פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, עיצוב, תרבות.

קצת מוזר לעבור לשעון קיץ בסופ"ש חורפי וגשום כל כך, אבל עם לוח השנה לא מתווכחים, והלילה צריך יהיה להזיז את כל המחוגים שעה קדימה. מ-01:00  ל-02:00. מה שיקצר לנו את השינה, ויקשה על היקיצה לפחות בימים הראשונים. כדי להמתיק את הגלולה, בחרתי בכמה שעוני יד חדשים ומעניינים, אחלה מתנה לעצמנו או למי שאנחנו רוצים לצ'פר. ושיהיה בשעה טובה.

סווטש

אחד המותגים היצירתיים ביותר מזה שנים בענף השעונים שייך לחברה השוויצרית סווטש. דוגמה לראש האומנותי של מנהליה, הוא שיתוף הפעולה עם מרכז פומפידו בפריז, שהניב ב-2018 שעוני יד בהשראת יצירות של אמנים מפורסמים, כמו מודליאני, מונדריאן וקנדינסקי. ניתן להשיגם בארץ ב-319 שקלים. ובימים אלה משיקה סווטש קולקציה בשם צבעי הטבע ((COLORS OF NATURE בגווני אדמה ויער, עשויים מחומרי גלם מפתיעים כמו קרמיקה וביו-פלסטיק המופק משמן קיק 529 שקלים.

סווטש CLEAR

סווטש השיקה לקראת האביב גם שעונים שקופים בסדרה בשם SWATCH CLEAR עם לוח מחוגים שקוף דרכו רואים את המנגנון הפנימי, מוקף טבעת בצבע כסף, וגוונים בוהקים  בטווח מחירים של 299-469 שקלים (בצילום השעון הלבן השקוף על פרק היד של אשה) כמעט כל השעונים האלה מתאימים לגברים ולנשים (יוניסקס) וניתן למצוא ברשת חנויות החברה וגם באתר אימפרס (www.impress-stores.co.il)

ORIS

עוד מותג שעונים שוויצרי -ORIS – משיק עכשיו שעונים בטכנולוגיית כרונומטר, אנטי מגנטיים, עמידים במים עמוקים, עשויים טיטניום בגימור של הברשת סאטן, מהווים גירסה משוכללת של שעוני טייסים ונקראים ProPilot X. יש עליהם אחריות לעשר שנים והם נמכרים ברשת חנויות אימפרס וחנויות מורשות נוספות באפור, כחול או ורוד. מחירם מתאים אותם כנראה רק לעשירונים העליונים: 11.990 שקלים (בצילום, צמד שעונים, אחד עם לוח כתום).

G-SHOCK

גם מותג השעונים G-SHOCK מבית הענקית היפנית CASIO, משיק שעוני יד חדשניים לקראת האביב. הפעם מדובר בפריט לגברים חסידי קבוצת הכדורגל ברצלונה. אם כי יש ודאי גם נשים שאוהדות את הקבוצה. הסדרה החדשה מיוצרת בצבעי המדים של קבוצת ברצלונה: כחול, צהוב ואדום. הם כוללים תאורת לד חזקה, קישוריות בלוטות' אלחוטי, להערכת תוצאות אימונים דרך אפליקציה בנייד, עמידות בנפילות וזעזועים ובמים עמוקים, בקיצור צעצועים למכורים. מחירם 1070 שקלים. לג'י שוק יש גם שעוני יד במחירים נגישים יותר, בגווני ניאון ופסטל או מנומרים החל מ-299 שקלים.

זניט

אסיים במותג שעוני היוקרה זניט מבית רולטיים, גם הוא שוויצרי, שחשף באחרונה קולקציה חדשה בשםDefy Skyline . מלבד מחוגי השעות והדקות הוא כולל  פונקציה חדשה שטרם נראתה כמותה – מחוג שניות נע במהירות הודות למנגנון תנועה חדש, ומאפשר מדידה קבועה עד כדי כך שהוא משלים סיבוב מלא בעשר שניות בלבד. וגם משקולת מתיחה דו כיוונית ופונקציית עצירת שניות לכוון זמן מדוייק. מראהו "גברי" וקשיח ומחירו קשיח שבעתיים, 31,900 שקלים. ניתן להשיג באימפרס רמת אביב, בקניון גינדי TLV, בחנויות הבוטיק כרונוטיים ועוד.

זניט

אגב, כדי שלא תתפעלו יותר מדי מהמחיר, צירפתי גם שעון זניט בגווני מתכת העולה "רק" 204,784.32 שקלים. אל תשכחו את 32 האגורות שבסוף המחיר, שלא יחסר לכם.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.