פורסם by & קטגוריה בית, כלי בית.

מחפשים מתנת חג שתפיל את החותנת לקרשים? רוצים להעניק לעצמכם חיים קלים יותר במטבח, ואין תקציב לשכירת שף פרטי או ארוחת חג בבית מלון מפואר?

 

האופציה הבאה בתור היא אחד מסירי הפטנט החדשים של רשת "סולתם רדד" השולחת בימים אלה לחנויות בעיתוי הכי מתאים של ערב החגים והבישולים הגדולים, סירים שסבתותינו לא ידעו אפילו לחלום על שכמותם.

הסיר הרב תכליתי. 6 פונקציות בכלי אחד. סולתם רדד

הסיר הרב תכליתי. מולטי שף. 6 פונקציות בכלי אחד

מה דעתכם למשל על שלושה סירים התופסים מקום של אחד? הסוד: ידיות פטנט על המכסים המוצמדות בוואקום, וגם נשלפות בקלות. כאשר רוצים להכניס לארון שלושה סירים הנמכרים בערכה אחת, מסירים את הידיות, ומאחסנים אותם אחד בתוך השני. אתם אומרים שככה מאבדים ידיות פסימיסטים שכמותכם?, אני מאמינה שמתוך אסירות תודה לפטנט שפותר עבורנו את בעיית מקומות האחסון המצומצמים במטבח הישראלי הטיפוסי, לא נשכח ולא נאבד. והכי מגניב: המכסים במצב נטול הידית, משמשים גם כתחתית חסינת חום המאפשרת להניח עליה את הסיר במרכז השולחן או על השיש. בעידן הרב-תכליתיות זו עוד תכונה מושכת. מה שנכון, זה לא זול – שלישיית הפלא עולה 740 שקלים. אבל חידושים טכנולוגיים בכל התחומים הם יקרים כידוע.

סיר לחץ שאפשר לפתוח באמצע הבישול. יגיע לארץ בינואר 2017. סולתם-רדד

סיר לחץ שאפשר לפתוח באמצע הבישול. יגיע לארץ בינואר 2017

גם הפטנט הבא משדר מולטי פונקציונאליות, סיר יציקה בנפח של 4.4 ליטר בשם "מולטי שף" הממלא 6 פונקציות. גם מחבת למשל, וגם מסננת סיליקון. כאשר המסננת הגמישה מוכנסת לסיר בעומק מסוים – ניתן לבשל בה בשיטת אידוי ירקות ומזונות אחרים. כאשר מקפלים אותה לעומק אחר, היא מתאימה לסינון פסטה. ציפוי הסיר מונע הידבקות מזון ועל המכסה השטוח ניתן להניח סירים או קופסאות נוספות. המחיר: 600 שקלים.

שלושה התופסים מקום של אחד

שלושה התופסים מקום של אחד

סירי לחץ מפחידים אתכם עדיין? בסולתם-רדד מבטיחים שבסירי הלחץ קוואטרו (Quattro) יש מנגנון הגנה משולש: שלושה שסתומי בטיחות לשחרור לחץ, ומנגנון מתקדם לנעילת המכסה העשוי זכוכית חסינת חום שקופה. הם מצוידים גם בבורר עוצמת לחץ ובורר פתיחה/ סגירה, ויש סימון פנימי לכמות הנוזל המתבקשת לתוצאת בישול מיטבית. בעוד כמה חודשים, אומרים בסולתם, הם יציעו לציבור בארץ גם סירי לחץ חדשניים יותר, סוג של לחץ ביניים, המאפשרים פתיחה באמצע הבישול, כדי לעקוב אחרי מצב התבשיל. אלה יגיעו בינואר 2017. אבל נכון למצאי בחנויות היום, רביעייה של 2 סירי לחץ ו-2 סירים לבישול רגיל עולה 920 שקלים.

הנה הבא: סיר צליה (רוסטר) עם שני מכסים: אחד מזכוכית חסומה לבישול רגיל ואחד ממתכת יציקה עם פסים, לצלייה. ועכשיו השיחוק: במרכז מכסה הזכוכית יש חריר למזיגת יין או תוספת נוזלים – כך אין צורך להרים את המכסה עד לרגע ההגשה. והמחיר: 630 שקלים.

תבנית אפיה מכוסה ונישאת

תבנית אפיה מכוסה ונישאת

גם בתבניות האפייה העגולות והמלבניות בגדלים שונים, יש פטנט: מכסה עם נשיאה. כך אפשר להוביל את העוגה או הפשטידה שאפינו לחותנת בלי לדאוג שהן יצטקמקו בזמן שנניח עליהן חפצים נוספים בבגאז' הקטן של המכונית שלנו בדרך לסעודות החג. התבנית מספיק יפה כדי להניח אותה על השולחן. טווח המחירים: 60-80 שקלים.

מילה אחרונה על מילת המקף בשם של החברה: סולתם-רדד. סולתם עברה תקופה קשה אמנם והתאוששה פלאים הודות לבעלים החדשים שלה, אבל רדד של הסכו"ם לגמרי נעלמה מהשוק בשנתיים האחרונות. אז עכשיו היא חוזרת עם סכו"ם בצבע זהב או שחור. אריזת מתנה של 24 חלקים ל-6 סועדים עולה 480-500 שקלים.

שובו של סכו"ם רדד

שובו של סכו"ם רדד

אחרונים חביבים, אוהבי הצבעוניות במטבח: סולתם רדד מתאפיינת בעשרות סוגים של קומקומים ומחבתות בכל צבעי הקשת וכלי הגשה מאוירים.

מחבתות וקומקומים בכל הצבעים

מחבתות וקומקומים בכל הצבעים

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.