פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, חגים.

ברור כבר שלא נוכל לצאת בליל הסדר לחגוג עם המשפחה המורחבת ושנגזר עלינו להישאר בחיק המשפחה הגרעינית, אבל גם במצב כזה חובה, אולי אפילו מצוה, לצאת מבגדי הנוחות הביתיים וללבוש משהו חגיגי. שמלה חדשה היא בדיוק מה שמסורת הפסח מצפה מאתנו.

צילום שי יחזקאל
SACK'S

הבעיה היא שלא ניתן לרכוש אותה באמצעות שני הרגלי הפנאי האהובים עלינו: סקירת חלונות ראווה ומדידות במחלקות האופנה ברשתות. אבל כמעט כל משווקי הבגדים ללא יוצא מהכלל, מאפשרים היום להזמין באתר שפתחו באינטרנט. התמקדתי בחיפוש שמלות, וההיצע בשלושה מן האתרים הזמנינים, משך את תשומת לבי.

צילום שי יחזקאל
SACK'S

באתר האופנה הבריטי NEXT ((next.co.il, התווספה בימים אלה  קולקציה בשם PASSOVER כלומר פסח, עם שמלות מקסימות ומותאמות לליל הסדר ולימי החג האביביים שלאחריו. חלק מהן בצבעים בהירים, חלקן בהדפסים פרחוניים ובדים רכים, יש גם שמלות באורך מידי או מקסי, ומה שחשוב במיוחד הוא סולם המחירים הנוח, בתקופה זו של מאות אלפים שיצאו לחל"ת והפרוטה לא מצויה בכיסם. טווח המחירים של המותג הזה: 40-300 שקלים.

NEXT

מי שנרתמה בתחום המחירים היא גם רשת האופנה SACK'S שבאתר האונליין שלה כל הבגדים הם בהנחה של 30% ומשלוח ההזמנות הוא חינם עד הבית עד גמר המלאי. השמלות של סאק'ס מאופיינות בגזרות נינוחות וגימור מוקפד, הן לא מהודקות לגזרה ויש להן אלגנטיות מאופקת. 

צילום שי יחזקאל
SACK'S

ואם את אוהבת הדפס פרחוני וגם רוצה שמלה שיכולה לטשטש את תוספת הקילוגרמים שנצברו במהלך החורף ובשבועות הבידוד של הקורונה, לגולברי יש כזו שגם אותה ניתן להזמין אונליין והיא גם נשלחת חינם הביתה על ידי הרשת בכל קניה של מעל 99 שקלים.

צילום ניר יפה
GOLBARY

גולברי נותנת גם  20-30 אחוזים הנחה על הקולקציה החדשה בימים אלה.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.