פורסם by & קטגוריה טיפוח, קוסמטיקה.

הפנים שלך מספרות עליך הרבה. כמה ישנת הלילה, כמה את נושאת על כתפיך ובעיקר- כמה את משקיעה בטיפוח שלהן. מי לא רוצה להיראות צעירה ורעננה, לחייך בלי קמטוטים, בלי עור יבש או נפול. ובכל עונה האתגר הזה דורש גישה אחרת. בקיץ, בשל קרינת השמש המסוכנת, הזיעה, היובש.  ובחורף, בשל יובש הנגרם על ידי חום המזגנים בפנים והרוחות העזות בחוץ. גם מוצרי הטיפוח החורפיים שונים מאלה של הקיץ, במרקם ואפילו בהרכב. כמה מאלה, המיישמים פורמולות המבוססות על מחקרים מדעיים וקליניים, אני מציגה היום.

מותג הקוסמטיקה HL

מותג הקוסמטיקה HL, למשל, משווק בימים אלה סרום הזנה עשיר מסדרת ג'ובילסט, המיועד לשיקום עור יבש. הסרום מבוסס על פטנט בשם  DNA CoFactor המופק

ממרכיבים שניתן למצוא בתה ירוק, בנחושת, בחומצות אמינו, שמני שקדים, חוחובה ואגוז ברזילאי, 10Q, ג'ינקו בילובה, וויטמינים A ו- E ועוד. ניתן למצוא אותו רק אצל קוסמטיקאיות ומחירו 330 שקלים ל-30 מ"ל.

איב רושה

איב רושה – מותג הטיפוח הבוטני הצרפתי השיק בחורף הנוכחי סדרת טיפוח חדשה לפנים בשם WHITE BOTANICAL. התכשירים מבוססים על ליקוריץ ותורמוס לבן (הידועים בין היתר כיעילים לדיכוי יצור פיגמנט מלנין), ותפקידם להבהיר כתמי פיגמנטציה. הסדרה כוללת 7 מוצרים, שמן ניקוי, פילינג, תחליב, קרם לילה ומסכה, וטווח המחירים נע בין 89 ל- 195 שקלים.

לאונרדו
קוסמטיקס

מסכות בד ספוגות בחומרי הזנה בתך שקית אלומיניום, אגב, הן טרנד פופולרי מאוד בעולם הטיפוח כיום. אחת המפתיעה והחדשנית שבהן, מנצלת את כוחם של המים להיטיב עם העור, ומשיקה אותם בימים אלה חברת "לאונרדו קוסמטיקה". שם המסכה, "BALM SPRINGS" והיא טעונה בג'ל עדין שמחדיר אנטי אוקסידנטים, חומצות היאלורוניות ושמני ארגן, חוחובה ומרולה לעור הפנים ולאחר מכן משחררת פרץ מים המוסיף לעור לחות. ניתן להשיג באתר החברה  http://leonardo-tech.com/

GARNIER

גם מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER הצטרף לטרנד המסכות עם מסכת טישו  FRESH MIX עשויה מאצות, בערכה המכילה מסכה עם ויטמין C פלוס פורמולת חומצה היאלרונית, באריזה נפרדת. כ-20 שקלים למסכה חד פעמית מחיר מומלץ. שלוש היתרונות הבולטים לטיפוח באמצעות מסכות בד: הן סטריליות ואופן השימוש בהן קל ופשוט. הן חד פעמיות, מה שהופך אותן לבנות לוויה נהדרות לכל נסיעה (אפילו לכזו שכרוכה בתנאי שטח). הן מאפשרות לקחת 15 דקות של "פסק זמן" ממרוץ החיים.

JUVANA

המסכות של חברת JUVANA משוויץ להוספת לחות לעור הפנים, מכילות תמצית אבוקדו, פרי הידוע כעשרי בוויטמינים ומינרלים, שמן אבוקדו ושמן ניר הלילה. ניתן להשיג אותן ברשת חנויות קיל'ס ב-205 שקלים ל-100 מ"ל. מותג הקוסמטיקה השוויצרי הזה השיק באחרונה גם שלושה תכשירי טיפוח, קרם לחות ליום, קרם לילה וסרום לפנים ולעיניים בשם JUVENANCE® EPIGEN המכילים בין היתר תמצית אצות, חומצה היאלורונית בריכוז גבוה, חמאת קקאו, פחם שמפיקים מבמבוק, ועוד. 229-249 שקלים.

הפתעה מעניינת בתחום היא חברת קיל'ס (Kiehl) מניו יורק, המנצלת את האיכויות המיוחדות של האבוקדו בקרם טיפוח חדש ואפקטיבי. מדובר בעיסת אבוקדו העוברת סינון מיוחד ומשולבת עם מרכיב של זיתים. הקרם אמור לא רק לחדש את עור הפנים אלא לסייע גם באיחוי פצעים ולהקל אפילו במצבים של אקזמה. 205 שקלים ל-100 מ"ל.

קיל'ס

אסתי לאודר, מותג על קוסמטי ותיק מאוד, השיק בחורף הנוכחי סרום לילה לשיקום עור הפנים.

אסתי לאודר

עם קומפלקס של חומצה היאלרונית בריכוז הגבוה פי 15 מאשר בתכשירים אחרים של הסדרה. שמו:    Advanced Night Repair Intense Reset Concentrat

קליניק

ואם מדברים על תכשירים עוצמתיים מותאמים לחורף, מותג הקוסמטיקה קליניק השיק שני קרמים חדשים למיצוק והוספת נפח כשאחד מיועד לטיפול בקו הלסת והצוואר, והשני לטיפול בלחיים ובמצח. השם:CLINIQUE SMART CLINICAL MD MULTI- DIMENSIONAL AGE TRANSFORMER DUO REVOLUMIZE+ RESCULPT  ניתן לרכוש את השניים במארז דואו בצנצנת אחת.

לוריאל פריז

קרם אדום הוא החידוש של מותג הקוסמטיקה L'Oreal Paris בחורף 2020. ה-REVITALIFT RED CREAM הזה מכיל תמצית ג'ינסנג אדום המצטיין בסגולותיו המעוררות והממריצות. בנוסף יש בו רכיב של פרו-רטינול המסייע בהחלקת מרקם העור, ומתאים במיוחד לעונה שאין בה קרינת שמש מרובה מדי. הגוון האדום מתמזג עם העור ומקנה מראה זוהר. כ-60 שקלים ל-50 מ"ל מחיר השקה. 90 שקלים מחיר רגיל. ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות המזון ובפרפומריות נבחרות.

מוצרי טיפוח המכילים שמן שיאה

שמן השיאה, אגוז הפלאים מסודן, הוכח כמוסיף לחות לעור הפנים, עור הגוף, עור המרפקים, הברכיים והעקבים גם כשם צחיחים כמו אדמה מדברית. את השיאה ניתן למצוא בתכשירי הטיפוח של חברת שיק תמרוקים. חמאת שיאה מתאימה בין היתר לכוויות ושיזוף יתר בקיץ, ריפוי גלדים אחרי ניתוח, פריחות ודלקות, וגם לשיקום וטיפוח עור הפנים. הקוסמטיקה אימצה את השיאה כיום לשפתונים, מסכות, תכשירי שיער וקרמים. בין אלה שמשלבים אותה בתכשירים ושרים את שבחיה גם חברת חלאבין, חברת פיטו פריז, חברת קיל'ס, לוריאל פריז, חוה זינגבוים, סקארה, וכאמור שיק.

צילום יוניון סוויס

ואסיים בעוד תכשיר המיועד ספציפית לטיפוח הגוף של המותג Bio-Oil ויש לו מרקם של ג'ל. לחברת ביו אויל יש גם שמן המשפר את המראה של צלקות, סימני מתיחה ושינוי גוון עור.

את הג'ל לעור יבש של Bio-Oil ניתן להשיג ברשתות פארם נבחרות בכ-70 שקלים ל-100 מ"ל ובכ-120 שקלים ל-200 מ"ל.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.