פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד.

קיים ויכוח בין אלה החושבות שאורך מקסי מנמיך למאמינות שהוא יוצר אשליה של גובה, אבל כל מי שאוהבת כיסוי על פני חשיפת יתר, תשמח לגלות שחנויות הבגדים הצטיידו לקראת הסתיו בהמון שמלות ארוכות עד הרצפה, ובחלקן גם באורך מידי, שבנות דתיות לא נטשו אותו מעולם.

מקסי בוהו שיק של גולברי שפתחה חנות חדשה בבני ברק ביחד עם סקארה. צילום יניב אדרי

מקסי בוהו שיק של גולברי שפתחה חנות חדשה בבני ברק ביחד עם סקארה. צילום יניב אדרי

מעניין שדווקא במגזר החרדי, שלכאורה אמור היה לדבוק במקסי כמו הדתי-לאומי, נערות ונשים הקפידו על מכפלת מכסה ברכיים ולא הרבה יותר. כנראה כדי להבדיל את עצמן ממגזר הכיפות הסרוגות. אלא שבעקבות פתיחת חנות חדשה של רשת GOLBARY ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, משולבת בחנות קוסמטיקה ואיפור של המותג SACARA, גם בעיר החרדית של גוש דן, אפשר למצוא לצד שמלות קצרות בגיאומטריה של שחור ולבן, את אורך המקסי בשמלות מודפסות בסגנון בוהו שיק, שאחת מהן מדגימה דוגמנית העל והפרזנטורית של גולברי, אסתי גינצבורג. סולם הצבעים בקולקציה של הרשת הזו כולל זהב, זית, חאקי, בורדו וכחול אינדיגו, וכמה מהשמלות עוצבו בסגנון המיקס האופנתי של בדים שונים באותו הבגד. הקולקציה כוללת גם שמלות מבד דמוי עור בגזרה ישרה, שמלות בגזרת קלוש, שמלות פליסה, ושמלות עם רקמות, תחרות, קטיפה וחיתוכי לייזר. המחיר ההתחלתי שלהן: כ-200 שקלים.

אריסטו שמט. צילום שי יחזקאל

אריסטו שמט. צילום שי יחזקאל

עוד מותג המכוון לכל הגילאים והגזרות בישראל, יעידו המידות המטפסות עד 50, הוא אריסטו שמט. וגם כאן ניתן למצוא שמלת מקסי בדוגמת פייזלי, שלובשת שלי גפני, הפרזנטורית המובילה של הרשת. רוב שמלות אריסטו שמט לבישות, נונשלנטיות ונינוחות. ויש גם אורך מידי לצד המקסי, שמלות אוברסייז באורך ברך, ושמלות צינור צמודות. 259-459 שקלים.

זיפ. צילום עידו לביא

זיפ. צילום עידו לביא

שמלת מקסי אפורה עם הדפס פייזלי אדום וגדול על כולה, אסופה במותניים וארוכת שרוולים (179 שקלים), ושמלת מידי בכחול כהה מנוקד בלבן, מבד דקיק, היא התרומה של רשת ZIP לטרנד השמלות הרומנטיות, חלקן בסגנון ויקטוריאני. יחד עם זה תמצאו בזיפ שמלות טריקו בגזרות רחוקות מהגוף.

זיפ. צילום עידו לביא

זיפ. צילום עידו לביא

הצבעים: אדום לגווניו, צהוב חרדל, חום אדמה, ירוק בקבוק וכחול נייבי, לצד הדפסים אתניים וצבעים מונוכרומטיים. טווח המחירים מגיע עד 229 שקלים.

לי קופר. צילום הילה שייר

לי קופר. צילום הילה שייר

"לי-קופר" הוא לא מותג המתקשר אוטומטית עם שמלות והנה השנה הוא הצטרף לטרנד השמלות: שמלה קלילה עם קשירה באזור החזה, שמלת פוטר עם חוט לורקס, שמלות ויסקוזה ושמלת ג'ינס. חלק מהפריטים של לי קופר עשויים מבדי CANDIANI, מהטובים בעולם בתחום הג'ינס.

לי קופר. צילום ירון ויינברג

לי קופר. צילום ירון ויינברג

שמלות ארוכות קל תמיד למצוא בבוטיקים ובבתי מלאכה של מעצבות אופנה. אחת מהן, כמו מירי רומנו, שיצאה בקולקציית ביכורים, היא שומרת מצוות ומקפידה על גזרות צנועות ויחד עם זאת לא שמרניות.

מירי רומנו. צילום ז'אן כהן

מירי רומנו. צילום ז'אן כהן

לקראת החורף יצרה רומנו שמלות בוורוד עתיק, טורקיז עמום, פסי בורדו, תכלת וירוק עמוק, שמלת פליסה, שמלות בגימור פפלום באורכי מידי ומקסי, צווארון וכפתורים, שמלות משני סוגי בד הנראות "מטולאות", ועוד. 250-550 שקלים.

מנגו

מנגו

עוד מקסי? למשל ברשת מנגו, שמלת מקסי רחבה עם שרוולים ארוכים אסופים על פרק היד, מפתח צוואר קשור בסרט ושוליים מכווצים בצבע אדמה (250 שקלים). מנגו מציעה שילובי מלמלות ויקטוריאניות, תחרות, בדים נשפכים, בדים שקופים ושכבות. פלטת הצבעים כוללת שמנת, חום אדמה וכמובן השחור הנצחי. טווח המחירים מגיע עד כ-600 שקלים.

קמדן אנד שוז

קמדן אנד שוז. צילום אושרי תורתי

ארוכות המכפלת של סתיו חורף 2017 הן לא נחלת הרשתות היקרות בלבד. בקמדן אנד שוז, למשל, יש שמלת מידי באדום לבנה ושמלת מקסי הנראית כחולצת מכופתרת ארוכה בגוון זית עמוק, שמלות עם שרוכים, חבלים, כפתורים וקשירות, רובן אווריריות עם דוגמאות אתניות. טווח המחירים: 59-159 שקלים.

קמדן אנד שוז

קמדן אנד שוז. צילום אושרי תורתי

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.