פורסם by & קטגוריה ביגוד ילדים, פנאי.

שלפתי מהיצע הבילויים המשפחתיים המגוון של פורים תשע"ה שניים הראויים במיוחד לתשומת לבנו.

פסטיבל ירון. "גיבורה". צילום יוסי צבקר

פסטיבל ירון. "גיבורה". צילום יוסי צבקר

הראשון, פסטיבל ירון ע"ש הצנחן ירון ירושלמי, במסגרתו מעלה תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער הצגות לבני כל הגילים, גם הורים נהנים, בשיתוף משפחת ירושלמי המנציחה כך את בנה הצנחן ירון שנפל במלחמת ההתשה ועיריית תל אביב. השנה חוגג הפסטיבל הזה עשור לקיומו. הישג לא מבוטל במציאות התרבותית הקיימת בישראל. במהלך שלושה ימים, 4-6 במרץ 2015, ובאולמות שונים ברחבי תל אביב, (מוזיאון ת"א לאמנות, סמולראש, דוה"ל, רוזין ובית פרנקפורט), ניתן יהיה לראות 13 הצגות ותיקות כמו "מלך סיאם" "אדיסון", "בגן של ביאליק", "אלאדין ומנורת הקסמים" ועוד, ושתי בכורות: 'גיבורה', שהוא מחזמר על פי הקלאסיקה העולמית 'נסיכה קטנה' מאת פרנסס הודג'סון ברנט לגילאי 8-12, ו'צוציקים' – מופע תיאטרלי לפעוטות, במסגרתו שתי שחקניות מציגות מסע חווייתי המשלב תנועה, מוסיקה, צבעים, אביזרים, בובות והקרנות וידאו. לגילאי שנה עד שנתיים וחצי.

פסטיבל ירון. "צוציקים". צילום כפיר בולוטין

פסטיבל ירון. "צוציקים". צילום כפיר בולוטין

 

מחירי הכרטיסים בפסטיבל ירון נעים בין 40 ל-90 שקלים ולפרטים נוספים אפשר להיכנס לאתר: www.porat-theater.co.il או להתקשר: 03-5111444 שלוחה 9.

כדי לחוות את ההמלצה השנייה שלי בפורים, צריך להגיע לחולון, המתהדרת כידוע בכינוי "עיר הילדים". ביום חמישי של שבוע הפורים, 5.3, בשעה 12 בצהריים, יצא שם לדרך מסע עדלאידע עם למעלה מ-5000 משתתפים: רקדנים, להקות, אקרובטים, תיאטרוני רחוב ותזמורות. אחת האטרקציות בתהלוכה תהיה בובה של המלכה אליזבת ישובה במרכבה מלכותית ומאחוריה 100 אנשי משמר כבוד, אבל בין המצגים יראו הצופים את הרכבת הקלה העתידית של גוש דן, דמויות מגני הסיפור של העיר, וראש העיר מוטי ששון נוהג ב"ציפור הכחולה" ולידו חמשת ראשי העיר לדורותיהם.

המלכה אליזבת בתהלוכת העדלאידע בחולון במהלך פורים תשע"ה

המלכה אליזבת בתהלוכת העדלאידע בחולון במהלך פורים תשע"ה

 

לגמרי בלי פוליטיקה אי אפשר בערב בחירות ולכן יופיעו בתהלוכה גם פוליטיקאים ישראלים מחופשים לדמויות מהמגילה. ציפי ליבני ובוז'י (יצחק הרצוג) ביחד, כמלכת אסתר, הנשיא רובי ריבלין כמרדכי, אביגדור ליברמן כאחשוורוש, מירי רגב כמלכה ושתי, וחסן נסראללה כהמן הרשע.

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.