לכל סוגי העור לרבות עור רגיש. גם הוא מיועד לשיפור סימני הזדקנות והפחתת קמטים. מורחים בטיפות ספורות, כולל על צוואר וגב כף היד. 349 שקלים ל-50 מ"ל.

לוריאל פריז. סרום רטינול

ב. סרום הלילה המועשר ברטינול טהור של לוריאל פריז. מצטרף לסדרת האנטי אייג'ינג רוויטליפט לייזר של החברה, מסייע בהפחתת קמטים, מועשר בשמנים וחומצה היאלורונית. 110 שקלים ל-30 מ"ל. ד"ר גילה איזמן נלקנבאום,  היועצת המדעית והדרמטולוגית של לוריאל פריז מציעה להתחיל בשימוש בסרום הזה לפני השינה כבר מגיל 30 ומסבירה שעוצמתו מחייבת למחרת בבוקר לשטוף את הפנים ולמרוח מקדם הגנה 30SPF  גם בחורף.

חוה זינגבוים. סרום רימיקרוניזד
צילום זיו כפיר

ג. הסרום החדשני של חוה זינגבוים בסידרה רימיקרוניזד (Remicronized) שפותחה בשיתוף פעולה עם מדענים מאוניברסיטה בר אילן. מדובר בטכנולוגיה המייצרת מולקולות ממוזערות של קולגן וחומצה היאלורונית, שהודות לזעירותן מצליחות לחדור אל עומק העור, בניגוד לרוב התכשירים הקיימים. מכאן גם יעילותן בהפחתת קמטוטים, הזנה וגמישות. ניתן לרכוש רק דרך קוסמטיקאיות מורשות זינגבוים ב-690 שקלים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.