פורסם by & קטגוריה בריאות, טיפוח, שיער, שיער ותסרוקות.

למי אין בעיות שיער: יבש, מתפצל בקצוות, דהוי, נושר, דליל, סמיך מדי, מלא קשרים – רשימה חלקית. ויש אפילו שסובלות מכל התסמינים גם יחד…

באחרונה החלטתי לחפש פתרונות גם לשיער הפרטי שלי, והמומחים של חברת דייסון, המשווקת מייבשי שיער ציידו אותי בחמישה טיפים:

אל תצאו מהבית עם שיער רטוב. שילוב של רטיבות ואוויר קר, מחליש אותו. ואם מוכרחים לצאת, אז קודם לייבש עם מכשיר איכותי מסוג סופרסוניק שמייבש באמצעות זרם אוויר מבוקר.

נשירת שיער מתונה. צילום באדיבות ד"ר צחי שלקוביץ

חשמל סטטי נפוץ יותר בחורף ויכול לגרום לשיער מקורזל או "עומד ונפוח". כדי לבלום את התופעה, אל תשתמשו במברשת שיער מפלסטיק. ניתן גם להיעזר באביזר בשם flyawayת המנטרל חשמל סטטי.

   אל תגזימו במספר החפיפות השבועיות. זה מייבש את הקרקפת.

   חפשו מרכך באיכות טובה שיסייע בהפחתת הבלאי בשיער.

  הפעילו מכשיר אדים בבית שיסייע בשמירה על רמות לחות גבוהות בקרקפת.

מסתבר שגם מי שנדבק בקורונה, לפי מה שמדווח ד"ר צחי שלקוביץ, רופא לרפואת עור ודרמטולוגיה אסתטית, עלול ללקות בנשירת שיער מאסיבית. נשים רבות מגיעות למרפאה שלו עם הבעיה הזו והוא מציע להן טיפול מיוחד במינו הנקרא prp8. מדובר בהזרקת טסיות דם בריכוז גבוה, מדם הנלקח מהמטופלת עצמה, לתוך זקיקי השיער בקרקפת שלה. לדבריו. אחרי שני טיפולים כאלה רואים צמיחה חדשה ומגמה של עצירת הנשירה. התהליך במרפאה קצר: הדם הנלקח מהלקוחה עובר עיבוד של רבע שעה בצנטריפוגה לפלזמה מועשרת בטסיות בריכוז גבוה, אחות מזריקה אותו לאזורים שנפגעו מהנשירה, תהליך לא כואב שאינו דורש אלחוש, וכעבור שש שעות אפשר כבר לחפוף את השיער.

לוריאל פריזץ מטאל דיטוקס. מנטרלי שרידי מתכת בשיער

החידוש השלישי עליו למדתי בתהליך החיפושים אחרי מזור לבעיות השיער הוא הפטנט מטאל דיטוקס של לוריאל פריז. מדעני החברה גילו שבשיער שלנו שקועים שרידי מתכות, הגורמים לשיער הצבוע לבלונד למשל, לקבל גוון כתמתם, וגם לשיער לא צבוע, להיות שביר יותר. תכשירי הסדרה מכילים רכיב חדש בשם גליקואמין, שביכולתו לחדור לתוך סיב השיערה ולנטרל את המתכות.

מה פתאום מתכות בשיער? בלוריאל פריז מסבירים שבמים שאנחנו חופפים יש חלקיקי מתכת מהצינורות הנשחקים עם הזמן בזרם. הם לא מהווים סיכון בריאותי אבל גן משבשים חומרי הבהרת שיער וכאמור יכולים לגרום לשיער שביר. הסדרה כוללת שני מוצרים לשימוש ביתי, שניתן להשיג במספרות מורשות לוריאל פריז: שמפו ב-85 שקלים ל-300 גרם. ומסכת הזנה ב-209 שקלים ל-500 מ"ל.

איך מסייעים לשיער דליל? – חברת הרבה דרם, המתמחה בייצרו מוצרי טיפוח טיפוליים עם ריכוז גבוה של רכיבים מהטבע, מציעה את קמילוטרקט. ארבעה סוגים של שמפו יעודיים לדלילות, קשקשים או קרקפת שומנית, ללא סולפטים, פראבנים או סיליקונים, תמצית המכילה סרפד ורוזמרין, קמומיל ופרחי מרווה,  מסכה משקמת, קרם מטפח, אמפולות הזנה לקרקפת וסרום עם קרטין. הסדרה האיכותית הזו כוללת גם מברשת סיליקון לעיסוי הקרקפת כדי להזרים דם לזקיקי השערה. תכשירי הסדרה עולים כ-50 עד כ-150 שקלים. מברשת הסיליקון עולה כ-40 שקלים. ניתן להשיג את הסדרה בבתי המרקחת, כולל אלה של קופות החולים, ובבתי טבע.

הרבה דרם. תכשירי קמילוטרוקט כולל מברשת סיליקון להזרמת דם לזקיקי השערה

התחנה הרביעית במסע שלי לשיפור השיער גם היא בבית לוריאל פריז, ונקראת אלביב. מדובר בתכשיר בשם "וונדר ווטר" (כ-40 שקלים בסניפים ובאתר של סופר פארם) המבוסס על טכנולוגיה המרככת את סיב השערה, מתירה קשרים, ומצליחה להחליק ולהאריך אפילו שיער גלי או מתולתל – בכמה סנטימטרים (!). את התכשיר שהוא ללא סיליקונים מורחים אחרי החפיפה ומעסים כמה שניות, ואז שוטפים.

מאיה לזר, מנהלת הדרכה בלוריאל פריז ציידה אותי בעוד טיפים להגנה על השיער:

אלביב. וונדר ווטר. תכשיר מחליק ומאריך שיער

לחפוף במים פושרים בלבד. כי החמים ממיסים את השומן הטבעי והטוב המגן על השיער. ואם אפשר, לבצע שטיפה אחרונה במים קרים. לא להיצמד לתסרוקות קבועה אחת, כמו קוקו או איסוף בקליפסים, אלא לגוון ולאפשר לשיער להיות חופשי ולנשום.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.