פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד.

שמרתם אולי בבוידעם בגדים מקיץ 2014 במחשבה שהם ייראו בסדר גם בקיץ 2015? אל תטרחו להוציא אותם אפילו, כדי לראות אם הם עולים עליכם עדיין. תעשיית האופנה לא חולמת לחסוך לכם קניית מלתחה חדשה.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

כמעט כל הצבעים מהשנה הקודמת אאוט, ולפי תצוגת רנואר שהתקיימה בבוקר של יום שני השבוע, כתום מלון, צהוב בננה, ירוק תפוח וירוק מנטה, הם הדבר הבא. תשכחו גם מפרחים ושימו פס על כל ההדפסים הקודמים. פשוטו כמשמעו: בחרו בגדים מפוספסים, במקסי או במיני, אוברולים ארוכים או מכנסונים קצרים.

חילפת פסים בסגון מכנסונים. צילום לם וליץ סטודיו

חליפת פסים ומכנסונים. צילום לם וליץ סטודיו

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

כרגיל בעשורים האחרונים, לא מספיק סתם להראות בגדים. צריך להצמיד להם אג'נדה. וזו של רנואר זכתה לסיסמה: loveMEhateMEkissMEkillME. למה באנגלית? הצחקתם אותנו עם השאלה הזו. מי לא יודע שהלוונט הקרתני חושב שלאנגלית יש ארומה בינלאומית, ושהכול נשמע בה טוב יותר (כמו שאמרו פעם שביידיש זה מצחיק יותר).

אופנה רנואר צילום לם וליץ סטודיו

הסיסמה "אהוב אותי, שנא אותי, נשק אותי, הרוג אותי", נאמר מעל במת התצוגה, מבטאת את המשמעות של הקולקציה החדשה: לחקור "מערכות יחסים", כי "אנשים שאוהבים אופנה יודעים שבין האדם הלובש לבין הבגד הנלבש נוצר קשר, וכמו בכל קשר גם הוא מורכב ומלא ניגודים". נו, שוין. חבל רק שבעל ההגות העמוקה הזו לא זכר שגם בעברית יש ארבע מילים מוכרות לכל ילדי לביטוי מורכבות מערכות יחסים: "אהבה-שנאה-קנאה-ידידות".

 

ידוענים (טהוניה), וטיפוסים אקסטרווגנטים (דראג קווינס), הם התבלין של כל תצוגה גדולה

ידוענים (טהוניה), וטיפוסים אקסטרווגנטים (דראג קווינס), הם התבלין של כל תצוגה גדולה

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

תבלין לוואי נוסף לתצוגות הגדולות הם המוזמנים: ידוענים לשעבר ובהווה, צלמי פפראצי, דוגמניות ודוגמגישות, פליטות ריאליטי כמו טהוניה היפה זוכת "האח הגדול", מנחי טלוויזיה כמו אסי עזר, מלכות דראג בלבוש אקסטרא-וואגנטי, עיתונאיות וסטודנטים לאופנה, כולל נספחיהם וחצרוניהם. הם נפלטו בזה אחר זה על הבוקר מתוך המוניות שהסיעו אותם מהבית, לבושים, מאופרים ומסורקים למצלמות, בוחנים בזהירות מובנת את הכיבוד (הפעם זה היה כריכונים ומאפים קטנים), כי כולם הרי סופרי קלוריות, עשו "סלפי" למאות והרגישו על גג העולם.

פסים בגוונים של ירוק, צהוב וכתו מלו. צילום  וליץ סטודיו פסים

פסים בגוונים של ירוק, צהוב וכתום מלון צילום לם וליץ סטודיו

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

אבל לא צריך להיות קטנוניים, כי הבגדים הם הרי העיקר. והם גם העילה שלמענה התכנסנו. ורנואר שזכתה בשנה האחרונה לגידול של 32% במכירות, יותר מכל יצרנית בגדים אחרת בישראל, מוכיחה שיש לה את זה עדיין. היא יודעת להציע בגדים שאת חלקם הגדול מתחשק לקטוף מהמסלול ישר לקולבים הפרטיים שלנו.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

הבדים קלילים, הגזרות נוחות, יש פליסה ויש נקודות, ועל פסים כבר דיברנו, יש חולצות חושפות מותניים אבל גם חצאיות מידי, יש אוברולים ללא שרוולים אבל גם שמלות שרוולים. בקיצור, משהו לכל מישהו, בתנאי שגווני מלון ומנטה מתאימים לכם. הצילומים המצורפים, כולם מהתצוגה, משכנעים כשלעצמם.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.