פורסם by & קטגוריה טיפוח, שיער ותסרוקות.

הנה שתי עובדות הקשורות לטיפוח והופעה: מראה השיער נמצא, לפי סקרי דעת קהל, כבעיה חריפה  בעיני נשים וגברים כאחד. רוב הגברים מוטרדים מהתקרחות ורוב הנשים מוטרדות מהמרקם, הצבע, האורך, התלתלים הסוררים. עובדה שנייה: בקיץ קשה במיוחד לטפח שיער בגלל החום, הזיעה, הלחות, הכלור במים למי ששוחה בבריכות, המלח במים, למי שרוחצת בים. בשתי הבעיות האלה גם יחד, מטפלת רשת הייר סנטר שהבעלים שלה, צחי רביבו, התפרסם בין היתר כממציא פטנט הדמיית שיער על קרחות. בהדמיה מדובר בתהליך שבמהלכו מוחדרת מחט דקיקה, אחרי שמאלחשים את המקום, לעומק מילימטר אל תוך הקרקפת ודרכה מכניסים פיגמנט אשר עם הזמן גורם להתכהות העור עד שהוא נראה כמו זקיק שיער ומשתלב עם השיער שנותר על הראש. התברר שהשיטה גורמת בנוסף להזרמת דם מוגברת לאזור המקריח ולהצמחת פלומת שיער או לחיזוק שורשי השיער הקיים. שני מפורסמים שרואים על פדחתם את ההדמיה הזו הם אייל גולן ואיציק זוהר.

הייר סנטר. הדגמת שיטות הוספת שיער באמצעות רשת קרטין

הייר סנטר. הדגמת שיטות הוספת שיער באמצעות רשת קרטין

בביקור שערכתי באחרונה במרכז של החברה בראשון לציון, התברר לי שגם על ראשו של הממציא בעצמו, צחי, יש הדמיית שיער שכזו. מה שמוכיח עוד יותר את אמינות ונחיצות הפטנט. אבל האיש הזה לא שוקט על זרי התהילה של ההדמיה: לפני כשנתיים פיתח עוד חידוש, הפעם לעיבוי ומילוי קרחות בחלק הראש העליון, אצל נשים. נשים רבות, בגילים מתקדמים, סובלות מהידללות השיער במרומי הקרקפת. יש כמה דרכים להתגבר על הבעיה, כמו הדבקת שיער מלאכותי, אמפולות עם חומרי הזנה, הלחמת שיער בלייזר, שזירת שיער, והחדישה שבהן – מזותרפיה (החדרת חומרי הזנה בשילוב גלי רדיו, באמצעות מחטים דקיקות לעומק של מילימטרים ספורים לתוך העור). הטיפול הזה, אומרים בהייר סנטר, גם גורם ברוב המקרים להפסקת נשירה וגם מעודד הצמחת שיער נוסף.

צחי רביבו הבעלים של הייר סנטר מדגים על ראשו הדמיית שיער צילום רונן פדידה

צחי רביבו הבעלים של הייר סנטר מדגים על ראשו הדמיית שיער צילום רונן פדידה

ולבסוף חידוש שלכבודו התכנסנו בראשון לציון: רשת חדשה שחריריה המרווחים (יש סנטימטר שלם בין אחד לשני), מחוברים על ידי קרטין. הקרטין הוא חלבון טבעי שהגוף האנושי זקוק לו לבניית ציפורניים ושיער. אל הרשת הזו נתפר ידנית שיער מיובא מאירופה, ואז אפשר גם לשזור את התוספת אל השיער הקיים. המראה המתקבל טבעי לגמרי ואין שום דבר המסגיר שהרעמה המפוארת על הראש לא לגמרי שלך. זה כמובן לא מחזיק לנצח, אבל לדברי הזוג רביבו, טלי היא שותפה מלאה לצחי בחברה, אפשר ליהנות מהתוספת במשך חודשים ארוכים. הם גם אומרים שעם התוספת ניתן להתקלח, לשחות ואפילו לצבוע ולעצב.

היי סנטר. הפרזנטורית לי לוי

הייר סנטר. הפרזנטורית לי לוי

ההצלחה של טיפולי השיער, ב-6 סניפי החברה הזו, הניעה את הזוג רביבו לכבוש תחום נוסף, קוסמטיקה אסתטית רפואית. היום ניתן לקבל בהייר סנטר, שלדעתי חייבת למצוא שם חדש שלא מתייחס רק לשיער, גם העלמת דליות ורידים, העלמת כתמי פיגמנטציה, מילוי וטשטוש קמטים באמצעות חומצות היאלרוניות ובוטוקס, מתיחת פנים ללא ניתוח ע"י חוטים נספגים (חוטי הפלא האלה מצליחים להרים צוואר, לסת, סנטר ולחיים נפולים), מילוי שפתיים, הצרת היקפים בגוף בשיטת הקפאת מצבורי השומן בטיפול שאינו פולשני, ללא הרדמה או כאב, ועוד. שימו לב, ההקפאה היא לא תחליף לדיאטה או לניתוח שאיבת שומן. היא אפקטיבית רק כשמדובר במצבורי שומן תת עורי לא גדולים בבטן, במותניים, בירכיים, בזרואות ובגב העליון.

שכחתי משהו? אה, שיניים. הרשת אימצה את השיטה ההוליוודית של הדבקת חזיתות חרסינה צחורות בחזית השיניים.

שוורצקופף. סידרה לטיפוח שיער אינטנסיבי BC

שוורצקופף פרופשיונל. סידרת BC לטיפוח אינטנסיבי של השיער

גם מי שלא יכולים לעצמם טיפולים משני הופעה שעולים אלפי שקלים, צריכים בקיץ לטפח את השיער באמצעות תכשירים יעילים. שני מוצרים חדשים שכאלה משווקת עכשיו חברת "שוורצקופף פרופשיונל" מבית הנקל כחלק מסדרת BC Repair Rescue. מדובר בתכשירים שמרכיביהם מבטיחים להזין את תאי סיב השערה, לצפות את השערה בשכבת הגנה, לחזק אותה, ולהעניק לה ברק. סדרת BC כוללת בין היתר שמפו להזנה עמוקה, קונדישנר, מסכה להזנה עמוקה, קרם קצוות, וכאמור 2 תכשירים חדשים: מסכה לטיפול אקספרס לשיער צבוע, מוחלק, עייף ודהוי, וסרום מזין. 98-110 שקלים.

סקארה. סדרה חדשה לטיפוח שיער. צילום קית גלסמן

סקארה. סדרה חדשה לטיפוח שיער. צילום קית גלסמן

מתקשים לעמוד אפילו בסכומים המתקרבים למאה שקלים? זו לא סיבה לוותר על טיפוח שיער בקיץ. ברשת SACARA הידועה במחיריה הנוחים השיקו בימים אלה סדרת שיער שיקומית עם כ-13 מוצרים ללא מלחים וללא פרבנים, לשיער יבש ופגום, הכוללת בין היתר שמפו סילבר המנטרל את הפיגמנט הצהוב-כתום בשיער שעבר הבהרה, מרכך מועשר בשמני אבוקדו ואובליפיחה, מסכה, סרום, מוס, ג'ל ועוד בטווח מחירים של כ-20 עד כ-30 שקלים.

לוריאל פריז. ג'ל להבהרה הדרגתית של השיער

לוריאל פריז. ג'ל להבהרה הדרגתית של השיער

כשהשיער בריא, נקי ומטופח, קל יותר לערוך בו שינויים כמו צביעה או הבהרה. פטנט חדש להבהרה הדרגתית באמצעות ג'ל וללא אמוניה, מציגה בימים אלה חברת לוריאל פריז. הג'ל הנקרא SUNKISS JELLY, מכיל שמן קמומיל ומשווק בשלוש דרגות, לגוון חום בהיר עד בלונד כהה, לגוון בלונד כהה עד בלונד בהיר, ולגוון בלונד בהיר עד בהיר מאוד. שימו לב: זה לא מתאים למי ששערה צבוע או שהוא כהה יותר מחום בהיר. הוא נמכר עכשיו במחיר השקה של כ-40 שקלים.

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.