פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, עיצוב.

האמרה הסינית החכמה אם יש לך רק שתי פרוטות קנה בפרוטה אחת לחם כדי שתמשיך לחיות ובפרוטה השנייה פרח כדי שיהיה בשביל מה לחיים, תופסת גם כשמדובר בחפצי נוי ותכשיטים. נכון שקורונה, ומשבר כלכלי, וחל"ת ואבטלה, אבל יש גם חתונות, ובר מצוות, וחתנים שרוצים לקנות טבעת יהלום לכלתם, ימי הולדת וימי נישואין, ותכשיט הוא המתנה האולטימטיבית עם או בלי יהלומים, שנשארת לפעמים לנצח ואפילו עוברת בירושה.

X LAB DIAMONDS

ואם יהלומים, עדיף – גם מבחינת המחיר וגם מבחינת כדור הארץ, שיהיו מתוצרת מעבדה ולא "יהלומי דם" שכורים מבטן האדמה תוך כדי הרס הנוף ובעלי החיים באזור המכרות, ובעיקר תוך כדי עבודת פרך משעבדת של אלפי פועלים דלים, כולל ילדים.

X LAB DIAMONDS

בימים אלה נפתחה בקניון הגדול בפתח תקווה לראשונה בישראל ובעולם חנות שכל תכשיטיה משובצים רק יהלומי מעבדה. היא הסנונית הראשונה ברשת הנקראת X LAB DIAMONDS  והמחירים בה מגיעים עד כמחצית ממחירם של יהלומי כרייה.

X LAB DIAMONDS

חגית-כץ שינובר, הבעלים והמנכ"ל מסבירה שטכנולוגיה חדשנית מאפשרת כיום ייצור יהלומים בתנאי מעבדה הזהים בכל תכונותיהם ליהלומי הכרייה במשקל (קראט), צבע, ניקיון וחיתוך. אבל טבעת זהב משובצת יהלום מכרות במשקל קראט אחד שעולה 18 אלף שקלים, עם יהלום מעבדה הזהה כאמור בכל ליהלום המכרות, עולה שמונת אלפים שקלים, פחות מחצי.

X LAB DIAMONDS

כץ שינובר מגלה שאושיות חברתיות בעולם כבר עונדים תכשיטים עם יהלומי מעבדה ובהם מייגן מרקל מבריטניה וכוכבת הקולנוע פנלופה קרוז. "אני מאמינה שגם בישראל מגמה זו תתחזק ונשים רבות יעדיפו תכשיט איכותי במחיר מציאותי", היא מסכמת.

EX FACTORY

על התעוררות ענף התכשיטים מעידה גם פתיחתו של סניף חדש של רשת התכשיטים EX FACTORY בעופר קניון הגבעה בגבעת שמואל. המקום מציע התכשיטים עשויים זהב 14 או 18 קרט משובצים ביהלומים, אבני ספיר, אמרלד ורובי.

LE VIAN ברשת אימפרס

סימן נוסף לאופטימיות בענף התכשיטים: קבוצת רולטיים קיבלה את הזיכיון לייבוא ושיווק בלעדי של מותג תכשיטי היוקרה האמריקאי LE VIAN. מדובר בתכשיטים מזהב אדום 14 קראט משובצים ביהלומים לבנים וחומים בשילוב אבני חן.  הקולקציה הנוכחית כוללת כ-40 דגמים שונים של שרשראות, טבעות, עגילים וצמידים. אלעד לוי, משנה למנכ"ל קבוצת רולטיים אומר שמחירי המותג בישראל יהיו זהים למחיריו בארצות הברית וינועו מ-1,390 שקלים עד כעשרת אלפים שקלים, וניתן לראות אותם בסניפי רשת אימפרס  ברחבי הארץ.

RONI KHAN

בקניונים שחזרו לפעילות ניתן לראות את דוכני רשת התכשיטים RONI KHAN  שמחיריה מתאימים לכל כיס  והם עשויים פלדת אלחלד בצבעי זהב או כסף. בין היתר גם הצמיד בתמונה המצורפת שיש לו גימיק מדליק: ניתן להחליף את ציפוי הפנים שלו למען הגיוון או ההתאמה לבגדי שלובשים. צמיד צר כזה עולה 159 שקלים, ועבה – 169 שקלים. פרטים נוספים ב –https://www.ronikhan.com/

מגנוליה

עוד אופציה לתכשיטים לכל תקציב יש ב-81 סניפי רשת מגנוליה, בשילובים של כסף, ציפוי זהב ופלדת אל חלד עם אבנים שונות. ניתן להשיגם גם באתר www.magnolia.co.il.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.